• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mag ik mij afvragen of er altijd al zo"n discussie's zijn geweest op quizlet?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Afterlife schreef:
    (...)

    Hoezo? Zo gaat het nou eenmaal in het leven. Je krijgt niet overal antwoord op of niet overal uitleg voor. Wees blij dát er nog wat verteld wordt, anders waren er waarschijnlijk veel meer roddels e.d. gekomen dan zo.
    Ik vind heel het gezeik van iedereen een beetje overdreven hierover. Voor Sem vind ik het jammer dat ze haar status kwijt is, maar ik zal er verder niet over oordelen of het terecht was of niet.
    En jullie moeten kappen met zaniken en denken alles te weten te mogen komen. Seriously guys, grow the fuck up.


    En door dit soort reacties gaan users feller reageren. Men, wij zijn gewoon pissed-off & willen dat Sem weer bemiddelaar word. En we willen maar al te graag de reden etc weten, want van dit topic zijn we niet wijzer geworden ofzo.


    you're my favourite part of the day ~

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, niet daarom. Kijk dit bedoel ik nu, jullie lezen wel wat er gezegd wordt maar kijken niet naar wat er nu daadwerkelijk gezegd wordt.

    Ik zeg dat ik het kinderachtig vind hoe jullie er mee om gaan, niet dat jullie niet zo mogen doen omdat het over Sem gaat.

    Ik begin het gewoon een beetje zat te worden dat mensen de laatste over zo'n beetje alles veel te heftig/overdreven reageren. Dát zit me dwars. Niet het feit dat mensen iets willen weten.

    Kijk er dan gewoon niet naar, dan heb je er ook geen last van.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Weetje, het is kut want ik vond haar ook een goede bemiddelaar, maaaaar aan de andere kant misschien zou Sem zelf niet eens willen dat de reden in het topic wordt gezet?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Conflate schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe jij denkt dat ze mods, mods maken. Maar dat gaat volgensmij niet met even een vingerknip.(cat)


    Wat ik probeer te zeggen is dat het moeilijk is om een mod te zijn, omdat je problemen moet oplossen en dat soort dingen.
    En ik vind dat de laatste tijd de mods geen waardering krijgen, en dat sommige users alleen maar over ze loopt te klagen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Afterlife schreef:
    (...)

    Nee, niet daarom. Kijk dit bedoel ik nu, jullie lezen wel wat er gezegd wordt maar kijken niet naar wat er nu daadwerkelijk gezegd wordt.

    Ik zeg dat ik het kinderachtig vind hoe jullie er mee om gaan, niet dat jullie niet zo mogen doen omdat het over Sem gaat.

    Ik begin het gewoon een beetje zat te worden dat mensen de laatste over zo'n beetje alles veel te heftig/overdreven reageren. Dát zit me dwars. Niet het feit dat mensen iets willen weten.


    Ik uit eigenlijk gewoon mijn mening omdat ik het belachelijk vind maarja das wat ik denk.
    Maar misschien moeten we niet hier in dit topic gaan discuseren voor dat we een Forum Bang krijgen voor Ontoppic gaan


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Fernando schreef:
    (...)

    En door dit soort reacties gaan users feller reageren. Men, wij zijn gewoon pissed-off & willen dat Sem weer bemiddelaar word. En we willen maar al te graag de reden etc weten, want van dit topic zijn we niet wijzer geworden ofzo.


    Dus? Ik hou me altijd in maar ben het ook wel eens écht zat. Ik sta net zo goed in mijn recht als jullie om mijn mening te geven.

    En door jullie zo te gedragen komt Sem echt niet sneller weer aan haar status hoor. Zoals ik al zei, wees blij dat je wat weet en niet 100% in het duister tast.

    Verder ga ik hier niet meer op in, want dat wordt toch een eindeloze discussie.

    Ik ben het in elk geval niet eens met de meeste van jullie en vind een hoop reacties gewoon kinderachtig.
    Dat is mijn mening en dat ga ik niet veranderen voor er ook daadwerkelijk verandering is.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Lol, fout beantwoord. Ik ken Sem namelijk wel.
    En daarom ga ik nog niet anders reageren. Want ik blijf het overdreven vinden hoe jullie reageren op gezag en hoe jullie omgaan met situaties. Dat veranderd niet omdat ik toevallig iemand wel of niet ken.


    Nou leuk, dan heb ik het fout 'beantwoord'
    Als ik Sem niet zou kennen zou ik zoiezo al niet zo reageren als dat ik nu doe, dan zou ik zeggen 'awh, kut voor haar' ofzo.
    Maar ik ken haar wel dus ik reageer zo ''overdreven'' hoe jij dat noemt. Natuurlijk moeten de mods het melden, maar als ze dan zo'n domme reden hier neerzetten is het logisch dat mensen zo gaan reageren.


    Smiling but close to tears.

    xjustxmyself schreef:
    Mag ik mij afvragen of er altijd al zo"n discussie's zijn geweest op quizlet?


    Volgens mij gewoon soms eens maar de laatste tijd gewoon meer denk ik. ;S


    Keep on smiling

    xjustxmyself schreef:
    Mag ik mij afvragen of er altijd al zo"n discussie's zijn geweest op quizlet?

    Denk het wel, maar sinds het WK zijn we allemaal wat feller.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Afterlife schreef:
    (...)

    Dus? Ik hou me altijd in maar ben het ook wel eens écht zat. Ik sta net zo goed in mijn recht als jullie om mijn mening te geven.

    En door jullie zo te gedragen komt Sem echt niet sneller weer aan haar status hoor. Zoals ik al zei, wees blij dat je wat weet en niet 100% in het duister tast.

    Verder ga ik hier niet meer op in, want dat wordt toch een eindeloze discussie.

    Ik ben het in elk geval niet eens met de meeste van jullie en vind een hoop reacties gewoon kinderachtig.
    Dat is mijn mening en dat ga ik niet veranderen voor er ook daadwerkelijk verandering is.


    Eerlijk gezegd, weet ik niet veel. Ik kwam er zelf achter dat ze geen bemiddelaar meer was, en even later werd pas een topic daarover geopend.
    En wie weet komen we wel ergens met ons gezeik. Wat Breezy zegt, als we haar niet zouden kennen zouden we nooit zo reageren. Maar het is oneerlijk dat we zo een slap excuus krijgen. Het klopt niet. Zoals ik eerder zei; Sem kon het met zoveel users goed vinden. En dan met een paar mods niet, en gelijk is ze geen bemiddelaar meer? Daar klopt iets niet aan, en wij gaan door totdat we een echte reden hebben. Geen slap excuus :')


    you're my favourite part of the day ~

    Paperweight schreef:
    (...)

    Volgens mij gewoon soms eens maar de laatste tijd gewoon meer denk ik. ;S

    Ik denk dat ik weet waarom; De helft van de leden zitten in hun pubertijd, en zijn rapper op hun teentjes getrapt.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik weet waarom; De helft van de leden zitten in hun pubertijd, en zijn rapper op hun teentjes getrapt.

    Stiekem zijn we allemaal ongesteld nu.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Stiekem zijn we allemaal ongesteld nu.(cat)

    Dat dacht ik al wel (nerd)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik weet waarom; De helft van de leden zitten in hun pubertijd, en zijn rapper op hun teentjes getrapt.


    Ik denk niet dat het daaraan ligt ;)


    Keep on smiling