• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Fernando schreef:
    (...)

    En door dit soort reacties gaan users feller reageren. Men, wij zijn gewoon pissed-off & willen dat Sem weer bemiddelaar word. En we willen maar al te graag de reden etc weten, want van dit topic zijn we niet wijzer geworden ofzo.

    Sem moet weer bemiddelaar worden man!!!
    You go girl!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 14:28 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Paperweight schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het daaraan ligt ;)

    Een andere goede reden dan? 2 jaar geleden waren er lang niet zoveel discussie's.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Een andere goede reden dan? 2 jaar geleden waren er lang niet zoveel discussie's.

    Misschien was het toen leuker. Echt hoor, op ieder topic moet een slotje tegenwoordig enz. enz.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Een andere goede reden dan? 2 jaar geleden waren er lang niet zoveel discussie's.

    Komt allemaal door het WK, toen gingen we allemaal door het lint.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    (...)
    Denk het wel, maar sinds het WK zijn we allemaal wat feller.

    Dat is idd echt sinds het WK :')
    Oh mèn, ik herriner me nog, net na de finale, die enorme ruzie tussen Spanje en Nederland aanhangers x'D
    Daar ging het allemaal een beetje mis :'D

    We want green forlan lover back!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Een andere goede reden dan? 2 jaar geleden waren er lang niet zoveel discussie's.


    komt omdat de mods strenger zijn, het word ongezelliger -vind ik- en sommige mensen kunnen nooit normaal reageren.


    Smiling but close to tears.

    Muslera schreef:
    (...)
    Dat is idd echt sinds het WK :')
    Oh mèn, ik herriner me nog, net na de finale, die enorme ruzie tussen Spanje en Nederland aanhangers x'D
    Daar ging het allemaal een beetje mis :'D


    Was er ruzie? ;o


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    We want green forlan lover back!


    you're my favourite part of the day ~

    ElLieno schreef:
    We want green forlan lover back!

    YEAAAH. Wie is het met ons eens? - iedereen- :Y)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    ElLieno schreef:
    We want green forlan lover back!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben te lui de reacties van het topic door te lezen XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik denk dat door het WK de sfeer op quizlet veel beter is geworden. Alles voetbal volgers en Fans gingen samen klitten samen topics maken en ook samen verhalen schrijven. Dus er is in principe een grote vrienden kring ontstaan onder quizlet. Dus iedereen neemt het in principe voor elkaar op.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Muslera schreef:
    (...)
    Dat is idd echt sinds het WK :')
    Oh mèn, ik herriner me nog, net na de finale, die enorme ruzie tussen Spanje en Nederland aanhangers x'D
    Daar ging het allemaal een beetje mis :'D

    Mag ik dat stiekem kinderachting vinden dan? Like, voor een voetbalploeg ruzie maken?
    Niks tegen voetbal


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Forlan schreef:
    Ik ben te lui de reacties van het topic door te lezen XD


    Je bent online ;o Lees de eerste pagina en je weet genoeg xd


    you're my favourite part of the day ~