• Beste users,

    Zoals sommige van jullie misschien wisten is Sem sinds vanmorgen geen bemiddelaar meer. Jullie verdienen natuurlijk ook een verklaring. Dus bij deze..

    De communicatie tussen ons liep niet meer goed waardoor er dingen zijn voorgevallen, waar uit voort gekomen is dat wij als team niet meer verder wilden werken met Sem. Verder maakt het niet uit wat er precies gebeurd is, maar toch wilde we jullie wel even op de hoogte brengen van hoe en wat.

    We willen hier ook verder niemand mee in een kwaad daglicht stellen. Dingen zijn gebeurd en zijn nu eenmaal niet meer terug te draaien. We hopen dat jullie hier een beetje begrip voor kunnen opbrengen. En ik snap het best als jullie hier misschien kwaad om worden, maar toch vragen we jullie om dat niet in dit topic (andere topics) af te gaan reageren.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Edit: We zeggen ook helemaal niet dat Sem een slechte bemiddelaar was! We weten dat ze goed kon opschieten met veel users.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 13:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Het gaat er niet om dat we ons beter voelen/ menen dat we beter zijn. Dat sowieso niet. Het is vaak ook meer voor de privacy van de users waar iets meer/over overlegd word. Juist wanneer wij zeggen 'die heeft dit, dat en zo gedaan' dan worden we erop aangekeken dat we mensen willen beinvloeden etc. En ook dat proberen we door middel van dat te voorkomen (nerd).


    neee, maar zo komt het wel over,
    'tis niet dat jullie hier alles te zeggen hebben en wij hebben ook recht op de waarheid.
    mods zijn niet alles weetje .. al denken sommige dat wel.


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Paperweight schreef:
    (...)
    Is dat de mods hun schuld?


    Nee, maar ik vond/vind Sem een goede bemiddelaar. Als ik bemiddelaar zou zijn zou ik hetzelfde als haar doen. Zowat iedereen kon niet goed met haar 'communiceren' dus als ik dan mod zou zijn zouden hun dat wss ook niet met mij kunnen, ja snap je? kan niet goed uitleggen.


    Smiling but close to tears.

    BIackParade schreef:
    Maar stel dat Sem wel wilt zeggen wat er gebeurt is, mag zij dan een Topic aan maken op het forum en dan haar verhaal er in gooien? Of word daar dan een slotje opgezet?
    Tuurlijk mag zij haar mening zeggen en wat zij van dit alles vind. Zolang het maar op een menselijke manier gebeurd en het niet uitdraait op ruzie.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Nee dat is Rutger, wij doen enkel wat Rutger zegt (nerd).


    Dus wat je probeert te zeggen is dat Rutger Sem geen bemiddelaar heeft gemaakt?


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    appelkirst schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag zij haar mening zeggen en wat zij van dit alles vind. Zolang het maar op een menselijke manier gebeurd en het niet uitdraait op ruzie.

    Is ruzie dan een dierlijke manier? (nerd)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Torresss schreef:
    (...)

    Nee, Sem was groen (krul)

    Ik zei lama, ik kreeg het al door.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Fernando schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHA -out-
    Oh mijn god, ik dacht precies hetzelfde :3
    Ik wil nog wel een vet koele paarse beta reader worden ofzo (nerd)


    hahaha, nee dat ook niet, ik maak zelf soms ook wel foutjes, dus als ik een paarse béta zou zijn zou ik wel een paar fouten over het hoofd zien wss.


    Smiling but close to tears.

    appelkirst schreef:
    Máár zoals ik het begreep hebben jullie liever niet meer dat we dit soort topics openen als er iets gebeurd?

    Als jullie dat niet willen dan doen we dit soort topics voortaan wel niet meer. Maar dan krijgen jullie ook geen verklaring en dat is ook weer zo 'achter de rug om' en daar hou ik helemaal niet van.

    Dus, ja dit is een serieuze vraag, dus graag serieuze antwoorden (nerd)! Voortaan geen van dit soort topics meer, of hebben jullie liever dat we jullie nog wel enigzins op de hoogte houden?

    Aangezien dit soort discussies vaker zijn geweest en uiteindelijk wou dan toch iedereen wel weten wat er dan ongeveer gebeurd was -wat opzich wel logisch is, daar niet van-.


    Ik wil op de hoogte gehouden worden, want net voor dit topic, was er dat ander en daar kon ik niet zo goed volgen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    XVanilleStar schreef:
    (...)

    Dus wat je probeert te zeggen is dat Rutger Sem geen bemiddelaar heeft gemaakt?
    We hebben niet de functie om iemand van zijn/haar positie te ontdoen. Dat kan enkel Rutger. Maar dit gebeurd nooit zonder fatsoenlijk (lang) overleg.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het een beetje vaag en had wel een betere verklaring verwacht, maar als Sem er vrede mee heeft :'D Achja.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Conflate schreef:
    (...)
    Ik zei lama, ik kreeg het al door.(krul)

    haha xd. Zag ik later ook weer, geen zin om het te veranderen (krul)


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Breezy schreef:
    (...)

    hahaha, nee dat ook niet, ik maak zelf soms ook wel foutjes, dus als ik een paarse béta zou zijn zou ik wel een paar fouten over het hoofd zien wss.


    Ghehe ja man. En als je een foutje maakt, word je status iets afgenomen :Y)


    you're my favourite part of the day ~

    Is Sem nou eigenlijk 'gedumpt' omdat ze geen goede bemiddelaar was of omdat jullie niet met haar op konden schieten?
    Als het dat 2e is vind ik dat eigenlijk wel lichtelijk lame..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    Is Sem nou eigenlijk 'gedumpt' omdat ze geen goede bemiddelaar was of omdat jullie niet met haar op konden schieten?
    Als het dat 2e is vind ik dat eigenlijk wel lichtelijk lame..

    .. of een combinatie van beide?
    Ik vind het een beetje lullig dat ze er gewoon uit word getrapt.

    Gaskarth schreef:
    (...)
    Het zou maar achterbaks zijn als je ons niet zou verwittigen van de zaken. Maar volgens mij spreek ik voor meerderen dat we gewoon de feiten willen weten? ;x


    "The future belongs to those who prepare for it today.