• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Fernando schreef:
    (...)

    Alsof de mods geen fouten maken? Ze nemen Quizlet soms veel te serieus :')


    ja juist.


    Smiling but close to tears.

    Dit is oneerlijk man jij hebt Rutger niet bedreigd en dat weet ik
    Maar goed ik hoop dat de mods enzo inzien dat het een grote fout was dat ze je hebben weg gezet
    Maargoed ik vind het wel laag dat ze je hebben zitten bespiedden goed dat wou ik alleen zeggen


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Zeker mee eens. Ik bedoel, als ze nou geheime FBI-informatie had doorgegeven oké, maar het is maar een forum voor kinders die niks beters te doen hebben.(nerd)


    Dan nog moet je professioneel blijven en je aan de regels houden. Ze zijn er tenslotte niet voor niks.

    Jij vind het toch ook niet leuk als je met je familie dingen bespreekt en je nichtje (bijvoorbeeld) tegen iedereen gaat vertellen wat je zei? Ook al gebruikt ze dan zo'n excuus als 'Maar het is geen FBI materiaal.', het blijft iets wat je niet zomaar moet doen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Breezy schreef:
    -geeft 10 euro-
    Even serieus, zijn ze zó zielig dat ze je gaan bespieden? dat is écht laag. En als hun vinden dat je 'hebt laten zien wie je bent' zijn ze echt noob, want jij bent echt lauw.:9~ Logisch dat het je wel boeit, maar alsnog, als ze zo zouden doen zou ik niet eens een crewlid willen zijn. En hebben jullie Rutger 'bedreigd?' lol

    Wij hebben niemand zitten bespieden. (krul)

    Die chat bestaat ondertussen al een hele tijd en heeft meer dan 163 leden, waaronder natuurlijk ook crewleden. Het is dan toch ook logisch dat als er zulke dingen gezegd worden in een openbare chat, wij erachter komen? (cat)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wij hebben niemand zitten bespieden. (krul)

    Die chat bestaat ondertussen al een hele tijd en heeft meer dan 163 leden, waaronder natuurlijk ook crewleden. Het is dan toch ook logisch dat als er zulke dingen gezegd worden in een openbare chat, wij erachter komen? (cat)


    Dan kunnen jullie in de chat wel zeggen dat jullie mods zijn, en niet een dag of 2 later. Dat vind ik echt niet aan slaan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    (...)

    Dan kunnen jullie in de chat wel zeggen dat jullie mods zijn, en niet een dag of 2 later. Dat vind ik echt niet aan slaan.


    Inderdaad.
    Want dan is het nog steeds 'bespieden' wij wisten niet dat één van jullie daar ook was.

    Dat is achter de rug om, ik dacht dat jullie daar niet voor waren?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:21 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ElLieno schreef:
    (...)

    Dan kunnen jullie in de chat wel zeggen dat jullie mods zijn, en niet een dag of 2 later. Dat vind ik echt niet aan slaan.


    Volgens mij zouden mods zich er uberhaupt niet echt mee moeten bemoeien wat er op MSN gezegd wordt, daarom is het juist MSN en geen Q? of zijn er nu ook al MSN beheerders?!(dan zijn ze als het 2 dagen later was inderaad ook al te laat) wat is dan het volgende? op twitter in de gaten houden of er iets gezegd wordt over Q?

    Heb het verder niet gevolgd, jammer dat Sem geen bemiddelaar meer is. Zal misschien wel verdiend zijn, dat weet ik ook niet, reageer ook verder niet op dat bericht.

    Ik weet niet hoe het gegaan is, ik was er niet bij. Ik weet niet wie wat gezegd heeft, en wát er gezegd is. Dus ik bemoei me er niet mee.

    Veel plezier met z'n allen. :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:34 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hel schreef:
    (...)

    Volgens mij zouden mods zich er uberhaupt niet echt mee moeten bemoeien wat er op MSN gezegd wordt, daarom is het juist MSN en geen Q? of zijn er nu ook al MSN beheerders?!(dan zijn ze als het 2 dagen later was inderaad ook al te laat) wat is dan het volgende? op twitter in de gaten houden of er iets gezegd wordt over Q?

    Heb het verder niet gevolgd, jammer dat Sem geen bemiddelaar meer is. Zal misschien wel verdiend zijn, dat weet ik ook niet, reageer ook verder niet op dat bericht.


    Agree. MSN is MSN, geen Q. Ze hebben daar niks met ons, en andere dingen te maken, alleen op Q, daar zijn de mods...


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hel schreef:
    (...)

    Volgens mij zouden mods zich er uberhaupt niet echt mee moeten bemoeien wat er op MSN gezegd wordt, daarom is het juist MSN en geen Q? of zijn er nu ook al MSN beheerders?!(dan zijn ze als het 2 dagen later was inderaad ook al te laat) wat is dan het volgende? op twitter in de gaten houden of er iets gezegd wordt over Q?

    Heb het verder niet gevolgd, jammer dat Sem geen bemiddelaar meer is. Zal misschien wel verdiend zijn, dat weet ik ook niet, reageer ook verder niet op dat bericht.


    Inderdaad, op MSN zijn hun ook gewoon mensen en vallen de regels van op Quizlet normaal gezien gewoon wég.
    Sem had ook gewoon alles via mail kunnen zeggen, dan waren ze er nooit achter gekomen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb iets gemist. Maaaar..
    Ik hou me erbuiten. *loopt met handen -onschuldig- omhoog weg*


    All this dampness is damp.

    Best nutteloos dat mensen opkomen tegen de beslissing van de mods:
    1. Ze komen er toch niet meer op terug
    2. Sem begrijpt hen waarom ze haar haar functie hebben afgenomen.

    (':


    Only losers can act the way you do

    Eigenlijk heb ik hier geen mening over. Ik sta toch niet aan één kant, de jouwe of die van de mods. En ja, je hebt gelijk. Ik heb hier nooit iets mee te maken gehad en zou me er dan ook niet mee moeten bemoeien. Maar als je Rutger hebt bedreigd vind ik het wel niet kunnen. En ja, blijkbaar was jij dat niet. Ook goed, maar dan nog. Dingen van het MOD forum doorspelen is ook niet echt goed. Maar dan nog, ik vond jou een goede bemiddelaar en stiekem vind ik het wel spijtig dat je dat nu niet meer bent.


    Some people make the world special just by being in it

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad, op MSN zijn hun ook gewoon mensen en vallen de regels van op Quizlet normaal gezien gewoon wég.
    Sem had ook gewoon alles via mail kunnen zeggen, dan waren ze er nooit achter gekomen.


    Ik wil me er verder niet mee bemoeien maar;
    Aan de ene kant vind ik dat jullie gelijk hebben, het is MSN en geen Q.
    Maar aan de andere kant,
    Het is een Q-chat, dus het valt wel onder Q, gedeeltelijk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    (...)

    Ik wil me er verder niet mee bemoeien maar;
    Aan de ene kant vind ik dat jullie gelijk hebben, het is MSN en geen Q.
    Maar aan de andere kant,
    Het is een Q-chat, dus het valt wel onder Q, gedeeltelijk.


    Jaoké, maar dan nog, ze deden achter onze rug om, -iets wat ze zelf blijkbaar niet zo leuk vinden- en dan gaan ze dat nu zo zeggen. Ha-ha.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson