• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Armin schreef:
    Ik vind het echt nergens op slaat. Ten eerste, sommige van die mods zijn echt niet normaal gewoon. Zo'n opmerking maken van 'arriverdeci Sem' is echt dom, gewoon laten blijken dat ze blij zijn dat ze van je af zijn. Ten tweede, wtf wrm gaan ze bespieden. Ja bespieden, ja. Ze zeiden niet dat ze er waren, en gebruiken alles tegen. Dat noem ik bespieden ja. En iedereen die zegt dat de Q-chat een deel uitmaakt van Q, dat is niet waar. De Q-chat is voor leden van Q die met elkaar willen praten. Dat staat gewoon los van quizlet. Wat de mods daar lezen enzo mogen ze gewoon niet tegen gebruiken. Verder was jij absoluut niet degene die Rutger heeft bedreigd en als de mods een grapje als 'stalken' onder bedreigen zien is dat nóg iets doms van hun. Wth 'Laat zien wie je bent' alsof alle mods hier zijn zoals in het echt, stelletje schijnheilige *********. Damn.
    En als je op me wilt reageren maar er niet bij was, en er niks mee te maken hebt STFU.


    Dude, ik wou een lange reactie plaatsen, maar jij neemt me gewoon de woorden uit de mond! =D
    (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Armin schreef:
    Ik vind het echt nergens op slaat. Ten eerste, sommige van die mods zijn echt niet normaal gewoon. Zo'n opmerking maken van 'arriverdeci Sem' is echt dom, gewoon laten blijken dat ze blij zijn dat ze van je af zijn. Ten tweede, wtf wrm gaan ze bespieden. Ja bespieden, ja. Ze zeiden niet dat ze er waren, en gebruiken alles tegen. Dat noem ik bespieden ja. En iedereen die zegt dat de Q-chat een deel uitmaakt van Q, dat is niet waar. De Q-chat is voor leden van Q die met elkaar willen praten. Dat staat gewoon los van quizlet. Wat de mods daar lezen enzo mogen ze gewoon niet tegen gebruiken. Verder was jij absoluut niet degene die Rutger heeft bedreigd en als de mods een grapje als 'stalken' onder bedreigen zien is dat nóg iets doms van hun. Wth 'Laat zien wie je bent' alsof alle mods hier zijn zoals in het echt, stelletje schijnheilige *********. Damn.
    En als je op me wilt reageren maar er niet bij was, en er niks mee te maken hebt STFU.


    go rose (krul)


    The way we live, is the way we die

    Volgens mij ga ik het nu al zien fout gaan. Stiekem zit ik hier met een zak popcorn en een verrekijker het hele proces te volgen haha.


    SLOAN.

    Eigen schuld?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ewa je weettoch, Ceren&Jana. haha. ik werd omin boos toen ik zag dat iedereen opeens tegen Sem keerde.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    Ik vind het echt nergens op slaat. Ten eerste, sommige van die mods zijn echt niet normaal gewoon. Zo'n opmerking maken van 'arriverdeci Sem' is echt dom, gewoon laten blijken dat ze blij zijn dat ze van je af zijn. Ten tweede, wtf wrm gaan ze bespieden. Ja bespieden, ja. Ze zeiden niet dat ze er waren, en gebruiken alles tegen. Dat noem ik bespieden ja. En iedereen die zegt dat de Q-chat een deel uitmaakt van Q, dat is niet waar. De Q-chat is voor leden van Q die met elkaar willen praten. Dat staat gewoon los van quizlet. Wat de mods daar lezen enzo mogen ze gewoon niet tegen gebruiken. Verder was jij absoluut niet degene die Rutger heeft bedreigd en als de mods een grapje als 'stalken' onder bedreigen zien is dat nóg iets doms van hun. Wth 'Laat zien wie je bent' alsof alle mods hier zijn zoals in het echt, stelletje schijnheilige *********. Damn.
    En als je op me wilt reageren maar er niet bij was, en er niks mee te maken hebt STFU.
    Ik verbaas me altijd over jouw reacties op dit soort dingen. Aanvallend, beschuldigend, gemeen, intens gemeen, en vooral eenzijdig. Je lijkt je altijd heel goed te kunnen inleven in degene die in jouw ogen gedupeerd wordt door de mods, maar in een mod kun je, je niet inleven. Je scheert alle mods over een kam, beweert dat ze allemaal schijnheilig zijn, dat ze veel te streng zijn.
    Weetje, ik zou willen dat ik kon bemiddelen tussen jou en de mods. Dat je de mods eens kon uitleggen wat nou eigenlijk echt je probleem is. Waarom je altijd zo aanvallend bent jegens de mods. Want zie je, de sfeer op quizlet wordt er niet veel beter op. Ook hier weer. Ik snap dat er veel emotie achter zit. Sem is een leuke meid, en het is heel jammer dat het allemaal zo is gelopen. Maar het is niet altijd de schuld van de mods.
    In ieder geval, ik hoor het wel van je. Ik sta ervoor open.


    Life is hard and then we die

    Armin schreef:
    Ewa je weettoch, Ceren&Jana. haha. ik werd omin boos toen ik zag dat iedereen opeens tegen Sem keerde.

    Idd, in dat andere topic iedereen voor Sem, en nu is iedereen heilig, en is het der 'eigen schuld' ? (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Weetje wat ik niet snap, iedereen die nu voor Sem op komt zegt dat het oneerlijk is en achter de rug om is gebeurd, terwijl Sem toegeeft dat ze een fout heeft gemaakt en zich daar bij neer legd. Sowieso, de chat is openbaar, als ik online was geweest had ik het ook kunnen lezen, iedereen kan het lezen, dus niks is achter de rug om gebeurd, van onze kant teminste.

    Jullie vinden het allemaal oneerlijk dat het zo is gegaan, maar wat hebben jullie zelf gedaan. Achter onze rug om plannetjes gemaakt om een rel te starten op Quizlet, spammen en dergelijke. En het bedreigen van Rutger (waar Sem volgens haar zeggen dus niks mee heeft te maken) gaat gewoo necht te ver! Deze site is zijn hobby, voor een hobby hoef je toch geen bedreigingen te krijgen omdat andere mensen het er niet mee eens zijn?!

    Ik vind dat deze duscussie nu gewoon moet stoppen, het gaat al ver nu en ik ben bang dat als dit zo door gaat het straks té ver gaat.


    -

    Strobelight schreef:
    (...)
    Idd, in dat andere topic iedereen voor Sem, en nu is iedereen heilig, en is het der 'eigen schuld' ? (cat)

    Omdat ze nu de echte reden weten (die Sem zelf wilde vertellen, waarvoor de mods haar wilde behoenden, voor dit soort reacties dus).


    -

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik verbaas me altijd over jouw reacties op dit soort dingen. Aanvallend, beschuldigend, gemeen, intens gemeen, en vooral eenzijdig. Je lijkt je altijd heel goed te kunnen inleven in degene die in jouw ogen gedupeerd wordt door de mods, maar in een mod kun je, je niet inleven. Je scheert alle mods over een kam, beweert dat ze allemaal schijnheilig zijn, dat ze veel te streng zijn.
    Weetje, ik zou willen dat ik kon bemiddelen tussen jou en de mods. Dat je de mods eens kon uitleggen wat nou eigenlijk echt je probleem is. Waarom je altijd zo aanvallend bent jegens de mods. Want zie je, de sfeer op quizlet wordt er niet veel beter op. Ook hier weer. Ik snap dat er veel emotie achter zit. Sem is een leuke meid, en het is heel jammer dat het allemaal zo is gelopen. Maar het is niet altijd de schuld van de mods.
    In ieder geval, ik hoor het wel van je. Ik sta ervoor open.

    Voor de duidelijkheid, er staat 'sommige van de mods'. Dus ik scheer ze niet allemaal over 1 kam. En inderdaad, sommige mods zijn streng en schijnheilig ja. Geloof me, vroeger had ik zo goed als níets tegen de mods maar de laatste tijd doen ze ook gewoon kut tegen mij. Ze houden me in de gaten op twitter, beschuldigen me van echt domme dingen, en sommige doen vervolgens nog uit de hoogte ook.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Armin schreef:
    Ik vind het echt nergens op slaat. Ten eerste, sommige van die mods zijn echt niet normaal gewoon. Zo'n opmerking maken van 'arriverdeci Sem' is echt dom, gewoon laten blijken dat ze blij zijn dat ze van je af zijn. Ten tweede, wtf wrm gaan ze bespieden. Ja bespieden, ja. Ze zeiden niet dat ze er waren, en gebruiken alles tegen. Dat noem ik bespieden ja. En iedereen die zegt dat de Q-chat een deel uitmaakt van Q, dat is niet waar. De Q-chat is voor leden van Q die met elkaar willen praten. Dat staat gewoon los van quizlet. Wat de mods daar lezen enzo mogen ze gewoon niet tegen gebruiken. Verder was jij absoluut niet degene die Rutger heeft bedreigd en als de mods een grapje als 'stalken' onder bedreigen zien is dat nóg iets doms van hun. Wth 'Laat zien wie je bent' alsof alle mods hier zijn zoals in het echt, stelletje schijnheilige *********. Damn.
    En als je op me wilt reageren maar er niet bij was, en er niks mee te maken hebt STFU.


    Say it, Rose. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    InMyArms schreef:
    Weetje wat ik niet snap, iedereen die nu voor Sem op komt zegt dat het oneerlijk is en achter de rug om is gebeurd, terwijl Sem toegeeft dat ze een fout heeft gemaakt en zich daar bij neer legd. Sowieso, de chat is openbaar, als ik online was geweest had ik het ook kunnen lezen, iedereen kan het lezen, dus niks is achter de rug om gebeurd, van onze kant teminste.

    Jullie vinden het allemaal oneerlijk dat het zo is gegaan, maar wat hebben jullie zelf gedaan. Achter onze rug om plannetjes gemaakt om een rel te starten op Quizlet, spammen en dergelijke. En het bedreigen van Rutger (waar Sem volgens haar zeggen dus niks mee heeft te maken) gaat gewoo necht te ver! Deze site is zijn hobby, voor een hobby hoef je toch geen bedreigingen te krijgen omdat andere mensen het er niet mee eens zijn?!

    Ik vind dat deze duscussie nu gewoon moet stoppen, het gaat al ver nu en ik ben bang dat als dit zo door gaat het straks té ver gaat.


    Het waren géén bedreigingen, gewoon stomme grapjes over 'stalken', Jee, dat verschil moet hier toch geleerd worden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    InMyArms schreef:
    Weetje wat ik niet snap, iedereen die nu voor Sem op komt zegt dat het oneerlijk is en achter de rug om is gebeurd, terwijl Sem toegeeft dat ze een fout heeft gemaakt en zich daar bij neer legd. Sowieso, de chat is openbaar, als ik online was geweest had ik het ook kunnen lezen, iedereen kan het lezen, dus niks is achter de rug om gebeurd, van onze kant teminste.

    Jullie vinden het allemaal oneerlijk dat het zo is gegaan, maar wat hebben jullie zelf gedaan. Achter onze rug om plannetjes gemaakt om een rel te starten op Quizlet, spammen en dergelijke. En het bedreigen van Rutger (waar Sem volgens haar zeggen dus niks mee heeft te maken) gaat gewoo necht te ver! Deze site is zijn hobby, voor een hobby hoef je toch geen bedreigingen te krijgen omdat andere mensen het er niet mee eens zijn?!

    Ik vind dat deze duscussie nu gewoon moet stoppen, het gaat al ver nu en ik ben bang dat als dit zo door gaat het straks té ver gaat.

    We zeiden toch niet dat het niet Sem's schuld was, maar het was ook die van ons. en de mods zeggen nu dat zij al die dingen gedaan heeft en zal ik jullie eens vertellen? Ik ben de rel begonnen. Yeah, I don't care hoe verkeerd het was. En er werd daar geen plan over gemaakt, It just happened. en idd wat rooftops zegt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 22:26 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    InMyArms schreef:
    (...)
    Omdat ze nu de echte reden weten (die Sem zelf wilde vertellen, waarvoor de mods haar wilde behoenden, voor dit soort reacties dus).

    Dan moesten ze in het begin maar niets zeggen. ;')


    None but ourselves can free our minds.

    Armin schreef:
    (...)
    Voor de duidelijkheid, er staat 'sommige van de mods'. Dus ik scheer ze niet allemaal over 1 kam. En inderdaad, sommige mods zijn streng en schijnheilig ja. Geloof me, vroeger had ik zo goed als níets tegen de mods maar de laatste tijd doen ze ook gewoon kut tegen mij. Ze houden me in de gaten op twitter, beschuldigen me van echt domme dingen, en sommige doen vervolgens nog uit de hoogte ook.
    Als je echt problemen met ze hebt, dan kun je naar mij toe komen; daar ben ik voor. Anders zit ik hier ook maar voor niets, toch :P? Dus, als je eens een goed gesprek wilt hebben met een mod als je, je niet juist behandelt voelt; kom naar mij toe. Afgesproken? Desnoods begin je vanavond nog, echt waar, kom maar. Maar laat het niet langer de sfeer verpesten, je snapt zelf ook wel dat, dat niet leuk is voor de andere users.


    Life is hard and then we die