• 10,- entree graag (cat)

    De reden voor het on-bemiddelen.

    Beste Sem,

    Jij wilt weten waarom je geen bemiddelaar meer bent en je bent kennelijk behoorlijk kwaad op ons, omdat we je nog steeds niet verteld hebben hoe of wat. Wat ons eigenlijk wel verbaasd aangezien je zelf goed weet dat je iets gedaan hebt wat totaal niet klopt.

    Als bemiddelaar zijnde, maak je deel uit van de crew. Die allemaal inzage en inkijk hebben op het mod-forum. Wat vanaf het begin al duidelijk is gemaakt, is dat alles wat er op dat subforum gezegd word, dat dat daar ook blijft. Blijkbaar vond jij dit niet zo logisch en heb jij gewoon alles doorgespeeld aan je vriendinnen via oa de Q-chat, die daardoor gezellig nog even doorgingen met het rellen. Ik snap het best als je het niet eens bent met de gang van zaken, maar moet je dan werkelijk zo kinderachtig gaan doen en je tot dat niveau gaan verlagen? Eerlijk gezegd had ik wel beter van jou verwacht en vind ik dit best teleurstellend.

    We hebben dus alles gelezen en meegekregen wat jullie daar tegen elkaar zeiden, aangezien wij ook gewoon in die Q-chat zitten, tussen tegen argumenten hoef je denk ik niet meer te bedenken, want je weet zelf ook wel dat je voor de rest niet meer echt iets in te brengen hebt in deze situatie lijkt mij. Rutger stond er dan ook niet echt op te springen toen hij las dat jullie hem bedreigden. Grapje of niet, zoiets hoeft hij echt niet te horen van zijn eigen users. Je mag dan ook heel blij zijn dat hij hier bijvoorbeeld niet mee naar de politie stapt.

    Voor de rest weten we nog niet hoe en wat, er word nog overlegd over een bijpassende straf want vele waren het er over eens dat enkel on-bemiddelen niet genoeg was.

    Het spijt me echt Sem. ‘Laat zien wie je bent’, dat heb je gedaan en daarom willen wij je niet meer als teamlid. Je schreef wel in die Q-chat dat als je functie je afgenomen zou worden dat het je dan geen flikker boeide, maar we weten allebei wel dat dat niet helemaal waar is. Ik snap ook dat je kwaad bent, maar ga nu alsjeblieft geen ‘rel’-topics openen, want daardoor zal de boel alleen maar meer escaleren. We willen dit op een fatsoenlijke manier oplossen en we hopen dat je daar ook een beetje aan wilt mee werken.

    Ook openen we zo even een topic voor de andere users dat ze weten wat er gaande is, waarvan ik je zo wel even de link zal doorsturen.

    - Kirsten en de andere mods van Quizlet.

    Ik heb niet bedreigt, dat waren andere personen. Ik noem geen namen, nouen.

    Ik heb niks te zeggen omdat ik nu echt te moe ben om hele verhalen te typen enzo.

    EDIT 1
    Oke wacht.
    Ik heb niemand bedreigt! Dat waren andere, ik noem geen namen. Kunnen hun ook zelf zeggen als ze dat willen ;)
    Daarbij, Ja, ik heb dingen van het MOD forum vertelt. Dat is fout, jaja begrijp ik. Maar ik kon er niet tegen dat ze topics dichtgooide zonder reden en die ons ook niet verteldde. En de topics waren niet eens bedoeld voor een fuckin 'rel'.

    EDIT 2.
    Ik ben niet kwaad op hun, ik snap het. DOH.

    EDIT 3
    Mensen die ik nooit in deze discussies heb gezien: GTFO, jullie weten hier niks over. Doei, bemoei je er niet mee. Danku.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 15:00 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Jaoké, maar dan nog, ze deden achter onze rug om, -iets wat ze zelf blijkbaar niet zo leuk vinden- en dan gaan ze dat nu zo zeggen. Ha-ha.


    Wat deden ze achter jullie rug om? het gesprek meelezen? Want dat is idd niet goed.
    Maarja, ik bemoei me er verder niet mee, i am Zwitserland. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Er deden ook verder geen mods mee aan de chat. Maar het is een beetje moeilijk om te negeren wat er gezegd wordt als dat schermpje om de minuut openflikkert. (nerd)

    Normaal geven wij ook geen straffen voor dingen die in die chat gebeuren, omdat het helemaal niet op Q zélf plaatsvind. Maar als dingen die écht binnen het team moeten blijven worden verder verteld via die chat en wij zien dat, dan hebben wij wel degelijk het recht om daar iets mee te doen, aangezien het wel om informatie die binnen het team moet blijven gaat. (cat)

    Maargoed, ik weet dat heel erg veel users Sem aardig vinden en ook ik vond/vind haar wel een toffe en stoere meid, maar ze is nu gewoon geen bemiddelaar meer door de dingen die gebeurd zijn.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 17:46 ]

    Prodigy schreef:
    Er deden ook verder geen mods mee aan de chat. Maar het is een beetje moeilijk om te negeren wat er gezegd wordt als dat schermpje om de minuut openflikkert. (nerd)

    Normaal geven wij ook geen straffen voor dingen die in die chat gebeuren, omdat het helemaal niet op Q zélf plaatsvind. Maar als dingen die écht binnen het team moeten blijven worden verder verteld via die chat en wij zien dat, dan hebben wij wel degelijk het recht om daar iets mee te doen, aangezien het wel om informatie die binnen het team moet blijven gaat. (cat)

    Maargoed, ik weet dat heel erg veel users Sem aardig vinden en ook ik vond/vind haar wel een toffe en stoere meid, maar ze is nu gewoon geen bemiddelaar meer door de dingen die gebeurd.


    Dan blokkeer je de chat toch een tijdje als je er niet aan mee wilt doen?
    Dan nog, dat wil niet zeggen dat het niet achter onze rug was, achja, ik reageer hier gewoon niet meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Sem, je bent een hartstikke toffe meid, maar wat er gebeurd is, is toch echt je eigen schuld.
    Ik vind het trouwens ook onzin dat dit gedoe nou zo opgeblazen wordt, maar ja, dat gebeurt altijd.

    En verder ga ik me er niet mee bemoeien :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Dan blokkeer je de chat toch een tijdje als je er niet aan mee wilt doen?
    Dan nog, dat wil niet zeggen dat het niet achter onze rug was, achja, ik reageer hier gewoon niet meer.

    Naar mijn weten kun je zien wie er online is in de chat en wie niet, dus nee, het is niet achter de rug om gegaan. (nerd)

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad, op MSN zijn hun ook gewoon mensen en vallen de regels van op Quizlet normaal gezien gewoon wég.
    Sem had ook gewoon alles via mail kunnen zeggen, dan waren ze er nooit achter gekomen.


    Nee, want het is een Q-chat. Da's iets anders dan echt MSN.
    En nee, ik weet helemaal niks van wat er was gebeurd, maar toch ga ik lekker wel reageren. En als je wilt dat alleen de mensen die wel weten waar het allemaal over gaat reageren, stuur je dit toch lekker naar hun?
    Anyway, ik vind het een gepaste straf. En ja, ik weet dat je misschien spijt hebt en Rutger niet hebt bedreigd, maar ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt dingen te vertellen als je dat niet hoort te doen. Daar was je immers bemiddelaar voor. Anders wordt je dat niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Zeker mee eens. Ik bedoel, als ze nou geheime FBI-informatie had doorgegeven oké, maar het is maar een forum voor kinders die niks beters te doen hebben.(nerd)

    True!

    Jonge, kappen het is gebeurd XD


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Want dan is het nog steeds 'bespieden' wij wisten niet dat één van jullie daar ook was.

    Dat is achter de rug om, ik dacht dat jullie daar niet voor waren?


    En wat jullie deden was dan niet achter de rug?


    Keep on smiling

    Oke, bijna naar de politie gaan vind ik wel heel overdreven.
    En tja, verder is het gewoon je eigen schuld...
    Stomme Q-chat ook ;[


    You are beautiful, you are love.

    Ben ik een weekje weg Sem, één weekje maar, en dan slaat de verveling zo toe dat het in zoverre uit de hand loopt...
    Seeeeem, ik ga je missen :(


    Life is hard and then we die

    xjustxmyself schreef:
    Als Sem Rutger niet heeft bedreigd vind ik persoonlijk niet dat ze nog een extra straf moet krijgen.


    Van wat ik tot nu toe heb gehoord ben ik het hier mee eens, maar ik ben er nog maar net weer. Dus ik weet het niet allemaal tot in de puntjes ;3


    You can agree with me or you can be wrong

    First of all, het is een openbare chat. Iedereen kan erin en iedereen kan zien wie er online is, dus het is absoluut niet achter jullie ruggen om gebeurt. Jullie spreken in het openbaar dan heeft iedereen het recht om het te lezen. Dat is echt geen bespioneren.

    Second, dit staat er aan de zijkant, bij die Q-chat applicatie: *Respect voor elkaar hebben (;
    Verder zijn alle andere regels van toepassing die ook op Quizlet.nl van toepassing zijn.
    De mods hebben dus wel degelijk het recht gehad zich ermee te bemoeien.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 20:48 ]


    Get back motherfuckerz'

    First of all, het is een openbare chat. Iedereen kan erin en iedereen kan zien wie er online is, dus het is absoluut niet achter jullie ruggen om gebeurt. Jullie spreken in het openbaar dan heeft iedereen het recht om het te lezen. Dat is echt geen bespioneren.

    Second, dit staat er aan de zijkant, bij die Q-chat applicatie: *Respect voor elkaar hebben (;
    Verder zijn alle andere regels van toepassing die ook op Quizlet.nl van toepassing zijn.
    De mods hebben dus wel degelijk het recht gehad zich ermee te bemoeien.


    Some angels have no wings.

    Ik vind het echt nergens op slaat. Ten eerste, sommige van die mods zijn echt niet normaal gewoon. Zo'n opmerking maken van 'arriverdeci Sem' is echt dom, gewoon laten blijken dat ze blij zijn dat ze van je af zijn. Ten tweede, wtf wrm gaan ze bespieden. Ja bespieden, ja. Ze zeiden niet dat ze er waren, en gebruiken alles tegen. Dat noem ik bespieden ja. En iedereen die zegt dat de Q-chat een deel uitmaakt van Q, dat is niet waar. De Q-chat is voor leden van Q die met elkaar willen praten. Dat staat gewoon los van quizlet. Wat de mods daar lezen enzo mogen ze gewoon niet tegen gebruiken. Verder was jij absoluut niet degene die Rutger heeft bedreigd en als de mods een grapje als 'stalken' onder bedreigen zien is dat nóg iets doms van hun. Wth 'Laat zien wie je bent' alsof alle mods hier zijn zoals in het echt, stelletje schijnheilige *********. Damn.
    En als je op me wilt reageren maar er niet bij was, en er niks mee te maken hebt STFU.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3