• Ik wil al heel lang van die speciale effecten voor MovieMaker, maar die gaan niet op men laptop? Dus had ik sony vegas pro 9 geprobeerd, maar als ik dat open, is dat helemaal leeg? Ik weet niet wat te beginnen en ik snap er helemaal niks van. Iemand die een oplossing weet of een ander programma voor filmpjes te maken? x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ehh ik ga even kijken op moviemaker of het lukt bij mij

    oh wacht even. klik de afbeelding/film aan en dan op de rechtermuisknop dan effecten,toevoegen en dan ok. nu is het als het goed is zo.

    iGoogle schreef:
    oh wacht even. klik de afbeelding/film aan en dan op de rechtermuisknop dan effecten,toevoegen en dan ok. nu is het als het goed is zo.

    Ik weet het, die had ik al. Maar anderen hebben zo van die extra effecten die ik niet heb, en zij kunnen dan downloaden, maar bij mij lukt het niet ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ik weet het, die had ik al. Maar anderen hebben zo van die extra effecten die ik niet heb, en zij kunnen dan downloaden, maar bij mij lukt het niet ;x

    downloaden weet ik niks van af. ik laat ze meestal op elkaar overlopen. klik en je ziet mijn manieren

    iGoogle schreef:
    (...)
    downloaden weet ik niks van af. ik laat ze meestal op elkaar overlopen. klik en je ziet mijn manieren

    Ik zie het, da's wel leuk. Maar ik denk dat ik via sony vegas pro 9 ga proberen iets te downloaden, daar kan je denk ik echt veel effecten, denk ik dan ;x


    Life begins at the end of your comfort zone