• ik ben dus iemand die ja ik weet eigenlijk niet hoe het heet maar ik moet dit soort dingen dus gedaan hebben voor ik ga slapen

    de spiegels moeten dicht geklapt worden: toen ik vier was ofzo heb ik een nachtmerrie over mijn spiegel gehad dat er een geest in zat en ik opgesloten zat in mijn kamer en die spook/geest uit die spiegel kwam om me te vermoorden en mijn ouders me niet uit mijn kamer wilde laten. dus nu heb ik dus een fobie voor spiegels, ze MOETEN dicht of afgedekt worden anders ga ik niet slapen.
    de laptop moet worden dicht geklapt.
    de kast deur moet dicht.
    en alles moet precies goed staan.

    dus nu is mijn zusje jarig en blijft een vriendin van haar slapen.
    en nu staat haar bureau stoel op mijn kamer, maar die hoort daar niet, dus nu wil ik niet met mijn gezicht naar die plek slapen dus ga ik maar richting de muur slapen.
    owja gordijnen moeten helemaal gesloten zijn..

    nja dat soort dingen dus xD
    mijn ouders zeggen dat ik me aanstel maar ik kan er echt niks aan doen.
    ik weet niet waar het vandaan komt en ik moet het gewoon doen anders kan ik dus gewoon niet slapen

    ik heb er geen last van onderdags maar als ik ergens zit en er licht iets naast me dan moet het erg gewoon weg dan moet ik het of op een kast of aan de anderen kant van de tafel leggen.

    wie heeft dat ook?
    ow en kunnen jullie me een beetje volgens xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 14:00 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Van de voordeur dichtdoen. Nu ben ik doodsbang dat de voordeur misschien niet goed dicht is omdat er ooit op mijn 9de een man zomaar mijn voordeur opendeed en de andere deur in rende toen ik eens alleen thuis was..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.