• Omdat ik 2 uur lang naar een vage film op tv aan het kijken ben, en ik pas 5 minuten voor het einde erachter kom dat Cameron Bright (Alec van Twilgiht) een van de hoofdrollen speelt in de film. Maar goed, in deze film was hij nog erg jong, maar zijn gezicht kwam me gewoon bekend voor. Dus ik helemaal opzoeken op internet en erachter komen dat het dus Cameron Bright was(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    xD Ik kijk ook wel eens vage films hoor :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vage films ownen gewoon <'3


    Alleen maar tranen van geluk

    Dat had ik nu met Robert Pattinson. Ik heb 3 Twilights gezien, alle Harry Potter films minimaal 2 keer gezien en pas nadat iemand het op 't forum zei wist ik dat Pattinson Cedric speelde. Wist ik veel :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik ook vaak. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Volcano schreef:
    Heb ik ook vaak. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik heb wel eens dan kijk ik naar een film en begrijp ik pas wat er nou eigenlijk gebeurd na meer dan 1 uur xD maar ik herken mensen wel snel in films xD

    Volcano schreef:
    Heb ik ook vaak. :Y)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Zaitsev schreef:
    Dat had ik nu met Robert Pattinson. Ik heb 3 Twilights gezien, alle Harry Potter films minimaal 2 keer gezien en pas nadat iemand het op 't forum zei wist ik dat Pattinson Cedric speelde. Wist ik veel :/

    Dat vind ik best wel grappig (:


    You move me ......... Kurt

    Zulke momenten heb ik soms ook wel, haha. [a]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zaitsev schreef:
    Dat had ik nu met Robert Pattinson. Ik heb 3 Twilights gezien, alle Harry Potter films minimaal 2 keer gezien en pas nadat iemand het op 't forum zei wist ik dat Pattinson Cedric speelde. Wist ik veel :/


    Ik vind hem in HP schattiger.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    heb k zoo vaak..xD meestal check ik na de film wel of dr een bekende kop in speelt - 1tje die ik ook ken..xD want in elke film speelt wel n bekende kop..xD-


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    Merte schreef:
    Zulke momenten heb ik soms ook wel, haha. [a]

    dat heb ik ook zo vaak.
    en dan kom ik erachter als het is afgelopen en kan ik niet meer hyper door de kamer gaan racen!!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hahah, dat zou ik ook nog voorhebben.


    Some people make the world special just by being in it

    Invasion schreef:
    Heb ik ook vaak. :Y)