• Omdat ik 2 uur lang naar een vage film op tv aan het kijken ben, en ik pas 5 minuten voor het einde erachter kom dat Cameron Bright (Alec van Twilgiht) een van de hoofdrollen speelt in de film. Maar goed, in deze film was hij nog erg jong, maar zijn gezicht kwam me gewoon bekend voor. Dus ik helemaal opzoeken op internet en erachter komen dat het dus Cameron Bright was(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ghaha.xD


    Food.

    Hoef je je toch niet voor te schamen, ik heb het ook vaak ;p


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    XD

    Hoef je je heus niet voor te schamen hoor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ivan schreef:
    Dat had ik nu met Robert Pattinson. Ik heb 3 Twilights gezien, alle Harry Potter films minimaal 2 keer gezien en pas nadat iemand het op 't forum zei wist ik dat Pattinson Cedric speelde. Wist ik veel :/


    nee echt die is van twilight hij kwam me al bekend voorxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    WOH, nu herken ik hem ook. Ik ken hem vooral vanuit films waarin hij 12 ofzo is.


    it's so empty living behind these castle walls

    iknow what you mean hahaha
    in de brugklas was ik helemaal jonas brothers(don;t ask me how) maar toen zag ik camp rock bij een vriendin, en ik herkende ze alle drie niet :'). echt slecht man, ik was echt toen al een dikke fan hahaha xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Merte schreef:
    Zulke momenten heb ik soms ook wel, haha. [a]


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    Ik ben erger. Ik ga heel Jumper kijken om op het einde even een half minuutje naar Kristen Stewart te kunnen kijken >_<


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me