• De stelling van vandaag luidt:
    Een kind met gescheiden ouders mag niet zelf kiezen bij wie het gaat wonen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HAHA, dat is wel heel grappig. 8D Dan moeten die ouders er maar voor zorgen dat ze niet gaan scheiden, dan hoeft het kind sowieso niet te kiezen. En als die ouders er voor kiezen om te scheiden, dan vind ik ook dat het kind mag beslissen waar het woont en wanneer. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik vind dat het kind zelf moet kiezen, natuurlijk is het wel moeilijk om te kiezen tussen je ouders. Maar straks wordt het kind geplaatst bij de ouder die hij/zij juist niet mag.


    Get back motherfuckerz'

    Tot de leeftijd van 12 mag dat sowieso niet, wat ik dan weer wel goed vind. Ik vind dat kinderen van 12 en ouder het wel zelf mogen beslissen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Jawel! Ik bedoel, als mijn zouden ooit zouden scheiden, dan woon ik bij mijn moeder! Anders heb ik 24-uur per dag ruzie in huis '-,-.

    Je moet zelf weten waar en wanneer je woont. Anders krijg je alleen maar ruzie


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Het kind heeft het recht om zelf te mogen kiezen waar die wilt wonen. Maar als ze nog heel jong zijn kan er ook een beslissing voor hun genomen worden.

    naja, ik mocht opzich kiezen toen mijnn ouders uit elkaar gingen, maar je had de teleurstelling van mijn vader op zijn gezicht moeten zien.

    Jawel.
    Ik vind dat ze wel mogen kiezen, anders blijven de ouders toch killerlang ruzies en rechtzaken tegen elkaar houden omdat ze de voogdij willen.


    Smiling but close to tears.

    k vind da ze iets mag kiezen,ma ze moet wél beide ouders blijven zien =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik vind wel dat je zelf mag kiezen als je ouders scheiden. maar dan moet je er wel over nadenken en een goede reden voor hebben waarom dat je bij 1 van de 2 gaat wonen.
    mijn vader zat bij de marine en hij was eigenlijk altijd weg. als hij eindelijk een keer thuis was had hij ook nooit tijd voor mij. mijn broers daarentegen wel, daar deed hij altijd alles mee.
    ik heb hierdoor ook geen band kunnen maken met hem en dat wil ik nu ook niet meer. ik heb het na de scheiding van mijn ouders nog wel geprobeerd. want het is toch mijn vader weet je. maar hij deed er zelf ook geen moeite voor. dus nu kom ik daar ook niet zo vaak.
    ik vond het wel heel pijnlijk voor mijn moeder... ik ben nu de enige die nog bij haar woont. mijn broers wonen bij mijn vader omdat ze zeggen dat mijn moeder te streng is. en dat vind ik geen goede reden om te gaan wonen bij iemand die er eigenlijk nooit was. terwijl mijn moeder altijd voor ons heeft gezorgd. mijn moeder heeft hierdoor echt heel veel pijn gehad. tegenwoordig gaat het wel. maar zelfs ik heb het moeilijk zonder mijn broers


    Evil is what I am. Death is what I bring

    Junge. Die stellingen worden als maar raarder en raarder..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kies nu wanneer ik wel of niet naar mijn papa ga,
    maar anders als ik thuis blijf, & ik normaal naar daddy hoef,
    is dat gewoon omdat ik bij een vriendin blijf slapen ofzo x

    Oneens. Ik vind dat alle kinderen recht hebben om zelf te kiezen waar ze willen gaan wonen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Courtesan schreef:
    Tot de leeftijd van 12 mag dat sowieso niet, wat ik dan weer wel goed vind. Ik vind dat kinderen van 12 en ouder het wel zelf mogen beslissen.
    mee eens mijn ouders zijn uit elkaar en ik twijfel nu of ik niet van ouder ga wisselen omdat het niet lkkr loopt met mijn ma (waar ik nu woon)


    you were born original don't die as a copy

    Oneens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lol, dat mogen ze juist wel. Stel je voor dat die ouders gaan scheiden, omdat de vader iets illegaals heeft gedaan, en je moet bij hem gaan wonen.:'D


    everything, in time