• De stelling van vandaag luidt:
    Een kind met gescheiden ouders mag niet zelf kiezen bij wie het gaat wonen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    reyon schreef:
    k vind da ze iets mag kiezen,ma ze moet wél beide ouders blijven zien =)

    Hmm, mijn ouders zijn gescheiden en ik woon nog bij beide, maar als ik zou willen mag ik bij 1 helemaal weg. Oja, oneens, ik vind dat je zelf mag kiezen.

    Stripe schreef:
    HAHA, dat is wel heel grappig. 8D Dan moeten die ouders er maar voor zorgen dat ze niet gaan scheiden, dan hoeft het kind sowieso niet te kiezen. En als die ouders er voor kiezen om te scheiden, dan vind ik ook dat het kind mag beslissen waar het woont en wanneer. :'3


    Ligt er eigenlijk aan hoe oud dat kind dan is... Jongere kinderen kunnen heeeeel makkelijk beinvloed worden.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Oneens, dat zuigt.
    Ik bepaal het zelf.
    En als ik zou bepalen..
    Ik ga op mezelf wonen.
    Mijn ouders zuigen.


    Levensgenieter.

    Mijn vader heeft mijn moeder verlaten, toen ik nog een baby was, maar op mijn 7e wou hij me opeens weer zien. Hij ging ons zowat stalken, terwijl ik duidelijk zei dat ik het niet wou.
    Dus oneens, ik vind dat kinderen dat zelf mogen beslissen, maar ook dat het strenger aangepakt moet worden.


    I Lick The Gun When I'm Done, Cuz I Know That Revenge Is Sweet

    Ik vind dat onzin. Pas na je 12e mag je kiezen, en dan kun je dat ook.
    Ik denk dat het wel heel moeilijk is om tussen je ouders te kiezen, maar daar weet ik niets vanaf.


    Alis volat propriis

    Happysnail schreef:
    De stelling van vandaag luidt:
    Een kind met gescheiden ouders mag niet zelf kiezen bij wie het gaat wonen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dat mag een kind wel maar pas aan de leeftijd van 14jaar, maar het blijft natuurlijk een moeilijke keuze ik heb ook gescheiden ouders en ik heb pas beslist


    XXX

    mijn ouders zijn gescheiden, ik mag nog niet zelf kiezen, maar dat is over een paar maanden wel de bedoeling... en ik kan best wel zelf kiezen bij wie ik wil zijn.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik denk
    Dat op een bepaalde leeftijd 14 of 15 dat je zelf mag bepalen waar je mag wonen


    the world is filled with people that we dont understand

    Mijn ouders zijn gescheiden en ik woon bij allebei.
    Dus een paar dagen in de week bij me moeder en de rest van de week bij me moeder.
    Maar je mag als je 12 bent beslissen bij wie je wilt wonen, dat staat in de wet.
    Maar tot die tijd woon je meestal bij allebei, behalve als een van de ouders verslaafd is aan drank, drugs etc. en de rechter van mening is dat degene niet goed voor het kind kan zorgen dan wordt het kind automatisch bij de andere ouder geplaatst.
    Maar je kan der ook voor kiezen -net zoals ik- dat je gewoon bij allebei wilt wonen.

    Tering hey, wat zeg ik dat netjes.


    Never wait for perfection, just make it.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 20:27 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    vanaf een bepaalde leftijd moeten ze rekening houden met het kind!
    Maar dat is ook wat ze doen...dus ik heb niets te zeggen!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Vanaf 12 jaar mogen ze zelf kiezen en daar ben ik het mee eens
    Ze kunnen toch echt niet voor jou gaan kiezen bij wie je wel en niet mag wonen als je dat zelf ook wel kunt beslissen


    Why can't I be that happily ever after person?

    Een kind moet kunnen kiezen. Misschien heeft de vader/moeder het kind wel iets aan gedaan terwijl de andere ouder daar niks van weet. Dan geeft dat het kind misschien ook wel meer vertrouwen. En anders het licht er ook aan waar het kind zich beter voeld.

    Oneens. Waarom niet?


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    VOor je twaalfde mag sowieso niet. Maar verder oneens. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.