• Zijn er mensen die jij in reallife kent, die weten dat jij op Quizlet zit? (En dan bedoel ik niet mensen die je al gemeet hebt. Ik bedoel echt dat niemand van de mensen die je vóór Q kent, weet dat je op Q zit.)

    Bij mij niemand. Maar dat vind ik niet erg, ik wil het gewoon aan niemand vertellen. Quizlet is iets van 'mij', Q is een soort van tweede wereld voor me en daar hoeven mijn reallife vrienden/familie niets mee te maken hebben. Hahaha. :Y) Ik denk dat als hier mensen zijn die ik in het echt ook ken, ik niet zo open zou zijn over bepaalde onderwerpen. (:

    En hoe zit het bij jullie? (krul)


    Edit: Mijn ouders weten ook dat ik op een forum zit (ik had het toen vertelt ivm crewmeeting), maar ze weten niet dewélke. Dat vertel ik hun niet. (:

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:06 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Er zijn wel mensen in mijn omgeving die het weten, maar die vinden het niet interessant genoeg om te gaan kijken. Gelukkig.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een vriendin die me erover verteld heeft en mijn ouders denk ik wel net als mijn broertje, maar ach. Mijn broertje komt altijd regelmatig binnenvallen dus die ziet dat weleens openstaan.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    De meesten weten wel dat ik op een forum zit, en er zullen ongetwijfeld ook wel een paar mensen weten het welk, maar gelukkig vindt niemand daarvan het interessant genoeg om een kijkje te nemen. (:


    effort never betrays you

    bijna niemand. Het is geen geheim maar je gaat ook niet zomaar tegen iemand zeggen :'Ik zit op Quizlet.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Neen, want eigenlijk ben ik grandioos tegen accounts op een site hebben en dit is normaal echt niks voor mij. Maar ik heb er gewoon geen behoeften aan om het aan mensen te vertellen ook niet.

    1 vriendin weet het en die las ook al mijn gedichten korte stukjes over dromen etc al voor ik dit kende

    maar ik wil niet dat anderen het weten want dan gaan ze alles lezen terwijl er redelijk veel dingen op staan waarvan ik niet wil dat bekende ze lezen

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 21:31 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Door mij zitten er juist allemaal vriendinnen en vrienden van mij op Quizlet. Hahaha!


    Alleen maar tranen van geluk

    2 Vriendinnen van me weten het en zitten er zelf ook op. Meer mensen weten het ook niet, aangezien ik bang ben dat mensen dan mijn verhalen zien ofzo. Niemand weet ook van mij dat ik überhaupt verhalen schrijf. :3

    Nope. Niemand weet ervan. Behalve misschien mijn zusje..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Iedereen weet dat echt bij mij :'D Ik meet zelfs mensen van Quizlet en neem dan andere die in myn school zitten gewoon een keer mee ofzo :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zal echt dood gaan als mensen die ik niet mag mijn fanfictions lezen trouwens. ><
    Maar verder stuur ik vaak genoeg zo'n linkje naar mijn vriendinnen om hun mening te weten enzo over wat ik schrijf endieshit. :3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Rooftops schreef:
    Ja, een vriendin, maar zij zit ook zelf op Quizlet, maar ik kende haar voor Quizlet.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    een paar vrienden :')

    Mn ouders, zusje, en wat vriendinnen, 1 zit zelfs door mij zelf op Q:)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Mijn zus weet het. Mijn ouders ook wel omdat ze het eens zagen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker