• ik ben dooood op x'D
    en ik heb pas een 'echte' schooldag gehad. haha
    hoe slecht iig ;o

    maar zijn jullie ook moe?
    of juist hyper?
    tell me (krul)

    Ik ben ook moe, maar ik heb nog geen zin om te gaan slapen. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben ook moe, maar ik wacht op Jeroen. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben erg moe... Ga zo naar bed toe.
    Gellukig ben ik(en de hele school) vrijdag vrij vanwege suikerfeest.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik heb er al meer dan één week opzitten, en ik was de eerste dagen ook echt doodop als ik thuis kwam. Maar nu ben ik er wel weer aan gewend :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben dood moe. Ik zit al 3 dagen achter elkaar van half 9 tot 5 op school. En morgen weer. -kut MBO-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ben ook moe want ik ging vandaag mijn kot normaal inrichten, maar uiteindelijk zijn we duizend keer op en neer gelopen en hebben we nog niks ingericht en vooral dingen verhuist van mijn zus haar oud kot naar haar nieuw kot. En toen ben ik nog leden gaan inschrijven voor de scouts en nu ben ik moe. Want eigenlijk ging ik nog iets met mijn vriendinnen drinken maar ik had geen zin meer om te fietsen.
    Maar eigenlijk ben ik gewoon tam omdat ik nog niet naar school moet en te laat ga slapen nu.

    Reassurance schreef:
    Ik heb er al meer dan één week opzitten, en ik was de eerste dagen ook echt doodop als ik thuis kwam. Maar nu ben ik er wel weer aan gewend :'D

    Ik ben er nog steeds niet aangewend na 2 weken :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben ook kapot en dat duurt nog wel even voor ik er weer bovenop ben haha (krul) Moet nog steeds wennen aan het nieuwe ritme.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben echt doodop, maar het lukt me maar niet om mezelf naar bed te sturen.. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Reassurance schreef:
    Ik heb er al meer dan één week opzitten, en ik was de eerste dagen ook echt doodop als ik thuis kwam. Maar nu ben ik er wel weer aan gewend :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voiceless schreef:
    Ik ben echt doodop, maar het lukt me maar niet om mezelf naar bed te sturen.. >.<

    Ga naar bed jij! (N)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Voiceless schreef:
    Ik ben echt doodop, maar het lukt me maar niet om mezelf naar bed te sturen.. >.<

    ik ga zo wel x'D
    haha ;3

    gelukkig kan ik morgen een half uur langer slapen, _O_ haha -wat veel x'D *not*-

    Katniss schreef:
    Ik ben ook kapot en dat duurt nog wel even voor ik er weer bovenop ben haha (krul) Moet nog steeds wennen aan het nieuwe ritme.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zo mee eens. ;'D
    8 uur lang les, ik ben kapoooot.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Ik ben meestal moe.
    ik heb een veel tezware boeketas.
    Vandaag moest ik mijn handdoek heletijd in me hand drage omdat we die nodig hadden bij TO.
    echt kut.
    daar zag je me lopen met een winxclub handdoek.
    whahah xp


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse