• Ik weet dat somige mensen het heel irritant vinden dat er in een heleboel forum topics over Justin Bieber gepraat word. Kan er dan niet net als bij Tokio Hotel een eigen forum komen? Dat is een voordeel voor heel veel mensen.


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Niet nodig vind ik. één voor Twilight zou wel van pas komen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Virginity schreef:
    Oké, ze snapt het al. Sjeez, ze heeft net gezegd dat het duidelijk is. Hoeven jullie dat echt niet in te wrijven, sjonge sjonge.


    indd groot gelijk

    Wat zijn er hier arrogante mensen zeg. ZE STELDE HET ALLEEN VOOR. Waarom gelijk van die botte reacties enzo? My god.
    En even over de suggestie: Zolang mensen zich er niet aan ergeren is het wel goed zo denk ik (:


    I chill back and I spread peace n love

    Dan wil ik er één over All Time Low :3


    wth.

    Virginity schreef:
    Oké, ze snapt het al. Sjeez, ze heeft net gezegd dat het duidelijk is. Hoeven jullie dat echt niet in te wrijven, sjonge sjonge.

    Helenmaal mee eens! Maar mijn idee is eerder JB topic's verbannen, dat is pas een geniaal idee!

    Stripe schreef:
    Tada! Kijk eens wat ik gevonden heb => Klik. (krul)

    Haha, geniaal :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Stripe schreef:
    Ik vind niet eens dat ie dat verdiend, lol. 8D Sorry, no offence.
    Maar er is voor Justin Bieber minder hysterie dan er toen voor Tokio Hotel was, dus ik vind het eigenlijk ook onnodig. :'D

    Ik vind het niet nodig, dan kan Rutger voor elk onderwerp wel een apart subforum gaan maken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, want JB is maar een hype. En je kunt niet voor elke hype een eigen forum aanmaken.


    Some people make the world special just by being in it

    Kikkeli schreef:
    Verdiend hij niet
    Er zijn niet zoveel topics over JB, dus uh.. nee.

    Vooor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Arsenal schreef:
    ...en voor de voetbalfans.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BIERRI schreef:
    Wat zijn er hier arrogante mensen zeg. ZE STELDE HET ALLEEN VOOR. Waarom gelijk van die botte reacties enzo? My god.
    En even over de suggestie: Zolang mensen zich er niet aan ergeren is het wel goed zo denk ik (:
    wowow :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Appreciating schreef:
    Dan wil ik er één over All Time Low :3

    _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    BIERRI schreef:
    Wat zijn er hier arrogante mensen zeg. ZE STELDE HET ALLEEN VOOR. Waarom gelijk van die botte reacties enzo? My god.
    En even over de suggestie: Zolang mensen zich er niet aan ergeren is het wel goed zo denk ik (:

    Dit heeft niets met arrogantie te maken.


    A decision I will regret, until my dying breath.