• Hoi!

    ik ben een van de weinige
    - die krullen heeft. De meeste hebben het stijl of gestijld (:
    - linkshandig is.
    - Een bril draagt. De meeste mensen van onze leeftijd dragen lenzen of zien gewoon goed.
    - Een van de weinige meisjes die dus echt níet in van die girly schoenen past zoals hakken. Ik kom dr gewoon niet in :'D.

    Euuh meer weet ik even niet x'D

    Wat heb jij dat maar weinig mensen hebben?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 17:31 ]

    Krullende haar niet meer in ieder geval aangezien hier meerdere zijn met krullend haar. Eh trillen met m'n ogen dan maar..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb krullen, écht krullen, niet pijpen krullen or something
    daaaaaaaat was het ongeveer xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    krentenbol schreef:
    Ik heb krullen, écht krullen, niet pijpen krullen or something
    daaaaaaaat was het ongeveer xd


    Wat versta jij dan onder échte krullen als pijpenkrullen voor jou geen echte krullen zijn? :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    - ben linkshandig
    - heb speciale kleur ogen
    - ik heb graag ruzie :D met sommigen


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Wat versta jij dan onder échte krullen als pijpenkrullen voor jou geen echte krullen zijn? :'D

    Misschien zoals bij mij? Dus een soort slag maar dan meer, van die golven? En pijpenkrullen is denk ik van die donkere meisjes met zwart krullend haar dat dan hoe dan ook in de pijpenkrullen schiet :'D

    Ik ben een van de weinigen die:
    - Een bril heeft
    - Scheve vingers heeft
    - nooit make-up draagt
    - nooit haar nagels lakt
    ... enzovoort. :3


    Let the Night embrace you

    -smalle voeten
    -lange tenen
    -bril


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben een van de weinige die een Bril draagt en niet persé lenzen wilt, nog steeds een beugel moet, geen make-up draagt, en gekke humor heeft.

    dat ik een bril/lenzen draag.
    Dat ik krullen heb.
    Dat ik me eigenstyl heb en er voor uit komen.
    Dat ik eerlijk mijn mening/mijn edachten zegt.


    Some angels have no wings.

    Soldier schreef:
    Hmmm, ik denk dat ik de enige ben die, nadat ik mijn staartbeen had gekneusd, pijn heeft aan haar kont -alsof er een knook uitsteekt- als ze zit. Dus ik zit altijd op de zijkant, zegmaar. ;___;

    Ik ben een keer van een hoge stoel afgetrokken, waardoor ik ook op mijn staart terecht kwam. Ik heb 2 jaar niet normaal kunnen zitten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Altijd en over alles m'n mening zegt zonder er aan te denken wat de gevolgen zijn


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben een van de weinigen wiens haarkleur natuurlijk van zwart naar blond is veranderd en lichter blijft worden.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik ben één van de weinige die nooit in de gaten heeft dat iemand haar leuk vind terwijl hij hints geeft waarvan je schrikt. En ze 9 van de 10 keer slobber zijn.
    En ik ben één van de weinige die in de afgelopen 3 jaar, 14 paar allstars heeft gekocht waarvan er 11 kapot zijn [a].


    Levensgenieter.

    ik ben een van de weinige diens haar om het jaar van haarkleur veranderd, en dan verf ik het niet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    TourdeKrulle schreef:
    (...)
    Misschien zoals bij mij? Dus een soort slag maar dan meer, van die golven? En pijpenkrullen is denk ik van die donkere meisjes met zwart krullend haar dat dan hoe dan ook in de pijpenkrullen schiet :'D


    Ahzo. :Y)


    If we had not a soul, music would have created it.