• Hoi!

    ik ben een van de weinige
    - die krullen heeft. De meeste hebben het stijl of gestijld (:
    - linkshandig is.
    - Een bril draagt. De meeste mensen van onze leeftijd dragen lenzen of zien gewoon goed.
    - Een van de weinige meisjes die dus echt níet in van die girly schoenen past zoals hakken. Ik kom dr gewoon niet in :'D.

    Euuh meer weet ik even niet x'D

    Wat heb jij dat maar weinig mensen hebben?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 17:31 ]

    Ik heb een bril, mijn oogjes kunnen lenzen niet aan!
    Ik ben een van de weinigen, van mijn vrienden dan, die op hakken van boven de 12 centimeter kan lopen (krul)


    You move me ......... Kurt

    Ik ben een van de weinige hier die een jongen is. :'D


    We're all mad here.

    - Ik ben een van de ongeveer honderd mensen in de wereld die het syndroom van Morsier heeft (zelf opzoeken ;'p)
    - Ik heb dreads die tot over mijn schouders komen, wat best lang is voor iemand van mijn leeftijd.
    - Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die groene en gele nagellak waardeerd


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haha de eerste 3 van de 4 dingen die je noemde heb ik ook ;p
    Ik heb namelijk ook krullen, ben linkshandig en heb een bril ;p En nouja die laatste zo half :'D Ik heb wel hakken, vind ik ook leuk trouwens, maar ik heb erg doorgezakte voeten, dus alles wat een hak heeft -ofja schoenen in t algemeen- moeten voor een deel dicht zijn. Vooral aan de zijkant van mn voet, zodat ik wat steun heb, en ook aan de achterkant, omdat ik anders uit mn schoen schiet ;']

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:08 ]


    Inspiration can hit you any time

    Ik ben iemand die:

    - Een misvormde pupil heeft
    - Twee verschillende kleuren ogen heeft (donker groen en groen met een bruine rand rond de pupil)
    - Ik ben de énigste die een uniek dossier heeft liggen in het ziekenhuis (Ik ben de enigste tot nu toe die het hetzelfde heeft meegemaakt als mij)
    - Ik ben een van de weinige 16jarigen die al 12 jaar lang elk jaar minstens 2 keer naar het ziekenhuis moet.
    - Ik ben een van de weinige die allergisch is aan energiedrank,reumazalf en gras
    - Ik ben een van de weinige die met haar tong aan haar ellenboog kan

    Ik kan nog lang doorgaan, maar ik ga nu stoppen, anders gaat het een te grote lijst worden :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben een van de weinigen die ogen heeft die grijs of blauw of groen zijn.
    Ik ben een van de weinigen die nooit nagellak op heeft.
    Ik ben een van de weinigen hier die net uit een revalidatiecentrum komt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Eens denken.
    - ik ben linkshandig
    - ik lak mijn nagels vrijwel nooit
    - ik heb groen/donkerblauwe/bruine ogen,
    waarvan het groene soms lichtblauw wordt

    Ik ben de enige hier die niet zoveel bijzonders over zich zelf te vertellen weet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik ben een van de weinige
    - linkshandig is.
    - Een bril draagt. De meeste mensen van onze leeftijd dragen lenzen of zien gewoon goed.
    - Een van de weinige meisjes die dus echt níet in van die girly schoenen past zoals hakken. Ik kom dr gewoon niet in :'D.
    -> ik mag en kan geen hakken dragen, maar ik heb best brede en grote voeten, dus ik denk dat ik er ook niet in zou kunnen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik ben een van de weinige mensen die bruin,blauw,grijs en veel groen in haar ogen heeft.
    &
    een bril draagt x)

    Ik ben een van de weinige die zó slecht kan zingen, dat zelfs mijn lerares van muziek me heeft verboden om te zingen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben ook 1 van de weinigen met een bril.
    Ik ben 1 van de weinigen waarvan de voeten anderhalve maat verschillen en van wie de benen ook ongelijk zijn (de lengte van je benen hangt van die van je voeten).
    Ik ben 1 van de weinigen die met zijn tong zijn ellebogen kan likken.
    Ik ben 1 van de weinigen die voltige kent én daar ook aan doet.
    Op mijn school zijn er ook weinig mensen die hun been in hun nek kunnen leggen, maar als je naar al die turners kijk, dan denk ik dat er in heel Nederland wel meer mensen dat kunnen.
    Ik ben 1 van de weinigen mensen die in een spagaat kan zitten en dan rustig een boek gaat lezen x'D
    Ik ben op school 1 van de weinigen die felle, gekleurde broeken draagt. Zo niet, dan draag ik wel iets anders dat felgekleurd is.
    Ik ben 1 van de weinigen die helemaal niet verlegen is, maar wel zo overkomt.

    Verder kan ik niets bedenken, haha. Maar ik vind mezelf vreemd genoeg(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben een van de weinige die in een vogelpark werkt 8D
    En ik ben de enige van mijn vriendinnen die zoveel boeken heeft/leest en films kijkt :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben een van de weinigen die tweehandig is, die een of andere rare blessure aan haar knie heeft, die als kind bijna dood was.


    Don't dream your life, but live your dream!

    - die krullen heeft. De meeste hebben het stijl of gestijld (:
    - die Jelena niet haar of niet denkt dat het een reclamestunt is.
    & ik heb een bril maar ik krijg lenzen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:55 ]


    Save me from myself.