• Hoi!

    ik ben een van de weinige
    - die krullen heeft. De meeste hebben het stijl of gestijld (:
    - linkshandig is.
    - Een bril draagt. De meeste mensen van onze leeftijd dragen lenzen of zien gewoon goed.
    - Een van de weinige meisjes die dus echt níet in van die girly schoenen past zoals hakken. Ik kom dr gewoon niet in :'D.

    Euuh meer weet ik even niet x'D

    Wat heb jij dat maar weinig mensen hebben?

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 17:31 ]

    ik kom zo wel dingen tegen zoals dat ik 1 van de weinige ben met groot niet snapbare familie waaron in totaal 12/13 broers/tjes zussen/jes
    ik best wel bleek ben terwijl mijn haren donker zijn.. en ik bijna niej bruin word
    ik mijn oudste zus nog nooit gezien heb
    dat ik 1 half broer en 2 half zussen die ook nog mijn neef en nichten zijn..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ben een van de wienige mensen
    -Waarvan haar kat word gestolen door de buurvrouw.
    -Die een polsen fobie heeft.
    -Die uitgemaakt word voor een jongen door haar eigen moeder.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik praat soms tegen mezelf.
    Oops. xd


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb krullen en draag een bril :Y) Nouja op het moment dan, ik draag lenzen & een bril, telt dat ? Ik ben tweehandig en ik pas niet in ballerinas, hakken heb ik een paar maar die draag ik nooit dus heb nog niet echt getest ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik ben een van de meinige mensen die bruin,blauw,grijs en veel groen in haar ogen heeft.
    Tokio Hotel op m'n nagels heeft.
    Nu Tom Kaultiz op m'n nagels ga zetten of BillLizzy.
    Een van de enige van m'n familie die tegen de ergste horror kan.
    M'n mening zegt zonder na te denken wat de gevolgen zijn
    M'n haarkleur verandert om het jaar en dat verf ik het niet
    Die zowel links als rechtshandig is
    Op de basisschool bij het populaire groepje gevraagd werd maar dat niet deed, omdat m'n vrienden niet cool genoeg waren maar ik wel
    Die er alles aan doet om naar Egypte te gaan en het nog steeds niet gelukt is
    Die heeeeel erg fan is van wolven, en al m'n geld uitgeeft aan beeltjes van wolfen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    een van de weinige die amper vrienden heeft én van haar hakken valt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    -Ik ben spiritueel in mijn familie, heel erg zelfs.
    -En ik ben nog best wel jongensachtig. Ik ga binnenkort mijn haar weer knippen (Dinsdag om precies te zijn) Ik heb emoboy kapsels en draag de kleding van mijn broer =|
    -Ik heb een moedervlek op mijn wang O_O Al is hij neit donker, maar best wel liucht, dus het is niet een hele grote pukkel of zo.
    -Ik ben een van de weinige die geen make-up (meer, wel gedaan) draagt. ( alleen soms. Kleine uitzondering. Schoolfeest bijv.)
    -Ik ga nooit uit.
    - Ehm, ik ben bi? Ik weet niet, maar ik hoor het wel vaker, dus of dat nou zo heel bijzonder is xD
    - Ik val op tomboys .-. ( meisjes die er uitzien als jongens)(mwhuaha my little secret dat nu niet meer zo geheim is xD)
    -Ik denk dat ik een van de weinige ben die midden in de klas gewoon schaamteloos dingen kan roepen xD Het maakt me allemaal niet uit wat ze allemaal van me weten ö
    - Ik ben iemand die een hele grote drama van dingen kan maken.
    - Ik heb overgewicht and so what =D Voor mijn eigen gezondheid let ik wel op mijn suiker verder, maar sinds een korte tijd geef ik er allemaal veel minder om :Y)
    - Japanfan, luisterd Koreaanse muziek, kijkt anime en al die zooi=D

    Oh and I love myself :Y) Precies om wie ik ben :Y)

    edit: Oh ja, en ik vergat te zeggen dat ik tegen mezelf praat. Niet eens..af en toe, maar nog best wel veel ook. Ach wat kan ik zeggen? ;D Ik ben tenminste nooit alleen, als ik alleen ben ;D

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:04 ]


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik ben een van de weinigen die blond (krullend :'D) haar heeft, met donkere ogen en donkere wenkbrauwen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben een van de weinigen die niets bijzonders weet te vertellen over zichzelf(cat)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:16 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben een van de weinige meisjes die een opleiding Integrale Veiligheid gaat doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik pas niet in ballerina's omdat me voeten te small zijn o.O


    Shoganai i ne~

    Ik ben een van de weinigen hier die een musical geregisseerd heeft, in een musical (groep 8 toneelstukje niet meegeteld) heeft meegespeeld en ik ben een van de weinigen die behalve naar school gaat ook op school werkt. :)


    Life is hard and then we die

    -Ik ben een van de weinigen meiden die gewoon niet op hakken kan lopen.
    -Ik hou niet van disco's
    -waar mijn tweeling zus een aardbeien vlek heeft heb ik een moedervlek op die plek .
    -Ik en mijn zus hebben allen bij onze bovenste hoektanden niet gewisseld.(ik moest naar de kaakchirurg en ze zaten in mijn tand vlees nu zit er een gat in mijn mond.)
    -en voor de rest niet veel bijzonders
    (krul)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ook krullen (krul)
    en ook een bril (maar alleen voor tv en in de klas)
    en ik lak mijn nagels ook nooit

    Ik ben een van de weinige op school soms mannenkleding koopt (zoals blouse en shorts :3)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.