• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Het gaat niet meer over 't topic zelf. Dit is gewoon een gesprek..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waar de neuk gaat het ineens over.


    I live for the applause, you will die for it.

    Happysnail schreef:
    Het gaat niet meer over 't topic zelf. Dit is gewoon een gesprek..

    Waarin we onze mening geven over Q & de mensen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    DECIBELLE schreef:
    Lol ik probeer ruzie te voorkomen maar ga niet fake aardig doen? Ik heb ook op een forum gezeten waar ze echt op alles wat je deed commentaar hadden he -.-' En dat hoeft nou ook weer niet vind ik. Anyways, ik vind Quizley het leukste forum waar iktot nu toe op heb gezeten.

    Ja klopt. En als je dat hebt meegemaakt kijk je waarschijnlijk op een heel andere manier naar Q. Ik heb fora meegemaakt waarop echte wijsneuzen zaten - echt dat was niet leuk meer - en je deden voelen alsof je maar een dom achterlijk mens was. Fine, slim zijn en je mening uiten is prima. Maar heb dan ook tenminste een beetje respect voor de ander. Voor mij is dat ook een deel van intellect. Ik minacht zulke mensen echt :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het gedaan. Laten we nu de humor checken hier. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sjonge jonge, 1 keer een berichtje plaatsen op een forum en we zijn ineens bij pagina 14..

    Maargoed, ik ben er mee eens dat sommige mensen aardig zijn en sommige niet, dat heb je en dat blijft ook zo, ook in het echte leven.. Beter gooi je een slot op deze discussie @ liede moddie's :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nouja ik weet zeker dat er mensen zijn hier die het ook met me eens zijn maar het niet durven te uiten (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    We hebben ze wel door _O_
    Hmmm, niet slijmerig bedoeld maar ik mag jou wel. Jij deelt tenminste precies dezelfde mening als mij ghehe.

    Yo, what's not to like?
    Lol, no.
    Ik heb gewoon al genoeg gezien hier, om jou gelijk te geven. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ze nemen het allemaal serieus D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Nouja ik weet zeker dat er mensen zijn hier die het ook met me eens zijn maar het niet durven te uiten (krul)


    Ja, stiekem ben ik het met je eens, maar ik ben o-zo bang om dat nu toe te geven. -gayhandje- ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Actors schreef:
    (...)
    Yo, what's not to like?
    Lol, no.
    Ik heb gewoon al genoeg gezien hier, om jou gelijk te geven. (krul)

    Dat sommige mensen het niet opvalt snap ik niet (cat)


    -

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ja klopt. En als je dat hebt meegemaakt kijk je waarschijnlijk op een heel andere manier naar Q. Ik heb fora meegemaakt waarop echte wijsneuzen zaten - echt dat was niet leuk meer - en je deden voelen alsof je maar een dom achterlijk mens was. Fine, slim zijn en je mening uiten is prima. Maar heb dan ook tenminste een beetje respect voor de ander. Voor mij is dat ook een deel van intellect. Ik minacht zulke mensen echt :'D

    Ja echt hé. Die betweters zijn zo onaardig. Die heb ik hier eigenlijk nog nooit meegemaakt denk ik. Nog zo wat, op een forum waar ik ook ooit heb gezeten zaten echt ontzettend veel fakers :'D Kwamen ze aankakken met een foto van Hanna Beth of Baby Facey -ofzo- en stond erboven ‘Me’. Haha, die heb je hier op quizlet gelukkig minder.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:34 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat sommige mensen het niet opvalt snap ik niet (cat)

    Psh, die negeren het gewoon bewust.
    Omdat ze het zelf doen.
    Haha, I just didn't. xd


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    (...)
    Psh, die negeren het gewoon bewust.
    Omdat ze het zelf doen.
    Haha, I just didn't. xd

    Hmmmmmm you are a smart girl (krul)


    -

    xDesire schreef:
    Sjonge jonge, 1 keer een berichtje plaatsen op een forum en we zijn ineens bij pagina 14..

    Maargoed, ik ben er mee eens dat sommige mensen aardig zijn en sommige niet, dat heb je en dat blijft ook zo, ook in het echte leven.. Beter gooi je een slot op deze discussie @ liede moddie's :Y)

    Eindelijk een levendig topic, wil jij het sluiten.. :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.