• Lisa en ik dachten net even na over vroeger, toen je je Tokio Hotel stories nog in quizvorm maakten, zonder dat je series had. Dus als je naar deel 40 wilde, moest je eerst de boel afzoeken.
    En als je ze zelf schreef -like me- zo'n 106 delen in superstandaardheid. Nou, in deze volgorde, je ontmoet ze, je zoent met Bill, je beste vriendin date Tom, Bill gaat vreemd, je hebt goedmaaksex, dan komen er problemen en word alles opgelost omdat ze zwanger word.
    En dat was echt super leuk haha. En als je dan zo'n deel online zetten, moest je in iedereens gastenboek zetten dat hij er was, en werd bij binnen een dag al 50 keer gemaakt haha. Dat was wel heel leuk toen. Lekker simpel. En we hadden allemaal dezelfde usernames, zoals ik had NikkixBill. En jullie blaxTom. En dat was leuk.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 14:45 ]


    Your make-up is terrible

    FACEPLANT schreef:
    Ik vind dit lichtelijk hypocriet, vergeleken met gisteren. X:
    En ik vond het zo chill nog niet, moest je helemaal moeilijk gaan doen om een volgens deel te vinden, en als dat er niet was kwam je daar pas na een massazoektocht achter :'D


    Hoezo hypocriet? x'D Ik zeg niet dat het toen leuker was. We waren gewoon aan het terugdenken aan vroeger. Ik zei ook niet dat de mensen toen leuker waren ofzo.

    En ja, die zoektochten, vreselijk. Ik kopieerde vaak de naam van de story, en drukte op de zoekknop, dat hielp wel.


    Your make-up is terrible

    CarmineG schreef:
    Dat is dikke nostalgie :'D


    Only losers can act the way you do

    toen was ik er nog niet (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Genius schreef:
    Het is ouwe tijd, maar geen goede :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.