• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Hmm, ik ben het er ook niet helemaal mee eens nee. Ik kan makkelijk een paar andere users noemen die veel beter zijn. (dan heb ik het natuurlijk niet over alle nieuwe beta's)


    Scream for mercy!

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Dat tweede misschien niet dan. Dat eerste wel, zonder twijfel.


    En waarom hebben beta readers geen correcte spelling?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    - Het niet beheersen van de correcte spelling
    - Vriendjes zijn met een andere bèta.
    Dat zijn er in ieder geval al twee.

    Als deze personen niets van spelling, grammatica, zinsbouw en dergelijke wisten, dan zouden ze heus niet to bèta verkozen zijn. :Y)

    Bovendien ben ik er zeker van dat hier niet aan vriendjespolitiek gedaan is, ze verdienen allemaal een eerlijke kans.

    En als er dan toch enkelen onder de nieuwe bèta's hun job niet goed doen of iets dergelijks, kunnen ze nog altijd uit hun functie gezet worden. Maar ik weet nu al dat ze het allemaal heel goed gaan doen!

    :Y)

    Virginity schreef:
    (...)

    En waarom hebben beta readers geen correcte spelling?

    Er zitten er tussen waarvan ik weet dat hun zinsbouw op de zak trekt en die enorm veel fouten maken, daarmee. En de rest van mijn commentaar zal ik voor mezelf houden.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:36 ]


    I lost myself in FM airwaves

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Als deze personen niets van spelling, grammatica, zinsbouw en dergelijke wisten, dan zouden ze heus niet to bèta verkozen zijn. :Y)

    Bovendien ben ik er zeker van dat hier niet aan vriendjespolitiek gedaan is, ze verdienen allemaal een eerlijke kans.

    En als er dan toch enkelen onder de nieuwe bèta's hun job niet goed doen of iets dergelijks, kunnen ze nog altijd uit hun functie gezet worden. Maar ik weet nu al dat ze het allemaal heel goed gaan doen!

    :Y)


    Wat ben je toch weer optimistisch, Jolien! Ik denk dat de meeste het wel heel goed gaan doen, maar er zitten er wel een paar bij die er zelf moeite mee hebben -voor zover ik dat op het forum gezien heb-


    Your make-up is terrible

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Als deze personen niets van spelling, grammatica, zinsbouw en dergelijke wisten, dan zouden ze heus niet to bèta verkozen zijn. :Y)

    Bovendien ben ik er zeker van dat hier niet aan vriendjespolitiek gedaan is, ze verdienen allemaal een eerlijke kans.

    En als er dan toch enkelen onder de nieuwe bèta's hun job niet goed doen of iets dergelijks, kunnen ze nog altijd uit hun functie gezet worden. Maar ik weet nu al dat ze het allemaal heel goed gaan doen!

    :Y)

    Ik kán het jammer genoeg niet met je eens zijn, sorry.


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Er zittenn er tussen waarvan ik weet dat haar zinsbouw op de zak trekt en die enorm veel fouten maken, daarmee. En de rest van mijn commentaar zal ik voor mezelf houden.

    Nou, het is niet omdat bepaalde personen op het forum niet zo'n mooi ABN typen, dat ze het niet kunnen. ^^

    Maar als we merken dat bepaalde bèta's hier écht niet geschikt voor zijn, dan kunnen we nog altijd ingrijpen. (:

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Nou, het is niet omdat bepaalde personen op het forum niet zo'n mooi ABN typen, dat ze het niet kunnen. ^^

    Maar als we merken dat bepaalde bèta's hier écht niet geschikt voor zijn, dan kunnen we nog altijd ingrijpen. (:

    Niet alleen op het forum.


    I lost myself in FM airwaves

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Nou, het is niet omdat bepaalde personen op het forum niet zo'n mooi ABN typen, dat ze het niet kunnen. ^^

    Maar als we merken dat bepaalde bèta's hier écht niet geschikt voor zijn, dan kunnen we nog altijd ingrijpen. (:


    Nou, als je een beta wilt zijn, en je moet mensen verbeteren, waarom zou je dan niet je best doen om zelf goed te typen? x'D Dat snap ik niet. Haha, ik maak zelf ook vaak genoeg spelfouten -zag er net 1 in mijn eigen bericht- maaaar die verbeter ik meestal heel snel. Maar ik hoop dat ze het wel goed gaan doen natuurlijk. Laat ze ons maar verbazen.


    Your make-up is terrible

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Niet alleen op het forum.

    Je negeert de helft van mijn comment. (;

    "Maar als we merken dat bepaalde bèta's hier écht niet geschikt voor zijn, dan kunnen we nog altijd ingrijpen. (:"

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Er zitten er tussen waarvan ik weet dat hun zinsbouw op de zak trekt en die enorm veel fouten maken, daarmee. En de rest van mijn commentaar zal ik voor mezelf houden.


    Ik heb wat gekeken, en inderdaad. Er zijn er wat die een woordenboek kunnen gebruiken, maar dat zal ik waarschijnlijk voor mezelf houden. :X

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:39 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, als je een beta wilt zijn, en je moet mensen verbeteren, waarom zou je dan niet je best doen om zelf goed te typen? x'D Dat snap ik niet. Haha, ik maak zelf ook vaak genoeg spelfouten -zag er net 1 in mijn eigen bericht- maaaar die verbeter ik meestal heel snel. Maar ik hoop dat ze het wel goed gaan doen natuurlijk. Laat ze ons maar verbazen.

    True, maar indeed, laat ze ons verbazen. :Y)

    OMG OMG OMG. Dit had ik echt niet verwacht. Ik ben zo blij. _O_:9~

    Gefeliciteerd iedereen!
    _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik weet dat ik slecht in Nederlands ben, maar ik ga het in ieder geval proberen. En de crew van Beta's hebben toch hun eigen redenen gehad om ons te kiezen?


    SLOAN.

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Je negeert de helft van mijn comment. (;

    "Maar als we merken dat bepaalde bèta's hier écht niet geschikt voor zijn, dan kunnen we nog altijd ingrijpen. (:"

    -.-
    Ik negeer dat stuk van je comment omdat op voorhand al moet duidelijk zijn of iemand geschikt is voor dat werkje of niet. En als die niet geschikt zijn, wat dan? Krijgen de mensen die wél geschikt waren een kans? Want ik betwijfel dat ze meteen nieuwe plaatsen open zullen stellen voor beta's.


    I lost myself in FM airwaves