• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Stijltang schreef:
    Haha, nee kidding. Ik vind mezelf alleen slecht in spelling, omdat ik gisteren een spellingstoets deed, en ik het een beetje verknalde, maar ik lette niet echt op. Gewoon een mini dingetje van constantering.

    Sorry meisje, maar zelfs buiten die test maak je fouten. Je mag nooit met 'en' beginnen of er mag nooit een komma voor staan.

    Sla me, sorry :x


    Let the Night embrace you

    Stijltang schreef:
    Haha, nee kidding. Ik vind mezelf alleen slecht in spelling, omdat ik gisteren een spellingstoets deed, en ik het een beetje verknalde, maar ik lette niet echt op. Gewoon een mini dingetje van constantering.


    Spelling.. man. Hoe kan je dát nou verknallen. (krul) Makkelijkste vak alive. (nerd) Oké, ik hou al op.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laten we nou gewoon maar al deze mensen succes wensen en afwachten hoe ze het doen, vooraleer we mensen gaan afknallen etc. De keuze is gemaakt en daar valt op dit moment niet echt iets aan te doen. :Y)

    Peace. :9~

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:57 ]

    Talbot schreef:
    (...)

    Tuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar nu kan er niks meer aan gedaan worden, wat gebeurd is, is gebeurd. We moeten - volgens mij toch - gewoon afwachten en zien wie het verknalt en wie niet.

    Dat is een feit. (cat)


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Dat is een feit. (cat)


    Daar zijn we het dan over eens (:


    Jaybee dude (:

    Gefeliciteerd iedereen!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Kusterbeck schreef:
    Weet je wat ik een goed idee zo vinden? 8)
    Voor je betareaders als betareaders maakt, dat je ze een test laat doen. Een tekst verbeteren die vol fouten staat, om maar iets te zeggen. Dan heb je al meteen door hoe goed ze daarin zijn. Volgens mij zou dat geen slechte maatregel zijn, zo voorkom je juist dat je achteraf mensen moet schrappen omdat ze blijkbaar niet aan de eisen voldoen.

    Dat is wel een goed idee, maar als je dat formulier invult, moet je sowieso op je spelling letten en zo zien de oude Beta-readers of iemand goed is of niet. Alleen heb je jammer genoeg mensen die alles eerst in Word plakken en de fouten eruit halen. Dat zal je bij die test ook hebben.

    Och ja, gefeliciteerd nieuwe beta's! Dat jullie het goed mogen doen! :3

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:59 ]


    Let the Night embrace you

    Virginity schreef:
    (...)

    Spelling.. man. Hoe kan je dát nou verknallen. (krul) Makkelijkste vak alive. (nerd) Oké, ik hou al op.


    Mijn kop zat er niet echt bij, oké. En het was niet op school, maar gewoon thuis. Voor de lol.


    SLOAN.

    Akuma schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee, maar als je dat formulier invult, moet je sowieso op je spelling letten en zo zien de oude Beta-readers of iemand goed is of niet. Alleen heb je jammer genoeg mensen die alles eerst in Word plakken en de fouten eruit halen.

    Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar dingen zoals het-meisje-die-fouten ziet word heus niet.


    I lost myself in FM airwaves

    Stijltang schreef:
    (...)

    Mijn kop zat er niet echt bij, oké. En het was niet op school, maar gewoon thuis. Voor de lol.


    Oké. Neem het niet te serieus op.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Akuma schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee, maar als je dat formulier invult, moet je sowieso op je spelling letten en zo zien de oude Beta-readers of iemand goed is of niet. Alleen heb je jammer genoeg mensen die alles eerst in Word plakken en de fouten eruit halen. Dat zal je bij die test ook hebben.

    Och ja, gefeliciteerd nieuwe beta's! Dat jullie het goed mogen doen! :3


    Dan moet je iets installeren dat je de tekst niet kan kopiëren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Dan moet je iets installeren dat je de tekst niet kan kopiëren.

    Typ 'm over en je bent weer bij het begin. (cat)


    I lost myself in FM airwaves

    Virginity schreef:
    (...)

    Dan moet je iets installeren dat je de tekst niet kan kopiëren.

    Haha, joking right? :Y) Hoe moeten we dat gaan dingesen? :'D

    Nee, maar, je hebt verschillende fouten die je in Word niet kunt zien met de spellingcheck, zoals werkwoorden. Of zinsbouw en dergelijke. Dus dan is het inderdaad een goed idee om zo'n test de volgende keer te doen. (:

    Assassin schreef:
    Er zitten er een paar bij waarvan ik denk dat ze het goed gaan doen, maar ook een paar waarvan ik heel erg twijfel. Veel succes allemaal! En gefeliciteerd.
    Haha had ik ook x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Typ 'm over en je bent weer bij het begin. (cat)


    Welke levenloze gaat nou een hele tekst overtypen gewoon om Bètareader te worden? En dan nou en, het is niet echt een job of zoiets.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.