• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Stijltang schreef:
    Ik weet dat ik slecht in Nederlands ben, maar ik ga het in ieder geval proberen. En de crew van Beta's hebben toch hun eigen redenen gehad om ons te kiezen?

    Zoals?
    Oh, ik vind haar aardig en lief, zij mag gerust beta worden?
    Of
    Oh, ik vind haar story wel leuk, zij mag beta worden?


    I lost myself in FM airwaves

    Stijltang schreef:
    Ik weet dat ik slecht in Nederlands ben, maar ik ga het in ieder geval proberen. En de crew van Beta's hebben toch hun eigen redenen gehad om ons te kiezen?


    Sommige hebben een hekel aan mij. Jij zal goed werk opleveren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stijltang schreef:
    Ik weet dat ik slecht in Nederlands ben, maar ik ga het in ieder geval proberen. En de crew van Beta's hebben toch hun eigen redenen gehad om ons te kiezen?


    Beta's worden juist ingezet om mensen zoals jou te helpen, niet andersom. En ik bedoel dit niet kwaad naar jou toe, jij kan er niets aan doen ofzo.


    Your make-up is terrible

    God mensen. Wij hebben niet gedaan aan vriendjespolitiek en ook niet gekeken naar of we iemand niet mogen of hun story leuk vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    God mensen. Wij hebben niet gedaan aan vriendjespolitiek en ook niet gekeken naar of we iemand niet mogen of hun story leuk vinden.


    Ik weet dat jullie niet aan vriendjespolitiek doen! Want veel van die mensen in die lijst zijn niet super-actief op het forum, maar meer in lezen en schrijven.


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    God mensen. Wij hebben niet gedaan aan vriendjespolitiek en ook niet gekeken naar of we iemand niet mogen of hun story leuk vinden.


    Dat weet je toch nooit van de anderen, of wel? Ik wil niet sceptisch zijn of zo..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Courtesan schreef:
    God mensen. Wij hebben niet gedaan aan vriendjespolitiek en ook niet gekeken naar of we iemand niet mogen of hun story leuk vinden.

    Spelling dan? (cat)


    I lost myself in FM airwaves

    Stijltang schreef:
    Ik weet dat ik slecht in Nederlands ben, maar ik ga het in ieder geval proberen. En de crew van Beta's hebben toch hun eigen redenen gehad om ons te kiezen?

    Hmm, je weet nu toch wel dat je met deze uitspraak heel veel users kwaad gaat maken? :x

    Ik bedoel maar, zoveel users wilden bèta worden om mensen zoals jij te kunnen helpen met spelling etc, zoals Assassin al zei... Dan snap ik eerlijk gezegd niet waar jouw aanmelding vandaan komt.

    Verder ook niet slecht bedoeld, maar dit is niet zo logisch. :'D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:52 ]

    Wat een gedoe.
    Laat ze gewoon hun werk doen. Er wordt toch zelf gezegd dat dat als ze het slecht doen, het word ingetrokken? Volgens mij zijn er veel van jullie jaloers.

    Gefeliciteerd (:


    Jaybee dude (:

    Haha, nee kidding. Ik vind mezelf alleen slecht in spelling, omdat ik gisteren een spellingstoets deed, en ik het een beetje verknalde, maar ik lette niet echt op. Gewoon een mini dingetje van constantering.


    SLOAN.

    Talbot schreef:
    Wat een gedoe.
    Laat ze gewoon hun werk doen. Er wordt toch zelf gezegd dat dat als ze het slecht doen, het word ingetrokken? Volgens mij zijn er veel van jullie jaloers.

    Gefeliciteerd (:

    Neen. Ik denk dat veel van ons het niet kunnen hebben dat mensen die slechtere spelling hebben verkozen worden boven mensen die een betere spelling hebben.


    I lost myself in FM airwaves

    Stijltang schreef:
    Haha, nee kidding. Ik vind mezelf alleen slecht in spelling, omdat ik gisteren een spellingstoets deed, en ik het een beetje verknalde, maar ik lette niet echt op. Gewoon een mini dingetje van constantering.

    Je maakt een grapje, toch?

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 12:54 ]


    I lost myself in FM airwaves

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Neen. Ik denk dat veel van ons het niet kunnen hebben dat mensen die slechtere spelling hebben verkozen worden boven mensen die een betere spelling hebben.


    Tuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar nu kan er niks meer aan gedaan worden, wat gebeurd is, is gebeurd. We moeten - volgens mij toch - gewoon afwachten en zien wie het verknalt en wie niet.


    Jaybee dude (:

    Zijn er heel veel.
    Gefeliciteerd allemaal!

    Als je niet wil dat een bepaalde bèta je story 'verbetert', dan moet je er dat gewoon bijzeggen. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weet je wat ik een goed idee zo vinden? 8)
    Voor je betareaders als betareaders maakt, dat je ze een test laat doen. Een tekst verbeteren die vol fouten staat, om maar iets te zeggen. Dan heb je al meteen door hoe goed ze daarin zijn. Volgens mij zou dat geen slechte maatregel zijn, zo voorkom je juist dat je achteraf mensen moet schrappen omdat ze blijkbaar niet aan de eisen voldoen.


    I lost myself in FM airwaves