• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Gefeliciteerd!

    Stijltang schreef:
    Haha, nee kidding. Ik vind mezelf alleen slecht in spelling, omdat ik gisteren een spellingstoets deed, en ik het een beetje verknalde, maar ik lette niet echt op. Gewoon een mini dingetje van constantering.

    Waarom doe je mee als je jezelf slecht vind in spelling ? Veel logica zit der ook niet in :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Waarom doe je mee als je jezelf slecht vind in spelling ? Veel logica zit der ook niet in :'D


    Waarschijnlijk voor de fun. "En hopen dat ik maar lef heb." Haha, nee sorry. ben in een melige bui.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk voor de fun. "En hopen dat ik maar lef heb." Haha, nee sorry. ben in een melige bui.

    Hah ;D zelf zou ik het toch niet willen, ben er nooit goed in geweest :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Hah ;D zelf zou ik het toch niet willen, ben er nooit goed in geweest :'D


    Betekent 9,8 dat ik er goed in ben? Ha ha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Betekent 9,8 dat ik er goed in ben? Ha ha.

    Mwah. 9,8? Volgende keer beter je best doen! haha.
    Ik ben goed in spelling, best wel. Maar ik zou nooit betareader willen zijn/worden. Het is gewoon niets voor mij.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Mwah. 9,8? Volgende keer beter je best doen! haha.
    Ik ben goed in spelling, best wel. Maar ik zou nooit betareader willen zijn/worden. Het is gewoon niets voor mij.


    Mijn pen schreef slecht en dus waren mijn zinnen onleesbaar. :Y) Nou ja, ik ga proberen tot ik er één ben. Al vind ik jou ook wel goed voor de taak. Maar ja, het is jou keuze.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oh, oh, oh. Ik weet een leuk klein testje voor de nieuwe beta's! :9~
    Schrijf allemaal eens de voltooide deelwoorden van:
    Sms'en
    E-mailen
    Skiën
    en hockeyen.
    en de verleden van tijd van: ik bid. 8D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Virginity schreef:
    (...)

    Mijn pen schreef slecht en dus waren mijn zinnen onleesbaar. :Y) Nou ja, ik ga proberen tot ik er één ben. Al vind ik jou ook wel goed voor de taak. Maar ja, het is jou keuze.

    Ik heb gewoon geen zin om met spelling bezig te zijn buiten school, haha. En verhalen te lezen. Ik lees maar een paar verhalen. 3 ofzo.
    Ik ga -nog steeds- voor mod. Al heb ik al 3 keer geprobeerd. Vast zit ik op mijn 100ste nog steeds te proberen om mod te worden, hahah.


    Some people make the world special just by being in it

    Alyssicious schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon geen zin om met spelling bezig te zijn buiten school, haha. En verhalen te lezen. Ik lees maar een paar verhalen. 3 ofzo.
    Ik ga -nog steeds- voor mod. Al heb ik al 3 keer geprobeerd. Vast zit ik op mijn 100ste nog steeds te proberen om mod te worden, hahah.
    Haha ik wil ook mod worden. Ik vind het eigenlijk zonde dat zo'n ukje van 12 soms mod wordt. Ik vind dat persoonlijk ietsje te jong om alles op de site goed te laten draaien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Oh, oh, oh. Ik weet een leuk klein testje voor de nieuwe beta's! :9~
    Schrijf allemaal eens de voltooide deelwoorden van:
    Sms'en
    E-mailen
    Skiën
    en hockeyen.
    en de verleden van tijd van: ik bid. 8D


    Ik had ge-sms't.
    Ik had gemaild.
    Ik had geskied.
    Ik had gehockeyd.

    Ik bad;;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    gefeliciteerd_O__O_
    beta mensjes(K)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het er best veel ineens?
    Maaroke.
    Proficiat allemaal en veel succes ermee (:


    effort never betrays you

    Passerby schreef:
    (...)Haha ik wil ook mod worden. Ik vind het eigenlijk zonde dat zo'n ukje van 12 soms mod wordt. Ik vind dat persoonlijk ietsje te jong om alles op de site goed te laten draaien.

    Ja, maar dat hangt er ook van af, hé. Sommige zijn al iets volwassener, tegenover dat andere, die dan 15 zijn, veel kinderachtiger zijn. En als ze 't niet goed doen, worden ze toch ontslagen of whatever, want ze zitten eerst toch in een proefperiode, niet?


    Some people make the world special just by being in it

    Proficiat ! (;


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.