• Het heeft even geduurd, maar de nieuwe beta-readers zijn bekend!

    Ecstacy
    Thingies
    Separate
    Morgaine
    Katniss
    Annerobin
    TOMISHOT
    Paintbrush
    SpringRain
    Hel
    Sailor

    Alvast superbedankt voor jullie hulp en inzet!

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2010 - 11:51 ]


    Dit is mijn signature...

    Nou, dan moeten ze die test maar in het vervolg doen. Nu kan er toch niks meer aan gedaan worden.


    SLOAN.

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Haha, joking right? :Y) Hoe moeten we dat gaan dingesen? :'D

    Nee, maar, je hebt verschillende fouten die je in Word niet kunt zien met de spellingcheck, zoals werkwoorden. Of zinsbouw en dergelijke. Dus dan is het inderdaad een goed idee om zo'n test de volgende keer te doen. (:


    Heel makkelijk, hoor. Dan verschijnt er een warning balkje dat je het niet kan kopiëren. Bestaat in gewone webblogs ook hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Heel makkelijk, hoor. Dan verschijnt er een warning balkje dat je het niet kan kopiëren. Bestaat in gewone webblogs ook hoor.

    Nja, als je een tekst geeft waarmee de fouten te zien zijn in Word, is hij sowieso al te gemakkelijk te verbeteren, vind ik. (cat)

    Maargoed, daar zijn we nu allemaal niets mee, de bèta's zijn gekozen en laten we ze nou maar allemaal gewoon fijn succes wensen! :Y)

    Virginity schreef:
    (...)

    Welke levenloze gaat nou een hele tekst overtypen gewoon om Bètareader te worden? En dan nou en, het is niet echt een job of zoiets.

    Je moet 'm sowieso overtypen als je de spelling + zinsbouw wil verbeteren.


    I lost myself in FM airwaves

    Ja, veel succes aan de bèta's die het volgens mij zeer goed zullen doen.


    I lost myself in FM airwaves

    Assassin schreef:
    Er zitten er een paar bij waarvan ik denk dat ze het goed gaan doen, maar ook een paar waarvan ik heel erg twijfel. Veel succes allemaal! En gefeliciteerd.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Kusterbeck schreef:
    (...)
    Je moet 'm sowieso overtypen als je de spelling + zinsbouw wil verbeteren.



    Oh, ik had je idee blijkbaar niet zo goed begrepen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kusterbeck schreef:
    Weet je wat ik een goed idee zo vinden? 8)
    Voor je betareaders als betareaders maakt, dat je ze een test laat doen. Een tekst verbeteren die vol fouten staat, om maar iets te zeggen. Dan heb je al meteen door hoe goed ze daarin zijn. Volgens mij zou dat geen slechte maatregel zijn, zo voorkom je juist dat je achteraf mensen moet schrappen omdat ze blijkbaar niet aan de eisen voldoen.
    Vind ik ook. Of een testmaand, want mijn vriend is admin op een site en hij was eerst zo'n testadmin om te kijken of hij wel goed was. Pas dan zou er een selectie kunnen gemaakt worden. En sommige mensen, zoals ik, zien nu eenmaal sneller fouten van een ander dan hun eigen fouten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jammer, ik ben het niet.

    Gefeliciteerd allemaal die het wel zijn(:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Akuma schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee, maar als je dat formulier invult, moet je sowieso op je spelling letten en zo zien de oude Beta-readers of iemand goed is of niet. Alleen heb je jammer genoeg mensen die alles eerst in Word plakken en de fouten eruit halen. Dat zal je bij die test ook hebben.

    Och ja, gefeliciteerd nieuwe beta's! Dat jullie het goed mogen doen! :3
    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet omdat je hem in Word verbetert dat je daarom een voorsprong hebt. In een mooie tekst moet je synoniemen gebruiken en niet 100x hetzelfde woord. Word ziet een verkeerde zinsbouw ook niet. Word weet niet of een komma juist of fout geplaatst is. Word laat zinnen met "En..." beginnen. Ik kan heus een lijstje maken, maar je snapt me nu vast wel;

    [ bericht aangepast op 22 sep 2010 - 13:15 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oeh, Proficiat iedereen! (krul)


    Some people make the world special just by being in it

    Gefeliciteerd allemaal! (flower)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Passerby schreef:
    (...)Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is niet omdat je hem in Word verbetert dat je daarom een voorsprong hebt. In een mooie tekst moet je synoniemen gebruiken en niet 100x hetzelfde woord. Word ziet een verkeerde zinsbouw ook niet. Word weet niet of een komma juist of fout geplaatst is. Word laat zinnen met "En..." beginnen. Ik kan heus een lijstje maken, maar je snapt me nu vast wel;


    Je hebt gelijk. En 'dt' fouten ziet Word toch niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Akuma schreef:
    (...)
    Sorry meisje, maar zelfs buiten die test maak je fouten. Je mag nooit met 'en' beginnen of er mag nooit een komma voor staan.

    Sla me, sorry :x


    Op een paar mini uitzonderingen na, maar zolang je het kan voorkomen; Altijd doen.
    [Sorry, ik ga graag tegen dingen in. ^^]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gefeliciteerd<3

    Beter luck next time.

    x