• en waarom zul je denken, ik zal het uitleggen (krul)

    1. ik heb morgen spitzen en dat haat ik ;x naja, ik heb ooit een nagel der af gehad, en toen begon de elende pas echt, nu doet spitzen doen dus pijn. en het was eerst weg,en nu is het er weer x_x
    naja, ik heb dus geen zin meer in woensdagen en in vrijdagen want dan heb ik spitzen. :')

    2. ik ben moe en ik kan dit weekend niet lekker thuis zitten in je lekkerste/lelijkste kleren en niets doen. Nee... helaas vind mijn oma het leuk om een feest te geven van wel 3 dagen :') naja, 2 en een half.
    En ik heb daar geen zin in, want dan zit ik het hele weekend in Den Haag met allemaal familieleden die dingen niet snel tevreden zijn, heel erg eigenwijs/koppig zijn etc. -de familie van mijn vaders kant is nogal zo..:') daarom vind ik mijn moeders kant leuker *die nemen gewoon alles zoals het is, zijn gelukkiger ookal hebben ze al veel tegenslagen gehad enzo..*-
    naja,
    ik ga dus heel mijn weekend daar zitten tegen mijn zin in, ik kan geen hw maken, dus zal ik dat volgende week moeten inhalen, niet zo erg denk je dan.. maar ik ben iedere dag pas rond 6/half 7 thuis, dusja ;3

    ik heb er even allemaal geen zin in (cat)
    wie doet er met mij mee? ;3

    Ik ben juist overactief.. En, ik vertrek maandagmiddag op uitwisseling met school. Alle testen moet ik inhalen etc..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California