• Hjj...
    Ik stuurde juist mijn vriend met wie ik al zo'n 6 maanden en 2 weken samen ben een smsje (een tekst vn 3 smsjes lang) over dat ik van hem hou en dat ik hem nooit meer kwijt wil enzo... En het enige wat hij stuurd is: 'Ok'
    Ik snap mannen soms echt niet he!!
    Manmanman...
    Wat moet ik nu denken van hem??
    *moest t effe kwyt*

    Xx(K)

    JoJudicious schreef:
    (...)
    En dan maak je er nu een probleem van?


    Doe niet zo flauw, dit meisje wil haar problemen kwijt. Dit is normaal. Als je het niet wilt zien, lees het dan niet!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:27 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Doe niet zo flauw, dit meisjes wil haar problemen kwijt. Dit is normaal. Als je het niet wilt zien, lees het dan niet!

    Ik ben niet flauw. Ik ben een pittig wijffie. :'D
    Het is meisje, niet meisjes. 8D
    Zien en lezen is een verschil, heur. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    oh, dat is kut ;x

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:54 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Neeh hij doet dat echt altijd zo heel neutraal antwoorden op smsjes... Als we alleen zijn zegt hij wel dat hij ook van mij houd...

    Oh, maar dat is toch veel belangrijker dan zo'n sms'je? :'D
    Ik zei laatst nog tegen een vriendin van me: Jouw vriend smst zo lief, maar als hij bij je zit heb ik het idee dat die teksten en die jongen twee totaal verschillende dingen zijn. Iemand kan nog zo goed schrijven op een schermpje, maar als jij bij hem bent en hij je het gevoel geeft dat hij om je geeft en het meent als hij zegt dat hij van je houdt, dan zou ik mezelf een heel gelukkige meid prijzen :]

    Mijn ex was ook niet zo'n sms'er, vandaar dat ik het ook haast nooit met hem deed. Misschien is dat ook een idee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ben niet flauw. Ik ben een pittig wijffie. :'D
    Het is meisje, niet meisjes. 8D
    Zien en lezen is een verschil, heur. :'3

    Denk dat 't een typo is...
    Heb ik ook wel eens last van maar dan ben ik te lui om het aan te passen (nerd)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij Ok't je. Dat vind ik niet erg aardig van hem

    Misschien was hij bezig met iets of zo?


    Never wait for perfection, just make it.

    Misschien is hij niet zo klef als jij bent.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Foutje.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:54 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ik ben niet flauw. Ik ben een pittig wijffie. :'D
    Het is meisje, niet meisjes. 8D
    Zien en lezen is een verschil, heur. :'3


    Ben je niet, je bent gewoon grof.

    On-topic: Damn, dat is wel kut. ik kan er ook nooit tegen dat iemand zo tegen mij antwoordt, maar misschien is hij gewoon druk?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ivan schreef:
    (...)
    Oh, maar dat is toch veel belangrijker dan zo'n sms'je? :'D
    Ik zei laatst nog tegen een vriendin van me: Jouw vriend smst zo lief, maar als hij bij je zit heb ik het idee dat die teksten en die jongen twee totaal verschillende dingen zijn. Iemand kan nog zo goed schrijven op een schermpje, maar als jij bij hem bent en hij je het gevoel geeft dat hij om je geeft en het meent als hij zegt dat hij van je houdt, dan zou ik mezelf een heel gelukkige meid prijzen :]

    Mijn ex was ook niet zo'n sms'er, vandaar dat ik het ook haast nooit met hem deed. Misschien is dat ook een idee :]

    Ja maar,, vorige week nog zat hij te zagen van ik krijg nooit meer van die lieve smsjes gelijk in het begin (en ik ook nooit meer van hem). Maar ik stuur dan tenminste nog eens als we gewoon smsen een smsjes met : x of ly of van die dingen en dat doet hij niet... En ik heb dan gezegd ja, laatste kans reageerd hij op deze sms weer zo droog dan stuur ik vanaf nu ook alleen nog maar droge smsen zonder iets liefs in...
    En ja, ik ben wel blij dat hij het durft zeggen enzo dus... EN hij durft het ook naar de buitenwereld tonen en dat is voor mij HET teken dat hij echt wel van me houd...

    @ Jo, ik vind je inderdaad beetje grof overkomen, maar ik moet wel zeggen dat ik het met je eens bent dat ze veel over haar vriend te zeuren heeft. -no offence-

    @ dreadssnake;
    Ik weet niet, misschien heeft hij geen interesse meer voor je..

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:03 ]


    your eyes are like stars in the night.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ja maar,, vorige week nog zat hij te zagen van ik krijg nooit meer van die lieve smsjes gelijk in het begin (en ik ook nooit meer van hem). Maar ik stuur dan tenminste nog eens als we gewoon smsen een smsjes met : x of ly of van die dingen en dat doet hij niet... En ik heb dan gezegd ja, laatste kans reageerd hij op deze sms weer zo droog dan stuur ik vanaf nu ook alleen nog maar droge smsen zonder iets liefs in...
    En ja, ik ben wel blij dat hij het durft zeggen enzo dus... EN hij durft het ook naar de buitenwereld tonen en dat is voor mij HET teken dat hij echt wel van me houd...

    Tegen hem zeggen dan en hem vragen wattie nou eigenlijk wil =']


    ars moriendi

    @Jo: Liefjeeeee (A)?


    Life is hard and then we die

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Ja maar,, vorige week nog zat hij te zagen van ik krijg nooit meer van die lieve smsjes gelijk in het begin (en ik ook nooit meer van hem). Maar ik stuur dan tenminste nog eens als we gewoon smsen een smsjes met : x of ly of van die dingen en dat doet hij niet... En ik heb dan gezegd ja, laatste kans reageerd hij op deze sms weer zo droog dan stuur ik vanaf nu ook alleen nog maar droge smsen zonder iets liefs in...
    En ja, ik ben wel blij dat hij het durft zeggen enzo dus... EN hij durft het ook naar de buitenwereld tonen en dat is voor mij HET teken dat hij echt wel van me houd...

    Ik denk dat je gewoon straightout moet zeggen wanneer je iets dwars zit aan hem. En dan op een neutrale manier. Als hij meteen over de rooie gaat kun je hem de deur wijzen. Laat in elk geval zien dat je zelf een sterk onafhankelijk iemand bent die niet als een hondje achter haar vriend aanloopt. Ik zeg niet dat je dat doet, maar ik zeg het uit voorzorg want te erg aanhankelijk zijn heeft vaak alleen maar slechte gevolgen :] Want eigenlijk - vind ik - zou hij jou juist moeten laten merken dat hij om je geeft.

    Beetje vage post, maar het kostte me a hella lotta time om het een beetje fatsoenlijk op te schrijven.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik denk dat je gewoon straightout moet zeggen wanneer je iets dwars zit aan hem. En dan op een neutrale manier. Als hij meteen over de rooie gaat kun je hem de deur wijzen. Laat in elk geval zien dat je zelf een sterk onafhankelijk iemand bent die niet als een hondje achter haar vriend aanloopt. Ik zeg niet dat je dat doet, maar ik zeg het uit voorzorg want te erg aanhankelijk zijn heeft vaak alleen maar slechte gevolgen :] Want eigenlijk - vind ik - zou hij jou juist moeten laten merken dat hij om je geeft.

    Beetje vage post, maar het kostte me a hella lotta time om het een beetje fatsoenlijk op te schrijven.

    Snap ik helemaal... En ik ben ook echt totaal niet van hem afhankelijk weet jE... Er is nog een leven buiten de relatie van mijn vriend en mij... We hebben beiden een uitgebreide vriendenkring en dingen die we buiten school doen enzo... Duss.. En ja, hij toont wel dat hij me graag ziet en dat hij om me geeft, maar hij vind ook juist fijn om iedereen (maar dan ook echt iedereen, zelfs zijn ouders) af en toe eens te irriteren... En ik laat hem vaak doen, maar soms is het echt niet fijn enzo duss...