• De stelling van vandaag luidt:
    Kauwgom kauwen tijdens de les moet toegestaan zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Erised schreef:
    (...)
    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    eens het is zooooooo lekker allen ....gaat alles onder kauwgom zitten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    eens,
    op de basisschool mochten we bij de cito kauwgum kauwen.
    Onze leraar zei toen dat het bewezen is dat je er beter van kunt denken.
    Ja ok het is wel irritand als er iemand bijv. bubbelgum heeft. Maar gewoon pepermint kauwgum mag wel van mij.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    the world is filled with people that we dont understand

    Eens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    eens, want er was bewezen dat het goed is voor je concentratie xD

    Eens,
    al moet je dan niet overdreven kauwen zoals velen.

    EENS!!
    ik heb gehoord dat goed is voor je hersenen, dat ze bezig blijven of so


    Er is meer dan alleen zwart en wit

    Toen ik mijn cito deed in gr. 8, mochten wij ook kauwgom hebben en ik gr. 7 bij de entree niet. Ik weet niet of het eraan ligt, maar ik gr. 8 had ik een hogere score.

    Ik zeg eens!


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Dutchess schreef:
    Eens. Ze zeggen wel dat kauwgom kauwen helpt om scherp te blijven, houdt de hersens bezig of zo. Plus als je een toets hebt, helpt het tegen de zenuwen. Maar dan moet je niet asociaal en smerig gaan kauwen d'r mee, met open mond en al, brr.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    eens


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Nee tuurlijk niet, dan zit er een klas schapen bij elkaar. Sommige mensen kauwen zó asociaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    eens maar moeten ze het niet onder tafels gaan plakken


    On wednesdays we wear black

    eens, als je er niet te hard mee smakt en als je het kwijt wil gewoon in de prullebak gooit..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~