• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Als het goed is komen ze in maart 2009 weer in ahoy rotterdam!
    Met een nieuwe album zijden ze op TMF!
    Ze zijn nu in Amerika en als ze daar klaar zijn met de tour gaan ze terug naar Duitsland om aan het nieuwe album te werken ofzo!

    <3

    Als het goed is komen ze in maart 2009 weer in ahoy rotterdam!
    Met een nieuwe album zijden ze op TMF!
    Ze zijn nu in Amerika en als ze daar klaar zijn met de tour gaan ze terug naar Duitsland om aan het nieuwe album te werken ofzo!

    <3


    Net zoals de An Deiner Seite -single ?
    In belgië ging die normaal in Maart of Mei in de winkel liggen .. weet je de single ligt er nog steeds niet ! en da van Tokio Hotel tv .. da wij dat niet meer kunnen zien ? da gaat er toch over


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik geef je 99% percent gelijk!

    ik vind ook dat ze ons wat laten stikken, ze behandelen die Amerikaanse fans alsof ze heilig zijn fzo :S na alles wat de europese fans voor hun hebben gedaan! ok, kan zijn dat je zo veel succesvoller LIJKT als je in Amerika doorbreekt, maar wat is er mis met het goede oude Europa??

    ik vraag me af:
    draait het nog om de fans?
    of draait het om het geld?

    en iedreen noemt me wannabe omdat ik dat zeg! (en degene die dat zeggen zijn er dan die er o zo trots op zijn dat ze 2 maand fan zijn -.- ik tel ondertussen al in jaren, niet in maanden!)

    ik wou dat ik TH vroeger had leren kennen.. want nu beginnen ze me teleur te stellen.

    maar toch blijf ik fan, TH is als een drugs..

    en die 1% is, omdat ik hun zo graag zie..(H)

    Op tmf zeggen ze zoveel
    ik denk niet dat ze weer terug komen in maart maar het zal wel leuk zijn :D:D!!
    ik hoop dat ze in 2009 ook nog in het goffertpark optreden want dat was zoo mooi
    (H)

    Ik ben echt blij voor hen dat ze een kans krijgen in Amerika maar ze mogen de Europese fans niet vergeten want dankzij ons zijn ze zo beroemd geworden! Ik mis ze x]

    ik geef je 99% percent gelijk!

    ik vind ook dat ze ons wat laten stikken, ze behandelen die Amerikaanse fans alsof ze heilig zijn fzo :S na alles wat de europese fans voor hun hebben gedaan! ok, kan zijn dat je zo veel succesvoller LIJKT als je in Amerika doorbreekt, maar wat is er mis met het goede oude Europa??

    ik vraag me af:
    draait het nog om de fans?
    of draait het om het geld?

    en iedreen noemt me wannabe omdat ik dat zeg! (en degene die dat zeggen zijn er dan die er o zo trots op zijn dat ze 2 maand fan zijn -.- ik tel ondertussen al in jaren, niet in maanden!)

    ik wou dat ik TH vroeger had leren kennen.. want nu beginnen ze me teleur te stellen.

    maar toch blijf ik fan, TH is als een drugs..



    Jaa maar weet je .. Doordat ze bijna geen tijd meer in Europa steken begin ik ook te minderen als fan omdat ik vind dat ze ons in de steek laten .. Wij doen alles voor een ticket te krijgen .. Wij betalen 500 euro voor een ticket op Ebay en die Amerikaanse fans hbben het allemaal maar makkelijk .. Tokio Hotel geeft daar 100 concerten fso . en bij ons geven ze maar 2 concerten --'


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...)


    Jaa maar weet je .. Doordat ze bijna geen tijd meer in Europa steken begin ik ook te minderen als fan omdat ik vind dat ze ons in de steek laten .. Wij doen alles voor een ticket te krijgen .. Wij betalen 500 euro voor een ticket op Ebay en die Amerikaanse fans hbben het allemaal maar makkelijk .. Tokio Hotel geeft daar 100 concerten fso . en bij ons geven ze maar 2 concerten --'

    amerika heeft veel meer inwoners hoor:o
    wil je dat er een gelijk percentage fans naar hun concert kan, dan moetn ze imers zoveel concerten doen.
    Daarbij het is hun keuze als zij naar amerika willen, moeten zij dat weten.
    Volgens mij komen ze immers nog wel eens naar europa hoor^^
    maar laat ze bu toch eerst genieten van hun succes in amerika^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil dat je ook weer naar ons opkijken het is echt raar. Ik wil weer een concert dit jaar!!! niet volgend jaar weet je ze kunne wel meer inwoners hebben maar ik wil gewoon hier ook meer concerten dan 2 a 3 per jaar

    (...)
    amerika heeft veel meer inwoners hoor:o
    wil je dat er een gelijk percentage fans naar hun concert kan, dan moetn ze imers zoveel concerten doen.
    Daarbij het is hun keuze als zij naar amerika willen, moeten zij dat weten.
    Volgens mij komen ze immers nog wel eens naar europa hoor^^
    maar laat ze bu toch eerst genieten van hun succes in amerika^^


    Jaa maar daar zijn hun concert zalen wel vele groter éh .. In de concertzalen in Amerika kunnen 17000 fans terwijl er in België & Nederland er maar 6000 á 7000 fans in kunnen.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    en nog zo iets!
    ze geven mss wel meer concerten, maar ze krijgen sommige concerten niet eens uitverkocht :S arme amerikaanse 'fans' tog :( zo veel moeite moeten doen voor een ticket!

    en dan komt de helft op het concert niet eens opdagen! :S is het mss te lastig om tot aan de concertzaal te rijden fzo??

    en nee, dit vind ik niet in een woedebui uit fzo, dit was de reden wrm TH bij hun eerste tour in Amerika niet was doorgebroken!

    ik heb da ook al gemerkt
    is ni egt leuk

    Ik wil dat je ook weer naar ons opkijken het is echt raar. Ik wil weer een concert dit jaar!!! niet volgend jaar weet je ze kunne wel meer inwoners hebben maar ik wil gewoon hier ook meer concerten dan 2 a 3 per jaar


    waar ik niet tegen kan is, dat ze eerst een nieuwe CD beloven tegen oktober, maar dan hadden ze het verzet (want die Europese fans moeten maar wachten, Amerika gaat voor!) omdat ze eerst nog een tour wouden doen in Amerika (weer 1! ze kwamen nog maar net van Amerika! o_O) en dan beslissen ze ook nog eens, om er tot het einde van het jaar met te kappen :S og jaa, wrm niet!

    ok, een vakantie mogen die jongens van mij gerust nemen, dat verdienen ze wel, maar gwoon ffe beslissen om er mee te kappen tot het einde van het jaar..(dat zijn dus 4 maanden geen concerten!)

    want jaa, Europa vind dat niet erg, die hebben ons altijd al gesteund, ze zullen dat wel blijven doen, ze zullen wel onze bankrekeningen blijven vullen!

    maar ik blijf fan, TH is een soort drugs..

    om nu te zeggn da ze nimee rnaar ons omkijke is wel overdreve!! ze zien ons graag komaan ze gaan de amerikaanse fans niet op de eerste plaats zetten ma ze willen gewn daar doorbrkn en door dei signeersesies worre ze daar nog meer populair! ik vind ook wel dat ze dat hier moetn doen maar da doen ze miss nog wel is;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)

    waar ik niet tegen kan is, dat ze eerst een nieuwe CD beloven tegen oktober, maar dan hadden ze het verzet (want die Europese fans moeten maar wachten, Amerika gaat voor!) omdat ze eerst nog een tour wouden doen in Amerika (weer 1! ze kwamen nog maar net van Amerika! o_O) en dan beslissen ze ook nog eens, om er tot het einde van het jaar met te kappen :S og jaa, wrm niet!

    ok, een vakantie mogen die jongens van mij gerust nemen, dat verdienen ze wel, maar gwoon ffe beslissen om er mee te kappen tot het einde van het jaar..(dat zijn dus 4 maanden geen concerten!)

    want jaa, Europa vind dat niet erg, die hebben ons altijd al gesteund, ze zullen dat wel blijven doen, ze zullen wel onze bankrekeningen blijven vullen!

    maar ik blijf fan, TH is een soort drugs..



    Ik vind dat ze overdreven veel in Amerika zitten. Okéé de jongens verdienen het om wereldberoemd te worden maar vroeger zei Bill ; Dat Nederland & België de beste fans hadden .. nu zal het wel Amerika zijn zekker ?


    Spirits move me, every time I'm near you.