• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans !


    Wat dacht je van de duitse fans? Die waren denk ik ook al flink pissed, toen ze heel Europa 'veroverde'.

    Daarbij, tegen de tijd dat ze in Belgie 'bekend' waren, was het al niet veilig meer om signeer sessies te geven ^^

    ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans !


    Wat dacht je van de duitse fans? Die waren denk ik ook al flink pissed, toen ze heel Europa 'veroverde'.

    Daarbij, tegen de tijd dat ze in Belgie 'bekend' waren, was het al niet veilig meer om signeer sessies te geven ^^

    IK VIND HET STOM , WANT IK BEN VERSLAAFD AAN TOKIO HOTEL TV!!



    STOM STOM STOM!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Mij boeit het niet, ik vindt dat ze het zo prima aanpakken.

    Als al die fans nog meer gaan zeiken, hebben ze helemaal geen vakantie meer ,(niet dat ze die hadden ofzo) , misschien geven ze al vrije dagen er voor op, je weet niet wat er allemaal achter speelt. ^^

    Als iedereen zo zeikt, schiet je er echt niet verder mee op. Heb gewoon geduld (heb ik niet maar goed).

    ^^

    Chil gewoon.

    (...)

    waar ik niet tegen kan is, dat ze eerst een nieuwe CD beloven tegen oktober, maar dan hadden ze het verzet (want die Europese fans moeten maar wachten, Amerika gaat voor!) omdat ze eerst nog een tour wouden doen in Amerika (weer 1! ze kwamen nog maar net van Amerika! o_O) en dan beslissen ze ook nog eens, om er tot het einde van het jaar met te kappen :S og jaa, wrm niet!

    ok, een vakantie mogen die jongens van mij gerust nemen, dat verdienen ze wel, maar gwoon ffe beslissen om er mee te kappen tot het einde van het jaar..(dat zijn dus 4 maanden geen concerten!)

    Overdrijven is een kunst hoor...
    Ken jij andere artiesten die zon lange tours doen?:o
    die hebebn wel meer 'vakantie' dan tokio hotel hoor :o
    Daarbij ze moetn toch ook aan nieuwe liedjes enzo werken


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jaa idd!
    ik ben het Helemaaal met uu eens!
    Maar, in Frankrijk geve ze ook veel meer concerten,in België & Nederland maar 1tje,en in Frankrijk doen ze dr dan 3 -.-
    & de Amerikane zij helemaal ni zoo'n harde fans,als de meeste bij ons!
    & da van die TH TV,gaat er helemaal over,maar het is nu gemaakt,dat iedereen het kan zien,maa,da ging erover!
    & nog zoiets,er was een Meisje,die een Gehandtekende trui van TH had gewonnen,een Amerikaanse,wat doet ze,ipv de trui bij te houden,heeft ze hem verkocht op ebay voor het hoogste bot,komaan da doet een echte Fan toch nie!?

    xx


    everybody needs a song.

    (...)

    Wat dacht je van de duitse fans? Die waren denk ik ook al flink pissed, toen ze heel Europa 'veroverde'.

    Daarbij, tegen de tijd dat ze in Belgie 'bekend' waren, was het al niet veilig meer om signeer sessies te geven ^^


    xdaarbij, in amerika is ht nu eenmaal de gewoonte om signeersessies te geven^^
    Wat in europa niet zo echt is...
    Das gewoon ee nandere mentaliteit die amerikanen, e zij proberen zich daar aan te passen^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Overdrijven is een kunst hoor...
    Ken jij andere artiesten die zon lange tours doen?:o
    die hebebn wel meer 'vakantie' dan tokio hotel hoor :o
    Daarbij ze moetn toch ook aan nieuwe liedjes enzo werken


    jep, overdrijven is mijn talent :Y)
    mojaa, geef toe. we zien ze zo graag!
    en die amerikaanse fans dragen ze op handen (of hoe ge da ook zegt xD)
    en wij, wij moeten maar geduld hebben! o_O geen concerten, en geen Cd tot 2009!

    TH tv kan je wel nog gewoon bekijken op youtube hoor
    en idd ze zitten nu veel in de US maar het is normaal dat ze daar ook beroemd willen worden ook al vinden we dat helemaal niet leuk.
    Ik mis ze ook heel erg.
    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Hehehe gnagna, dus eigenlijk ;

    Signeersessies voor weinig fans is een moment van zwakte xD..

    OMKOPERIJ xD.. ze moeten die fans toch zo ver krijgen...

    xD *nietserieusopvatten*

    (...)


    en wij, wij moeten maar geduld hebben! o_O geen concerten, en geen Cd tot 2009!


    Tering, waarom heeft iedereen zo'n haast. Heb echt medelijden met ze, als fans er zo over denken ...

    ^^

    Jaa idd!

    & nog zoiets,er was een Meisje,die een Gehandtekende trui van TH had gewonnen,een Amerikaanse,wat doet ze,ipv de trui bij te houden,heeft ze hem verkocht op ebay voor het hoogste bot,komaan da doet een echte Fan toch nie!?

    xx


    Kan je nog wel een fan zijn, laat haar kiezen wat ze ermee doet.

    Bij wijze van spreken;

    Wie weet verkocht ze het, omdat ze geen geld had om naar hun andere concerten te gaan ^^
    x'D you don't know!
    (Ben ik de enige, die er anders over denkt? Oo)

    Van mij mogen ze gerust in Amerika succes gaan boeken enal, want de vorige tour die was tog ook stop gezet wegens Bill zijn cyste, dus ik begrijp het wel dat ze daar een nieuwe tour starten
    Maar dat vn Tokio Hotel tv vindt ik er ook wel over
    mr mss komt dat gewoon omdat ze dat er daar opzetten ofzoo, allee ik weet daar ook ni alles vn mr mss is daar wel een reden voor
    En ze zullen wel nog trug komen naar hier tis nu ni dn ze een villa gaan kopen in hollywood en daar wa de ster gaan uithangen wnt ze zeggen zelf da ze hun leven graag hebben gelijk hoe dant nu is
    dus ik zou niet te vroeg panniekeren!!
    en de cd, ik denk dat iedereen liever een goeie cd met goeie teksten waar gevoel in zit heeft dan een snel snel in elkaar geflanste cd met pure commerciele teksten die allemaal over hetzelfde gaan zoals bij JB (srr voor de fans)!!
    wacht gewoon af, en zie wat de toekomst brengt!!


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ze laten ons niet stikken hoor!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    ik snap dat ze amerika belangrijk vinden maar van th tv vind ik het wel erg
    x