• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik vind het hilarisch dat het niet echt lukt in Amerika
    en Frankrijk was eerder dan België en Nederland denk ik :S
    En en die fucking single is zo waar ik wou die kopen hadden ze niet in België, maar ze wouden hem wel bestellen, vraag ik de maxi, zegt die stomme medewerker, srry wij doen niet mee aan maxi
    KISS MY ASS
    en weetje dat ze een concert in Noorwegen hebben geanuleerd door zijn stem maar de normale datum wanneer het was stonden ze in Amerika
    het meisje op mijn msn is nog steeds woedend op hun

    en wat de Europese fans en de Amerikaanse betreft!
    YOU CHOSE THE WRONG WAR!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kmiss Bill

    Kmiss Bill


    Wie ni ?

    Iedreen mistt gewoon de boys

    Spirits move me, every time I'm near you.

    Overdrijven is ook een vak.
    Jullie hebben de dudes een paar keer gezien op een concert. Damn, het is niet je buurtjongen die weg gaat. Wat maakt het nou uit of ze in Frankrijk of in de USA zitten.

    Stiekem heb ik hier geen mening over. Ben echt te lui om hier een hele preek over te bedenken. Nutteloos. Okee nja leuk voor ze dat ze in Amerika zijn >.<


    Mew <3

    Overdrijven is ook een vak.
    Jullie hebben de dudes een paar keer gezien op een concert. Damn, het is niet je buurtjongen die weg gaat. Wat maakt het nou uit of ze in Frankrijk of in de USA zitten.


    idd


    I need you like a heart needs a beat

    Overdrijven is ook een vak.
    Jullie hebben de dudes een paar keer gezien op een concert. Damn, het is niet je buurtjongen die weg gaat. Wat maakt het nou uit of ze in Frankrijk of in de USA zitten.


    Teeeheee x'D
    Het zou je buurjongen maar zijn Oo

    Nee, maar inderdaad zeg. Sorry, maar dat is een moment dat TH niet trots hoeft te zijn op hun 'oh zo steunende' fans

    ^^




    Wat is er nou mis met die amerikaanse fans?

    Vertel me maar...


    DAT WIL IK NOG STEEDS WETEN x'D

    Bring it on ^^

    ah jong
    hou toch op man ><
    ze komen heus wel terug.
    en tuurlijk dat ze hier geen signeersessies doen.
    wat dachtje ervan. ge komt binnen bij zo'n signeersessie en alle fans bespringen u.
    in amerika zijn ze zo succesvol niet,
    dààr is het mogelijk,
    als wij fans nu es wat rustiger zouden zijn, zouden ze dat hier ook wel kunnen doen. maar nee hoor, gillen, springen dansen flauvallen als ze nog niet eens op het podium staan;
    vind je dat niet erg logisch?; wat zou jij doen?
    en dat ze meer in amerika dan in europa zitten is gelul. trouwens, wees es trots datj fan bent van een groep die bezig is met wereldberoemd te worden jong. ze laten ons echt niet in de steek ><

    sorry ze, ma ik vind het gewoon gelul van zo van die wannabe's.

    Idd -.-'

    Ik snap de meeste echt niet hoor >_<

    Waar mensen zich nogal niet druk om kunnen maken, zeg. Er zijn veel ergere dingen in het leven als dit. Like: Sit back & Relax. Laat de jongens daar hun werk doen en wees niet zo egoistisch


    Bored.

    Hee, doe nou even normaal. Amerika zeikt ook al zo veel. Dat wij als Europeese fans te wannabe-erig zijn. Ze zeggen dat wij Tokio hotel claimen, laat dat nou niet zo zijn. Tokio Hotel is van niemand, en ze laten ons al helemaal niet stikken. Bill is bovendien nog niet helemaal de oude. Dat is logisch. Denk ook even aan Amerika, het is niet allemaal op de zelfde plek.

    En bovendien, Tokio Hotel heeft gezegt dat ze onze fanactie op 14 juni prachtig vonden. De beste fan actie, daar praatte ze nu nog over.

    Dus, AUB. Zeik niet.


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    Ineens.. is iedereen normaal x'D

    Whoehoeee x'D

    Nee;

    eindelijk meer mensen die het zo eens zijn -.-'

    Dacht even dat alle fans doorgeslagen waren Oo

    heb je al gezien dan dat er op de officiele site nu ook verschillende talen staan maar er staat geen nederlands tussen..

    mij maakt het verder niet uit dat ze nu in amerika zijn maar ik baal er echt van(6)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~