• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Maar, in Frankrijk geve ze ook veel meer concerten,in België & Nederland maar 1tje,en in Frankrijk doen ze dr dan 3 -.-

    euhh
    Frankrijk is dan ookwel minstens drie keer groter fzoo eh!!
    Doe ne keer normaal allemaal zij zijn ook gewoon mensen en wete TH eeft daar zelf ook ni alles inte beslissen ze
    ze moeten gewo


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    jah ze zijn druk bezig ha

    ze zullen wel meer aandacht aan ons geven als ze eenmaal doorgebroken zijjn he


    everything you imagined, and more...

    TH tv kan je wel nog gewoon bekijken op youtube hoor
    en idd ze zitten nu veel in de US maar het is normaal dat ze daar ook beroemd willen worden ook al vinden we dat helemaal niet leuk.
    Ik mis ze ook heel erg.
    xx C


    Ik kan Tokio Hotel tv niet bekijken. Als ik erop klik komt er op ; This video is not avaible for your country. En Tokio Hotel tv was een abonnement van mij en ik kreeg er altijd mails van toen er een nieuwe video was en nu ineens krijg ik ook geen mails meer van Tokio Hotel tv


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ze laten ons niet stikken hoor!


    EIN-DE-LIJK!

    leve de verstandige mensheid xD

    Jha ik denk er ook zo over ô
    da is echt klote ..
    maar langst de andere kant,amerika is nog al een raar land [vind ik!].Daar zijn het geen fans zoals bij ons.Oke er zal er hier en daar misschien wel is eentje bij zitte maar ik bedoel.Hoelang gaat een groep mee in amerika?Binnekort lere ze weer een nieuwe groep kennen en worde ze daar fan van.is daar de hype voor bij,da is gewoon een tijd daar..bij ons is da ni want hier zulle ze blijve.snapte wa ik bedoel?Alleja,zo is amerika nu eenmaal ;] dus daar maak ik mij nu minder zorge om want ik weet dat ze ons niet gaan vergete ook al steke ze veel tijd in amerika!x

    Okay misschien wel met zoveel naar Amerika te gaan maar, Bill heeft wél een brief naar ons, Europese fans geschreven! Je mag echt niet vergeten dat ze er nogaltijd voor ons zijn en dat ze ons heus niet gaan laten stikken voor Amerika! Bij ons in Europa is het tenslotte dat ze iets geworden zijn dus ik denk heus niet dat Bill&Co. dat gaan vergeten^^. Nou okay ze zitten veel in Amerika enzoo maar dat is gewoon om daar te kunnen doorbreken! Weetje hoelang hun tour daar maar duurt? 1 maandje en hier is dat toch wel pakweg langer als 1 maand. En die singeersessie's, dat komt omdat hier in Europa veel te hevige fans zijn en te hysterische. Heb je dat niet gezien misschien dat ze flauwvallen en huilen omdat ze hun hebben gezien? In Amerika zijn er heel wat minder fans als hier in Europa dus heeft Th daar ook meer tijd voor omdat ze dus ook kortere concerten geven. Leg je er gewoon bij neer dat onze jongens willen doorbreken en even een tijdje in Amerika gaat zitten maar écht wél terugkomt naar hier, Europa.

    En nog ff iets. Gun hun ook eens dat ze in Amerika willen doorbreken! Ik bedoel, dat is 1 van hun grootste dromen en wij moeten hun daar juist bij steunen en niet zeggen dat ze ons laten stikken ><

    En nog ff iets. Gun hun ook eens dat ze in Amerika willen doorbreken! Ik bedoel, dat is 1 van hun grootste dromen en wij moeten hun daar juist bij steunen en niet zeggen dat ze ons laten stikken ><


    Ik ben ook blij voor hun dat ze doorbreken in Amerika maar wij kunnen Tokio Hotel tv niet meer zien alleen de Amerikaanse fans.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Niet waar want ik kan Tokio Hotel TV wel nog zien hoowr ;) Misschien ligt dat aan jouwn computer ofzo?

    hey niet overdreven,okee je hebt gedeeltelijk gelijk maar hoeveel zijn keer zijn op 10 maanden niet naar belgie gekome?
    13 maart tmf awards
    14 maart vorst
    3 maart vorst
    13 juli wb

    maar geef ze ook tijd om aan het nieuwe album te werken
    ze kome waarschijnlijkl volgend jaar al terug

    en europeese fans kunnen ook wel th tv zien
    typo maar in op youtube.ik kan het toch zien

    geef th nu toch even de kans om te geniete in amerika.

    zo goed slaat th ook weer niet aan in amerika hoor.maar ze zijn er bekend dus...


    I need you like a heart needs a beat

    hey niet overdreven,okee je hebt gedeeltelijk gelijk maar hoeveel zijn keer zijn op 10 maanden niet naar belgie gekome?
    13 maart tmf awards
    14 maart vorst
    3 maart vorst
    13 juli wb

    maar geef ze ook tijd om aan het nieuwe album te werken
    ze kome waarschijnlijkl volgend jaar al terug

    en europeese fans kunnen ook wel th tv zien
    typo maar in op youtube.

    maar voor de rest geef ik je gelijk

    zo goed slaat th ook weer niet aan in amerika hoor


    Als ik naar mijn abonnementen ga bij youtube eh .; dan druk ik op tokio hotel tv en dan kom ik op hun kanaal en dan druk ik op de nieuweste video die er dan is en dan komt er op ; This video is not avaible for your country.
    En ik kreeg ook altijd mails van youtube dat er een niewe video was vn th tv en sinds ik die video's niet meer kan zien krijg ik ook geen mails meer.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Niet waar want ik kan Tokio Hotel TV wel nog zien hoowr ;) Misschien ligt dat aan jouwn computer ofzo?


    Als ik naar mijn abonnementen ga bij youtube eh .; dan druk ik op tokio hotel tv en dan kom ik op hun kanaal en dan druk ik op de nieuweste video die er dan is en dan komt er op ; This video is not avaible for your country.
    En ik kreeg ook altijd mails van youtube dat er een niewe video was vn th tv en sinds ik die video's niet meer kan zien krijg ik ook geen mails meer.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde ;) En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 4[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wijs blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album aan het eind van het jaar! Dus niks klagen jullie !(N)


    The perfect man is gay...

    This video is not avaible for your country.

    ben je onder de nederlandse versie youtube ingelogd?

    Had ik ook met nieuwe videoclips ;)

    xxx

    This video is not avaible for your country.

    ben je onder de nederlandse versie youtube ingelogd?

    Had ik ook met nieuwe videoclips ;)

    xxx


    Da weet ik ni of ik onder de nederlandse ben ingelogd. Maar een vriendin van mij hd da ook en die had haar land veranderd naar Amerika en die kon da nog steeds ni zien


    Spirits move me, every time I'm near you.