• Het lijkt net alsof Tokio Hotel niet meer naar de Europeese fans om kijkt .. ze verdoen al hun tijd in Amerika ik snap wel dat ze daar willen doorbreken maar dan kunnen ze toch ook nog aan ons denken ? In Amerika geven ze singeersessie's enzoo. Dat heb ik in België nog ni meegemaakt hoor ! Wij zijn de ECHTE fans ! In België & Nederland is Tokio Hotel als eerste doorgebroken en daarna Frankrijk nzuu .. maar toch wij zijn de eerste landen ( buitn Duitland dan ) dat ze als eerste kenden ! Ik vind het gewoon een beetje zielig dat ze bijna geen tijd meer in Europa steken. Tokio Hotel komt in 2008 zelfs niet meer trug naar Europa. En Tokio Hotel tv kunnen nu alleen Amerikaanse " fans " nog kijken .. dat gaat erover !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Eigenlijk kunnen die Amerikaanse th-fans toch nix aan doen da ze zoveel meer krijgen dan Europa... Amerika laat meer toe dan in Europa...
    En da Amerikaanse fans alleen tokio hotel tv kan zien denk ik da het die werknemers zijn en ni de fans zelf...

    en trouwens als ik eerlijk moe zijn heb ik zelf Amerikaanse th-fans gemaakt xD(A)

    Nee serieus op imvu sprak ik met mensen uit Amerika en ik liet hun liedjes horen van Tokio hotel en ze zeide hoe mooii het was en zeide da ze info zochten de volgende keer zei dereentjj da ze leb die sekunde haar favo was en het aan haar beste vriendin liet beluisteren... Zo heb ik da vaak gedaan en ik ben er nog trots op ook xD


    En ik denk dat TH ons nooit laat stikken... En laat ze nu 4 maanden rusten en aan hun cd werken...

    Ik ben al geen fan meer, maar niet om amerika, maar omdat ze gene nieuwe liedjes meer hebben, en die andere gaan vervelen..


    My fairytail stinks, does yours?

    Tokio Hotel laat ons niet stikken. Gun het ze gewoon om in Amerika door te breken! Ze zijn er maar een maand en in Europa weet ik veel wel niet zo lang! En ja het is de droom van elke artiest om in Amerika door tebreken dus gaan ze ervoor en als je een paar fans hebt probeer je er meer te krijgen en om door te breken in USA dat kost veel tijd dat verwijt dat ze niet geloof me als jij beroemd was en die kans kreeg deed je precies hetzelfde ;) En ze laten ons zeker niet stikken hoor ze komen hier weer in 2009 wees niet zo ondankbaar we hebben in Nederland dit jaar 2 concerten gehad en Belgie 3[Nederland: 4 MAART AHOY & 14 JUNI NIJMEGEN EN BELGIE: 3 MAART VORST. 13 JULIE WRECHTER BOUTIQUE 13 maart tmf awards 14 maart vorst]! Dat als ze in maart zouden komen wat vast niet gaat gebeuren omdat dat nog lang niet vast staat wees blij. En nog eens ergens in november komt de nieuwe DVD hier en het album aan het eind van het jaar! Dus niks klagen jullie !(N)


    AMEN_O_


    I do not hook up.

    Ik ben al geen fan meer, maar niet om amerika, maar omdat ze gene nieuwe liedjes meer hebben, en die andere gaan vervelen..

    Meid dat is best wel wannab van je want ach ik weet het is stom om jullie dit uitteleggen maar om zo'n 12 nummers voor een album teschrijven is wel veel werk hoor ;) Dus heb geduld het album komt en dan nog eens wat ze hebben ook Scream uitgebracht he!


    I do not hook up.

    Renee, wat ben jij weer een eigendunk vandaag :P Amen zeggen op een tekstje dat ju zelf hebt geschreven xD

    Renee, wat ben jij weer een eigendunk vandaag :P Amen zeggen op een tekstje dat ju zelf hebt geschreven xD

    Weet ik dat moest gewoon even xD En ja ik heb eigendunk :D En dat vind ik leuk (A)


    I do not hook up.

    ze laten de ECHTE fan's duidelijk stikken.
    zowiezo raken ze heel veel fan's kwijt met wat ze nu doen.
    en amerika enzo. Dat zijn gene echte fans? die kennen volgensmij alleen maar de engelse liedjes..


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Djezus mensen, ik vraag me écht af waar je ju zi druk over maakt. Ik bedoel, we hebben weinig te klagen kijk maar hoeveel keer ze in België en Nederland zijn geweest. Ze hebben gewoon wat tijd nodig om in Amerika door te breken en tsjah, dat is nu eenmaal een droom van hen. Gun hun dat ze er bijna doorbreken! En trouwens, okay ze zijn hier nu niet voor 1 maandje maar what ever. Zoals RwarrKittyx3 zegt, ze maken binnenkort een nieuwe DVD voor ONS en er komt nog een nieuwe CD. Inderdaat hebben wij, jullie niets te klagen! En uhmm de fans die gaan afhaken omdat ze ff in Amerika zitten, sorry maar dat lijken voor mijn geen échte fans maar wannaB fans. Noujah ik heb gesproken.

    ze laten de ECHTE fan's duidelijk stikken.
    zowiezo raken ze heel veel fan's kwijt met wat ze nu doen.
    en amerika enzo. Dat zijn gene echte fans? die kennen volgensmij alleen maar de engelse liedjes..

    Hee ze kenne ook durch den monsun en die hebben ze liever dan monsoon er bestaat tegen woordig youtube enzo he! En nog wat ze verkopen daar ook geen duitse albums en hier wel! En ach als je ze het niet gunt daar door breken jammer voor jou het kost elke artiest veel tijd om in USA door tebreken en als je die kans hebt doe je dat ook!


    I do not hook up.

    Djezus mensen, ik vraag me écht af waar je ju zi druk over maakt. Ik bedoel, we hebben weinig te klagen kijk maar hoeveel keer ze in België en Nederland zijn geweest. Ze hebben gewoon wat tijd nodig om in Amerika door te breken en tsjah, dat is nu eenmaal een droom van hen. Gun hun dat ze er bijna doorbreken! En trouwens, okay ze zijn hier nu niet voor 1 maandje maar what ever. Zoals RwarrKittyx3 zegt, ze maken binnenkort een nieuwe DVD voor ONS en er komt nog een nieuwe CD. Inderdaat hebben wij, jullie niets te klagen! En uhmm de fans die gaan afhaken omdat ze ff in Amerika zitten, sorry maar dat lijken voor mijn geen échte fans maar wannaB fans. Noujah ik heb gesproken.

    AMEN_O_ [/Omg Annelies jij bent echt goed!]


    I do not hook up.

    @ ShanKAULITZ

    Ze laten eigenlijk niemand stikken hoowr, ze willen gewoon tegelijkertijd ook meer fans hebben als hier in de VS en daarom gaan ze nu ff meer naar daar. Maar wat denk ju nou? Dat ze nooit gaan terugkomen naar hier? Denk het niet, want TH zijjn niet zo eigendunkig als Renee daar xD. Neej, ze zijn gewoon geen eigendunken dus ze komen heus wel terug naar hier. Zet je erover dat ze voor ff in Amerika gaan zitten.

    I know Renee, i'm tha best ^^

    [/ego^]

    I know Renee, i'm tha best ^^

    [/ego^]


    YOU ARE AWESOME!<3

    [/Omg en dan vind je al dat ik meer ego heb als TH!o.O]


    I do not hook up.

    Wahah dat was een grapje ^^ Forgive me <3

    BUT YOU ARE THE BEST <333

    [/Sorry die moest ff :P]

    Wahah dat was een grapje ^^ Forgive me <3

    BUT YOU ARE THE BEST <333

    [/Sorry die moest ff :P]

    Wahaha geeft niks hoor maybe is het ook wel zo xD!

    YOU ARE BETTER!<3333


    I do not hook up.