• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    Lipsy schreef:
    Ergens wel begrijpelijk, in de zin van andere mensen uitmaken.
    Maar als je in een of andere lastige situatie zit gaat bijna iedereen schelden, dus vind ik het nogal belachelijk dat je dat er niet eens meer bij kan doen.


    + Ik vind het discriminatie van het Frans. Okay, Duits is misschien verstaanbaarder, maar Frans is een officiele landstaal van België, net als het Duits. Plus, als niet alle Nederlanders Frans leren, zullen ook niet alle Nederlanders Duits leren. Daar ging het nu wel niet over, maar het moest toch even van mijn hart
    .

    [ bericht aangepast op 11 okt 2010 - 21:32 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    + Ik vind het discriminatie van het Frans. Okay, Duits is misschien verstaanbaarder, maar Frans is een officiele landstaal van België, net als het Duits. Plus, als niet alle Nederlanders Frans leren, zullen ook niet alle Nederlanders Duits leren. Daar ging het nu wel niet over, maar het moest toch even van mijn hart
    .

    Quizlet is een Nederlandse site, vandaar .nl. Denk dat 't 'm daarin zit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sid schreef:
    (...)

    + Ik vind het discriminatie van het Frans. Okay, Duits is misschien verstaanbaarder, maar Frans is een officiele landstaal van België, net als het Duits. Plus, als niet alle Nederlanders Frans leren, zullen ook niet alle Nederlanders Duits leren. Daar ging het nu wel niet over, maar het moest toch even van mijn hart
    .

    Nu moet er bij toch wel even van mijn hart dat Duits toegestaan is op Q omdat het toen in de tijd van Tokio Hotel was. Toen was het een hele vloedgolf van fans en deze gingen ook wat Duitse zinnen maken (onderandere in verhalen enzo). Dus Het heeft helemaal niks te maken met België en/of we Frans verachten of niet. (:

    OT: Oké (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    godverdomme zeg..
    Dit gaat wel een lastige voor mij worden zeg.. O_o


    It's not the same without you.

    Wtf. Okay ik vind het stom dat je niet in een andere taal zou mogen praten. Er zijn btw genoeg users die Japans gebruiken hoor,

    but besides that: oké, respect voor elkaar, maar in hoe vere gaat dta niet schelden? Elkaar niet uit schelden okay...maar verder? Bijvoorbeeld wat zeggen tegen een virendin waar gevloek tussen staat. Is dat ook verboden of zo dan?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Aah simpel ^^ ik scheld niet (:
    Geldt deze regel ook voor racistische opmerkingen? -.-'


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    xSHINee schreef:
    Aah simpel ^^ ik scheld niet (:
    Geldt deze regel ook voor racistische opmerkingen? -.-'

    Racisme wordt sowieso op geen enkele site getolereerd. Dus ook hier niet. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Fries mag toch ook wel?


    You try so hard not trying to try so hard.

    Wasilewski schreef:
    godverdomme zeg..
    Dit gaat wel een lastige voor mij worden zeg.. O_o


    Never wait for perfection, just make it.

    Beter dit topic dan 16 pagina's vol laten spammen in dit topic. Was trouwens wel fun.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Maar er zijn toch ook mensen die nog geen duits hebben?
    Die kan je ook gaan uitschelden in het duits

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Dat vroeg ik mij dus ook af!
    Maar voor de rest vind ik het een goede regel :')
    Maar mag "Wtf" of "omg" dan ook niet meer? Of hoort dat niet bij het schelden?


    ja dat vraag ik me oook af.


    They fell in love, didn't they?

    ik vind het een beetje stom dat alleen die drie talen zijn toegelaten.. alsof wij hier met elkaar in het duits / frans / whatever gaan communiceren , een zinnetje kan dan toch geen kwaad, hoop ik (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ik vind het een beetje stom dat alleen die drie talen zijn toegelaten.. alsof wij hier met elkaar in het duits / frans / whatever gaan communiceren , een zinnetje kan dan toch geen kwaad, hoop ik (:

    Nogmaals; Dit topic gaat over het grove taalgebruik en niet over welke taal hier wel of niet toegestaan is. Waarom blijven mensen hier op doorgaan? ._. [/no offence]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    een beetje gevloek mag wel, zolang het maar niet met kanker is, en niet te erg youknow


    Second place is first loser