• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    Ontopic? Het gaat hier over grof taalgebruik en niet over de talen die zijn toegestaan op Quizlet.


    I am an idiot, I move.

    Kikkeli schreef:
    dude
    er is iemand geband omdat ze kut en fuck zei. whatthefuck. mijn berichten zijn ook iets van 75515x aangepast omdat ik 'godverdomme' zei, wat IEDEREEN wel eens gvd heeft gezegt. Het is oneerlijk omdat ik veel ergere woorden heb gebruikt dan kut en fuck.
    Ja, schelden tegen iemand is anders. Maar ik vind niet dat je iemand's uh.. praat-gewoonte (om het zo even te noemen) mag aanpassen.

    Wth? Dan zou ik al minstens tien keer geband moeten zijn :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Stripe schreef:
    (...)
    Sowieso. _O_

    Eén van de weinige Nederlandse woorden die ik fout blijf schrijven! 8D
    Vind sowiezo leuker :[

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 12:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zhaley schreef:
    (...)

    Inderdaad, bij ons niet. Ik bedoel, dat je geen Russisch mag snap ik ook niet -omdat ik zelf een Rus ben misschien- maar alsnog.. Je kan iemand in het Nederlands ook uitschelden achter de rug om ?

    Op een forum toch niet? Of ben ik nu gay, zou ook wel kunnen :']
    En van dat Russisch snap ik overigens wel, er zijn hier misschien twee, drie mensen die dat lezen/begrijpen. Als ik op een Russische site kom en ik praat Nederlands, dan zullen die lui waarschijnlijk ook zoiets hebben van: ga naar een Hollandse site :']

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 12:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    KillJoys schreef:
    (...)
    je krijgt namelijk in de 1ste al frans en pas in de 2de duits. /op mijn school iig/
    Dus waarom wel duits en dan niet frans?

    Dat is niet waar, ik heb in de eerste en de tweede nooit Frans gekregen en wél Duits, dus ik ben het met je oneens.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 15:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ik heb in de eerste en de tweede nooit Frans gekregen en wél Duits, dus ik ben het met je oneens.

    Er staat toch ook op mijn school


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Goed,Schelde is sowieso dom en onnodig. Maar wat is schelden,voor de een is dat natuurlijk anders dan de voor de ander,dus hoe willen jullie dat aanpakken?

    [ bericht aangepast op 2 okt 2010 - 17:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh, dan moet je niet mijn story lezen. X:
    Maar iemand uitschelden, doe ik sowieso niet, heb er zelf genoeg van meegemaakt. Maar vloeken, sorry.. Dat floept er meestal gewoon uit. (:


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Nu mag ik dus geen Frans spreken? xD

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 16:16 ]

    Tragically schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ik heb in de eerste en de tweede nooit Frans gekregen en wél Duits, dus ik ben het met je oneens.

    Hier krijg je in het vijfde leerjaar Frans, in het 5e middelbaar Duits als je een bepaalde richting volgt.


    Has no one told you she's not breathing?

    Separate schreef:
    (...)
    Hier krijg je in het vijfde leerjaar Frans, in het 5e middelbaar Duits als je een bepaalde richting volgt.
    omfg lucky bastard. Hier krijgen we in de 1e meteen Frans én Duits.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ontopic graag :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat van dat schelden vind ik vrij normaal. Is niet meer dan logisch. =P

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Dat Frans niet toegestaan wordt. O.o
    Sorry, maar je kan ook in het Duits schelden terwijl sommigen dat niet merken. In België krijgt misschien 1/5 ofzo maar Duits. Frans is samen met Nederlands de basistaal.
    Ikzelf krijg geen Duits, dus mij zouden jullie vol kunnen schelden met Duitse scheldwoorden.

    Ik merk het maar op. Niet dat ik hier in het Frans post. :P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat van dat schelden vind ik vrij normaal. Is niet meer dan logisch. =P

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Dat Frans niet toegestaan wordt. O.o
    Sorry, maar je kan ook in het Duits schelden terwijl sommigen dat niet merken. In België krijgt misschien 1/5 ofzo maar Duits. Frans is samen met Nederlands de basistaal.
    Ikzelf krijg geen Duits, dus mij zouden jullie vol kunnen schelden met Duitse scheldwoorden.

    Ik merk het maar op. Niet dat ik hier in het Frans post. :P

    Schweinhund, lik je kunt, das ist lekker und gesund. x'DD
    In NL krijgen we vanaf de 1e Frans en vanaf de 2e Duits, dus ik vind het vrij logisch. Duits vind ik zelf ook veel makkelijker dan Frans. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kikkeli schreef:
    Ja, logisch, maar soms vind ik het wel heel schijnheilig.


    Jij kan soms zo heerlijk mijn gedachten verwoorden. <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell