• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    NYC schreef:
    (...)
    ik weet nu al wie één van de volgende mods gaat worden --'

    Yo, ikke. Nee hoor.. :']

    @Algemeen: Ben blij dat ik nog wel gewoon 'fuck' en 'kut' mag zeggen. Deed ik sowiezo al, maar goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Yo, ikke. Nee hoor.. :']

    @Algemeen: Ben blij dat ik nog wel gewoon 'fuck' en 'kut' mag zeggen. Deed ik sowiezo al, maar goed.

    Sowieso. _O_


    A decision I will regret, until my dying breath.

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Nee, ik denk dat we niet zo super streng hoeven te zijn op dit moment. Alleen als je écht te ver gaat, krijg je een waarschuwing.


    Ah gelukkig. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    En in story's? Mag je personage dan ook geen 'Verdomme' of 'Shit' meer zeggen? En als dat zo is moet je het er dan uithalen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    OHMYRILEY schreef:
    En in story's? Mag je personage dan ook geen 'Verdomme' of 'Shit' meer zeggen? En als dat zo is moet je het er dan uithalen?

    Natuurlijk mag dat wel. 8D Je scheldt niemand uit in eigen persoon.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag dat wel. 8D Je scheldt niemand uit in eigen persoon.


    Oh oke:$


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ivan schreef:
    (...)
    Yo, ikke. Nee hoor.. :']

    @Algemeen: Ben blij dat ik nog wel gewoon 'fuck' en 'kut' mag zeggen. Deed ik sowiezo al, maar goed.

    Hahaha jij zeker.
    Nee maar ik weet het gewoon. Ik merk het aan alles.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stiekem heb ik nu zin een hele rijke woordenschat neer te gaan zetten hier.(cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Stiekem heb ik nu zin een hele rijke woordenschat neer te gaan zetten hier.(cat)

    haha daar had ik dus ook zin in.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha jij zeker.
    Nee maar ik weet het gewoon. Ik merk het aan alles.

    Nou, meestal als het modverkiezingen zijn, ben ik héél verbaasd met de uitslag. Niet in een slechte manier, maar altijd worden er users moderator waarvan ik nog niet zo veel gehoord had of dergelijke en doen ze hun werk vervolgens wel heel erg goed. :'D

    Het is niet omdat iemand zich op een bepaalde manier gedraagt of het met bepaalde mensen eens is, dat die persoon meteen moderator gaat worden... D:

    Maargoed, on topic: deze regel is helemaal niet nieuw en je mag natuurlijk nog wel altijd dingen zeggen alsin 'fucking stoer', dus ik snap niet zo goed waarom hier een probleem van gemaakt wordt. Dit topic verandert niets aan wat vroeger wel of niet mocht, dit topic verduidelijkt het alleen nog maar eens. ^^

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Nou, meestal als het modverkiezingen zijn, ben ik héél verbaasd met de uitslag. Niet in een slechte manier, maar altijd worden er users moderator waarvan ik nog niet zo veel gehoord had of dergelijke en doen ze hun werk vervolgens wel heel erg goed. :'D

    Het is niet omdat iemand zich op een bepaalde manier gedraagt of het met bepaalde mensen eens is, dat die persoon meteen moderator gaat worden... D:

    Maargoed, on topic: deze regel is helemaal niet nieuw en je mag natuurlijk nog wel altijd dingen zeggen alsin 'fucking stoer', dus ik snap niet zo goed waarom hier een probleem van gemaakt wordt. Dit topic verandert niets aan wat vroeger wel of niet mocht, dit topic verduidelijkt het alleen nog maar eens. ^^

    Ik zie het altijd aankomen ik wist dat jij het zou worden, dat elisa het zou worden en nog een paar wist ik wel.
    En daar ligt het wel aan en vooral aan hoe je je gedraagt. Ik zou namelijk nooit mod worden, en dat wil ik ook niet.
    Maar het is gewoon zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik zie het altijd aankomen ik wist dat jij het zou worden, dat elisa het zou worden en nog een paar wist ik wel.
    En daar ligt het wel aan en vooral aan hoe je je gedraagt. Ik zou namelijk nooit mod worden, en dat wil ik ook niet.
    Maar het is gewoon zo.

    Ja, natuurlijk maakt het wel uit of je je gedraagt, maar ik bedoel zeg maar hetgeen wat jij, en veel andere users, zien als kontlikken. :'D

    (Je bent wel ooit mod geweest, je weet dus zelf ook wel een beetje hoe het eraan toe gaat met regels undso. : D)

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Ja, natuurlijk maakt het wel uit of je je gedraagt, maar ik bedoel zeg maar hetgeen wat jij, en veel andere users, zien als kontlikken. :'D

    (Je bent wel ooit mod geweest, je weet dus zelf ook wel een beetje hoe het eraan toe gaat met regels undso. : D)

    Ja klopt, maar sommige users vind ik gewoon zo irritant en ze gedragen zich nu al als mod en ja dan zie ik het wel weer aankomen. En nu zeg ik niet dat alle mods zo zijn, want Elisa is zeker niet zo.

    En klopt ik ben blij dat ik het niet meer ben, je mag niets. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Allereerst: ik heb nergens gezegd dat je, je mond moet houden. Ik snap niet dat mensen altijd denken dat ik hun het zwijgen op wil leggen. :S Ik probeer alleen jouw gedachtegang te volgen.
    Over die talen: zie uitleg op pagina 1.
    Over 'Godverdomme': Ik ben het daarin met je eens dat het voor mij inderdaad niet beledigend is, maar ik kan me wel verplaatsen in een gelovige. Zo iemand geeft veel waarde aan Hem, en als iemand dan zulke opmerkingen maakt dan lijkt het net alsof een vriend van je wordt uitgescholden: je komt voor Hem op, omdat je van Hem houdt. En ja, dat vind ik ook heel moeilijk te bevatten, maar als mensen daarmee zijn opgegroeid, kan ik daar best respect voor opbrengen.


    Nee, ik zei het uit mezelf hoor ;]. En tja, ik snap heeeel ver wel dat ze zich daardoor aangesproken voelen, maar ik ben echt zó ongelovig opgevoed dat ik me dat niet kan voorstellen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    mee eens.
    ik zeg meestal gwn piepzooi, ofzoiets.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."