• Hallo lieve users =D
    Het is natuurlijk logisch dat wij op Quizlet normaal tegen elkaar horen te doen. Dat betekent dat je niet mag schelden en respect voor elkaars mening moet hebben.

    Dit was alleen nog niet terug te vinden in de huisregels en/of de forumregels.
    Vanaf nu wel, in de huisregel is het volgende (dikgedrukte) toegevoegd:

    Taalgebruik

    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het toegestaan om Engels en eventueel Duits te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan.

    Het is niet toegestaan te schelden op Quizlet.nl.

    Etiquette

    Heb respect voor elkaar!


    Namens alle mods ^^.

    Edit: Deze regel is dus niet nieuw, hij staat nu alleen 'zwart op wit'.
    En de huisregels kan je onderaan elke pagina vinden.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 15:54 ]

    dude
    er is iemand geband omdat ze kut en fuck zei. whatthefuck. mijn berichten zijn ook iets van 75515x aangepast omdat ik 'godverdomme' zei, wat IEDEREEN wel eens gvd heeft gezegt. Het is oneerlijk omdat ik veel ergere woorden heb gebruikt dan kut en fuck.
    Ja, schelden tegen iemand is anders. Maar ik vind niet dat je iemand's uh.. praat-gewoonte (om het zo even te noemen) mag aanpassen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het spreekt voor zich :] Jammer dat er nu weer mensen zijn die er tegenin gaan, terwijl het zo'n logische regel is. Het is natuurlijk toegestaan om af en toe van die woorden te gebruiken, maar met mate én ook niet jegens iemand anders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    dude
    er is iemand geband omdat ze kut en fuck zei. whatthefuck. mijn berichten zijn ook iets van 75515x aangepast omdat ik 'godverdomme' zei, wat IEDEREEN wel eens gvd heeft gezegt. Het is oneerlijk omdat ik veel ergere woorden heb gebruikt dan kut en fuck.
    Ja, schelden tegen iemand is anders. Maar ik vind niet dat je iemand's uh.. praat-gewoonte (om het zo even te noemen) mag aanpassen.


    _O_


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    (...)

    _O_
    :'D

    Maar ik denk beter mijn mond te houden want.. uh, de laatste tijden wanneer ik mijn mening uitte kreeg ik van iedereen de volle laag :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...) :'D

    Maar ik denk beter mijn mond te houden want.. uh, de laatste tijden wanneer ik mijn mening uitte kreeg ik van iedereen de volle laag :')


    Achja zo is het de laatste tijd altijd zo hier he :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik snap niet dat Frans niet is toegestaan en duits wel


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    wat verstaan jullie onder schelden?
    iets van: tegen iemand zeggen dat hij/zij een trut is?

    of gewoon woorden zoals: kut en fack enzo? ;3

    KillJoys schreef:
    Ik snap niet dat Frans niet is toegestaan en duits wel


    Ik ook niet..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zhaley schreef:
    (...)

    Ik ook niet..

    je krijgt namelijk in de 1ste al frans en pas in de 2de duits. /op mijn school iig/
    Dus waarom wel duits en dan niet frans?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Tragically schreef:
    (...)
    Als je Frans gaat praten op bv het forum, zijn er altijd mensen bij die je niet begrijpen (mensen die bv geen of nog geen Frans hebben (ge)had). Wie weet scheld die gene je dan wel uit in het Frans, dat weet je dan natuurlijk niet. Kort samengevat: Het is puur voor het overzicht(:

    OT: oké duidelijk (:


    Dat is toch net hetzelfde als met het duits of engels? Ik zou eerder duits schrappen en frans toevoegen. Of alleen frans ook toevoegen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    KillJoys schreef:
    (...)
    je krijgt namelijk in de 1ste al frans en pas in de 2de duits. /op mijn school iig/
    Dus waarom wel duits en dan niet frans?


    Inderdaad, bij ons niet. Ik bedoel, dat je geen Russisch mag snap ik ook niet -omdat ik zelf een Rus ben misschien- maar alsnog.. Je kan iemand in het Nederlands ook uitschelden achter de rug om ?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Whipple schreef:
    wat verstaan jullie onder schelden?
    iets van: tegen iemand zeggen dat hij/zij een trut is?

    of gewoon woorden zoals: kut en fack enzo? ;3

    Het gaat er meer om jegens iemand anders te schelden. Dingen zoals 'dat is echt een fucking gave video' zijn, dan wel met mate, toegestaan. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Het gaat hier niet over de talen die hier wel of niet toegestaan zijn, maar over het grove taalgebruik. Daarnaast is het nu gewoon zo dat één taal wel is toegestaan en de ander niet. Ik kan het begrijpen, maar ik ga het momenteel niet beargumenteren. (:


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Zhaley schreef:
    (...)

    Inderdaad, bij ons niet. Ik bedoel, dat je geen Russisch mag snap ik ook niet -omdat ik zelf een Rus ben misschien- maar alsnog.. Je kan iemand in het Nederlands ook uitschelden achter de rug om ?

    Achja, dat kan ik nog wel net begrijpen omdat niemand bijna rus kan denk ik, ik kan begrijpen dat jij het niet leuk vind enzo. Maar waarom wel duits en niet Frans,Spaans of Portugees ofzo. Doe dat alleen Engels en Nederlands


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Kikkeli schreef:
    (...) :'D

    Maar ik denk beter mijn mond te houden want.. uh, de laatste tijden wanneer ik mijn mening uitte kreeg ik van iedereen de volle laag :')

    En daarom ben jij dus gewoon pro, als jij je mening uit heb je gelijk een heel leger met mensen achter je staan die Sem -fan zijn! _O_


    *insert philosophical cringe expression here*