• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Trouwens, alsof hij dit gezegd zou hebben..
    Ik geloof er geen ene flikker van hé.
    En btw je scheert wel alle fans over één kam..
    Hij heeft heus wel talent, hij kan goed live zingen, dansen, acteren, schrijven.

    (En nee, ik ben geen fan.)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Heb ik al gemerkt, ja. En dan richten ze het zo persoonlijk op je precies alsof je hebt juist hun hele wereld verziekt. Ach ja, zoals ik al zei. Ze leven op een grote roze Bieber wolk.

    Jij denkt dat alleen fans van Justin Bieber het oneens zijn met jou mening, maar nee hoor. Ik ben het ontzettend oneens met je mening. Echt. En je zegt dan wel dat Justin arrogant is, maar zelf doe je ook ontzettend uit de hoogte met je ‘Ik heb niet genoeg respect voor hem om hem bij zijn voornaam te noemen’. Over ironie gesproken.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Als je haters bedoelt, dan is dat raar omdat haters gewoon een haat tegen hem hebben. Hij trekt zich er niets van aan, volgens mij. Fans? Dan is dat discussie die jij met Magnolia had gewoon zinloos geweest. ^^

    Ze heeft 't op beide gemikt, en de personen die zoveel van hem verwachten.
    Ik denk dat haters hem ook nog wel kapot kunnen maken eigenlijk, ik denk niet dat hij blij is met die fles die naar zijn kop werd gegooid allesinds. En die vraag die er achter kwam was ook nutteloos ' I don't know why she just threw that at me? ' Mja. Hij is jong, hij moet nog veel leren.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    http://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg&ob=av3e
    Misschien dat je dit wel kent.
    Nirvana is grunge/rock/punk.


    Oh ja, ken ik, don't like it, at all.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Jij denkt dat alleen fans van Justin Bieber het oneens zijn met jou mening, maar nee hoor. Ik ben het ontzettend oneens met je mening. Echt. En je zegt dan wel dat Justin arrogant is, maar zelf doe je ook ontzettend uit de hoogte met je ‘Ik heb niet genoeg respect voor hem om hem bij zijn voornaam te noemen’. Over ironie gesproken.


    Ik ben ook geen fan, dus ja. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ze heeft 't op beide gemikt, en de personen die zoveel van hem verwachten.
    Ik denk dat haters hem ook nog wel kapot kunnen maken eigenlijk, ik denk niet dat hij blij is met die fles die naar zijn kop werd gegooid allesinds. En die vraag die er achter kwam was ook nutteloos ' I don't know why she just threw that at me? ' Mja. Hij is jong, hij moet nog veel leren.

    Lieverd, jij bent jonger en je doet alsof je alles al weet. Maakt jou dat niet naïef? ;)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik ben ook geen fan, dus ja. :'D

    Ja dat bedoel ik nou juist! Haha.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Als je haters bedoelt, dan is dat raar omdat haters gewoon een haat tegen hem hebben. Hij trekt zich er niets van aan, volgens mij. Fans? Dan is dat discussie die jij met Magnolia had gewoon zinloos geweest. ^^


    Volgens mij trekt hij zich er meer van aan dan dat je, je kan voorstellen. Het is nooit motiverend om te weten dat er mensen tegen je zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Volgens mij trekt hij zich er meer van aan dan dat je, je kan voorstellen. Het is nooit motiverend om te weten dat er mensen tegen je zijn.

    Tja, je zal het toch altijd krijgen. Het is maar hoe je ermee omgaat.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Tja, je zal het toch altijd krijgen. Het is maar hoe je ermee omgaat.


    Inderdaad, maar ik denk dat het je hoe dan ook kapot maakt. Zeker met zo'n grote aantallen als bij Justin.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Jij denkt dat alleen fans van Justin Bieber het oneens zijn met jou mening, maar nee hoor. Ik ben het ontzettend oneens met je mening. Echt. En je zegt dan wel dat Justin arrogant is, maar zelf doe je ook ontzettend uit de hoogte met je ‘Ik heb niet genoeg respect voor hem om hem bij zijn voornaam te noemen’. Over ironie gesproken.

    Ik snap je ergens wel, ik heb dit topic alleen opgericht om erover te gaan discussiëren, en om geen andere reden. Als een fan tegen mij zegt ' Ik ben het niet met je eens, want ik vind .........' vind ik dat goed, daar discussieer ik niet over. Maar als ze beginnen over dat hij geen shit om mijn mening geeft, en dat ik jaloers ben dan ben ik ook arrogant te doen. Trouwens, het gaat hier over Justin Bieber zijn persoonlijkheid. Niet die van mij, dus als je over mij wilt klagen terwijl je me amper kent mag je nu verder doen ik mijn gastenboek. Ik discussieer hier alleen en zeg mijn mening en dat is waar een topic ook voor dient. En niet over wie fan is of niet, en wie een arrogante persoonlijkheid heeft of niet. Niemand is perfect, ik ben rap op mijn tenen getrapt en ik werk eraan. Dus als je dit topic bij Justin Bieber zou willen houden zou ik dat erg leuk vinden , bedankt.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik snap je ergens wel, ik heb dit topic alleen opgericht om erover te gaan discussiëren, en om geen andere reden. Als een fan tegen mij zegt ' Ik ben het niet met je eens, want ik vind .........' vind ik dat goed, daar discussieer ik niet over. Maar als ze beginnen over dat hij geen shit om mijn mening geeft, en dat ik jaloers ben dan ben ik ook arrogant te doen. Trouwens, het gaat hier over Justin Bieber zijn persoonlijkheid. Niet die van mij, dus als je over mij wilt klagen terwijl je me amper kent mag je nu verder doen ik mijn gastenboek. Ik discussieer hier alleen en zeg mijn mening en dat is waar een topic ook voor dient. En niet over wie fan is of niet, en wie een arrogante persoonlijkheid heeft of niet. Niemand is perfect, ik ben rap op mijn tenen getrapt en ik werk eraan. Dus als je dit topic bij Justin Bieber zou willen houden zou ik dat erg leuk vinden , bedankt.


    Kijk, we zeggen die dingen alleen maar omdat je dan onterecht naar een ander wijst. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik snap je ergens wel, ik heb dit topic alleen opgericht om erover te gaan discussiëren, en om geen andere reden. Als een fan tegen mij zegt ' Ik ben het niet met je eens, want ik vind .........' vind ik dat goed, daar discussieer ik niet over. Maar als ze beginnen over dat hij geen shit om mijn mening geeft, en dat ik jaloers ben dan ben ik ook arrogant te doen. Trouwens, het gaat hier over Justin Bieber zijn persoonlijkheid. Niet die van mij, dus als je over mij wilt klagen terwijl je me amper kent mag je nu verder doen ik mijn gastenboek. Ik discussieer hier alleen en zeg mijn mening en dat is waar een topic ook voor dient. En niet over wie fan is of niet, en wie een arrogante persoonlijkheid heeft of niet. Niemand is perfect, ik ben rap op mijn tenen getrapt en ik werk eraan. Dus als je dit topic bij Justin Bieber zou willen houden zou ik dat erg leuk vinden , bedankt.

    Ik heb geen woord tegen jou gezegd van te voren, maar als jij zegt van ‘Ik heb daar niet genoeg respect voor, blablabla’ dan vind ik je arrogant ja. Dat is een eerste indruk, weet je wel. En ik klaag niet over je, ik zeg mijn mening over je ;)
    Ik heb niet genoeg respect voor je om in je gastenboek te schrijven wat ik over je denk, weet je wel.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Lieverd, jij bent jonger en je doet alsof je alles al weet. Maakt jou dat niet naïef? ;)

    Nee, ik heb al veel meer in mijn leven meegemaakt dan jij en Rooftops.
    En je moet nu echt niet zo persoonlijk beginnen bijten naar mij, echt niet.
    Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
    Ik wou vroeger op beroemd worden, ik zong liedjes in op GarageBand toen ik 9 was. Toen werd ik 12 en zag ik in dat ik vals zong. Pfjoet, daar ging de droom. Nu wil ik music producer worden met hardcore en metalcore. En Justin Bieber zou die droom ook beter hebben opgegeven, hij zingt nog altijd op sommige momenten erg vals.


    i hate everyone

    Rooftops schreef:
    (...)

    Inderdaad, maar ik denk dat het je hoe dan ook kapot maakt. Zeker met zo'n grote aantallen als bij Justin.

    Ja oké, maar ergens denk ik dat hij het er wel voor over heeft, want hij heeft ook veel fans hè (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.