• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ten eerste, ik ben geen naïef meisje, ik ben niet ééns fan van Justin. - Oh en komop, die jongen bij zijn achternaam noemen? Dát kan je niet menen, toch?- En hij heeft duidelijk wél talent. Anders zouden zoveel meisjes niet vinden dat hij goed kan zingen en dansen. En dan zouden Usher en Justin Timberlake geen 'ruzie' hebben gehad over wie Justin's platenbaas zou worden. Tsja, en die andere tienduizenden met talent doen blijkbaar geen moeite om 'ontdekt' te worden. En trouwens, ik weet niet eens wie die hele Kurt is, dus voor mij was Kurt niet populair op zijn 50ste, nee. Trouwens, jij noemt fans moordenaars, en zoals ik kan leven ben jij fan van Nirvana en was Kurt daar ook een lid van en heeft Kurt zelfmoord gepleegd? Zo, wat ben jij dan? ;) -Nee, ik noem fans geen moordenaars, dus jou ook niet, maar je noemt jezelf zo, just saying.-

    Kijk hé, ik noem fans in het algemeen geen moordenaars hé. Ik noem Justin Bieber fans moordenaars. D'uh, over die ruzie van Justin Timberlake en Usher. Dat was om geld te verdienen, denk je nou echt dat ze ruzie gaan maken om zo'n snotjoch? Nee, ze maakten ruzie om geld. Maar fans leven op een grote roze wolk ver weg van hier en kunnen de realiteit dus niet onder ogen nemen, en als je niet weet wie Kurt is, moet je dat maar opzoeken. En dan kom je erachter waarom iedereen hier zo pissed is.


    i hate everyone

    Rooftops schreef:
    (...)

    Trouwens, ik heb nét iets te weinig respect voor Bieber om zijn voornaam erbij te schrijven, sorry.


    i hate everyone

    Square schreef:
    Tja, ik kan me voorstellen dat je dat irritant vindt, maar je kunt het het beste gewoon negeren. Anders zijn er weer fans van JB die zich aan jou ergeren, en krijg je alleen maar ruzie en oorlog, en dat willen we niet op Q ^^

    Heb ik al gemerkt, ja. En dan richten ze het zo persoonlijk op je precies alsof je hebt juist hun hele wereld verziekt. Ach ja, zoals ik al zei. Ze leven op een grote roze Bieber wolk.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Kijk hé, ik noem fans in het algemeen geen moordenaars hé. Ik noem Justin Bieber fans moordenaars. D'uh, over die ruzie van Justin Timberlake en Usher. Dat was om geld te verdienen, denk je nou echt dat ze ruzie gaan maken om zo'n snotjoch? Nee, ze maakten ruzie om geld. Maar fans leven op een grote roze wolk ver weg van hier en kunnen de realiteit dus niet onder ogen nemen, en als je niet weet wie Kurt is, moet je dat maar opzoeken. En dan kom je erachter waarom iedereen hier zo pissed is.


    Ik moet niets, en zeker niet omdat ik die persoon niet ken. ;)
    Nee, uit jou woorden kan ik enkel lezen dat je jaloers bent. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Trouwens, ik heb nét iets te weinig respect voor Bieber om zijn voornaam erbij te schrijven, sorry.


    Oh, mag ik jou achternaam dan weten? Want ik denk dat ik op dit moment evenveel respect heb voor jou als jij voor Justin. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Heb ik al gemerkt, ja. En dan richten ze het zo persoonlijk op je precies alsof je hebt juist hun hele wereld verziekt. Ach ja, zoals ik al zei. Ze leven op een grote roze Bieber wolk.


    Die jongen heeft niets gedaan. Zíj hebben 'm gewoon verknoeit. Hem verpest. Hij kon een geweldige artiest worden. Maar nu is hij gewoon een tieneridool die over een paar jaar zó hard verziekt is, dat hij er zelf mee kapt. Het is al begonnen. Hij vermagerd, en zelfs zijn moeder ziet dat er geld over de toonbank gaat en laat hem nog harder werken waardoor die jongen echt ziek aan het worden is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ik moet niets, en zeker niet omdat ik die persoon niet ken. ;)
    Nee, uit jou woorden kan ik enkel lezen dat je jaloers bent. (:


    Ik vind het raar dat je Kurt Cobain niet kent. Hij was een legende. Ken je Courtney Love?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tunstall schreef:
    (...)

    Die jongen heeft niets gedaan. Zíj hebben 'm gewoon verknoeit. Hem verpest. Hij kon een geweldige artiest worden. Maar nu is hij gewoon een tieneridool die over een paar jaar zó hard verziekt is, dat hij er zelf mee kapt. Het is al begonnen. Hij vermagerd, en zelfs zijn moeder ziet dat er geld over de toonbank gaat en laat hem nog harder werken waardoor die jongen echt ziek aan het worden is.

    Dat is het ook, zoals ik al zei. Ik heb medelijden met hem, want hij verknoeit zijn hele leven snap je?


    i hate everyone

    Tunstall schreef:
    (...)

    Ik vind het raar dat je Kurt Cobain niet kent. Hij was een legende. Ken je Courtney Love?


    Nope. Even een vraagje: Nirvana, wat voor muziek is dat? -en waarom is dat raar dan?-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Dat is het ook, zoals ik al zei. Ik heb medelijden met hem, want hij verknoeit zijn hele leven snap je?


    Hij verknoeit het niet, anderen verknoeien het voor hem. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Hij verknoeit het niet, anderen verknoeien het voor hem. (:

    Heb je dit gemikt op ' haters ' of ' fans '?


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Heb je dit gemikt op ' haters ' of ' fans '?


    Both. Plus die andere mensen dat zoveel van hem verwachten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nope. Even een vraagje: Nirvana, wat voor muziek is dat? -en waarom is dat raar dan?-

    http://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg&ob=av3e
    Misschien dat je dit wel kent.
    Nirvana is grunge/rock/punk.


    i hate everyone

    Rooftops schreef:
    (...)

    Both. Plus die andere mensen dat zoveel van hem verwachten.

    Justin Timberlake en Usher dan?


    i hate everyone

    Rooftops schreef:
    (...)

    Hij verknoeit het niet, anderen verknoeien het voor hem. (:


    Als je haters bedoelt, dan is dat raar omdat haters gewoon een haat tegen hem hebben. Hij trekt zich er niets van aan, volgens mij. Fans? Dan is dat discussie die jij met Magnolia had gewoon zinloos geweest. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.