• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ik heb geen woord tegen jou gezegd van te voren, maar als jij zegt van ‘Ik heb daar niet genoeg respect voor, blablabla’ dan vind ik je arrogant ja. Dat is een eerste indruk, weet je wel. En ik klaag niet over je, ik zeg mijn mening over je ;)
    Ik heb niet genoeg respect voor je om in je gastenboek te schrijven wat ik over je denk, weet je wel.


    Damn, gaan we nu over respect respect. Ja Magnolia is op zijn teentjes getrapt, dat weet ie nu wel. Soms is er een dun ljntje met klagen en mening geven, weet je wel. ;)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Kijk, we zeggen die dingen alleen maar omdat je dan onterecht naar een ander wijst. (:

    Heb je het nu over Justin Bieber of...?
    Want daar ben ik nog niet uit.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Nee, ik heb al veel meer in mijn leven meegemaakt dan jij en Rooftops.
    En je moet nu echt niet zo persoonlijk beginnen bijten naar mij, echt niet.
    Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
    Ik wou vroeger op beroemd worden, ik zong liedjes in op GarageBand toen ik 9 was. Toen werd ik 12 en zag ik in dat ik vals zong. Pfjoet, daar ging de droom. Nu wil ik music producer worden met hardcore en metalcore. En Justin Bieber zou die droom ook beter hebben opgegeven, hij zingt nog altijd op sommige momenten erg vals.


    Serieus, ga niet zeggen dat je meer hebt meegemaakt als je ons niet kent, echt niet doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Magnolia schreef:
    (...)
    Nee, ik heb al veel meer in mijn leven meegemaakt dan jij en Rooftops.
    En je moet nu echt niet zo persoonlijk beginnen bijten naar mij, echt niet.
    Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
    Ik wou vroeger op beroemd worden, ik zong liedjes in op GarageBand toen ik 9 was. Toen werd ik 12 en zag ik in dat ik vals zong. Pfjoet, daar ging de droom. Nu wil ik music producer worden met hardcore en metalcore. En Justin Bieber zou die droom ook beter hebben opgegeven, hij zingt nog altijd op sommige momenten erg vals.

    Als jij me niet kent, hoe weet je dan dat jij meer hebt meegemaakt en mij en Rooftops? Nou ken ik Rooftops niet, maar believe me baby, ik heb veel meegemaakt ;)
    Op sommige momenten, maar hij kan het wel, zangles heb je daarvoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Heb je het nu over Justin Bieber of...?
    Want daar ben ik nog niet uit.


    Jij noemt Justin een snotneus terwijl je zelf jonger bent? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tunstall schreef:
    (...)

    Damn, gaan we nu over respect respect. Ja Magnolia is op zijn teentjes getrapt, dat weet ie nu wel. Soms is er een dun ljntje met klagen en mening geven, weet je wel. ;)

    Nou, dat ligt er maar aan hoe je het opvat. Dan kan ik wel klagen, ik wil toch even mijn zegje doen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Serieus, ga niet zeggen dat je meer hebt meegemaakt als je ons niet kent, echt niet doen.

    Ja nee zo bedoelde ik het niet was niet van plan jullie namen erbij te zeggen.
    Was gewoon effe zonder na te denken, maar wat ik wou zeggen is, ik heb veel meegemaakt.


    i hate everyone

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ja oké, maar ergens denk ik dat hij het er wel voor over heeft, want hij heeft ook veel fans hè (:


    Tuurlijk wel. Die fans brengen hem er wel weer bovenop. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel. Die fans brengen hem er wel weer bovenop. (:

    Denk ik ook ja (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ja nee zo bedoelde ik het niet was niet van plan jullie namen erbij te zeggen.
    Was gewoon effe zonder na te denken, maar wat ik wou zeggen is, ik heb veel meegemaakt.


    Toch deed je het. Jij weet niet wat wij hebben meegemaakt en wij weten dat niet van jou, dus laat dat er eventjes buiten, oké?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Jij noemt Justin een snotneus terwijl je zelf jonger bent? :'D

    Gaat het nu over mij of Justin Bieber? :')
    Als je zo'n topics niet aan kan moet je er maar niet op klikken.


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Gaat het nu over mij of Justin Bieber? :')
    Als je zo'n topics niet aan kan moet je er maar niet op klikken.

    Volgens mij kan jij de kritiek niet aan. Dan moet je er geen openen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Magnolia schreef:
    (...)
    Gaat het nu over mij of Justin Bieber? :')
    Als je zo'n topics niet aan kan moet je er maar niet op klikken.


    Jij wijst met je vinger naar Justin Bieber terwijl je op dat gebied niet veel anders bent.
    Wij zeggen enkel dat jij op dat gebied misschien wel het zelfde bent dus dat niet over een ander moet gaan zeggen. Echt, dat geeft je nog geen zelfkennis.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hoppa. Voordat dit escaleert. We houden het vriendelijk hè? Anders kunnen jullie altijd nog uitwijken naar het gastenboek, maar liever natuurlijk gewoon geen ruzie. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Slime schreef:
    Hoppa. Voordat dit escaleert. We houden het vriendelijk hè? Anders kunnen jullie altijd nog uitwijken naar het gastenboek, maar liever natuurlijk gewoon geen ruzie. (:

    Ik probeer geen ruzie te zoeken, maar dat gaat moeilijk als iemand begint over mijn leven terwijl hij me niet kent.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.