• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    persoonijk denk ik dat ie nog eens in de problemen komt door die grote mond van 'em. (:


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik word er boos van ...
    Hoe durft dat kleine talentloze jongetje dat te zeggen over Kurt ..

    Kurt cobain zal zich omdraaien in zijn graf !
    RIP Kurt <3


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik geloof het niet.
    Iedereen verdraaid alles en zo.
    Dat is bij alle sterren..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Gosh. maak er niet zo'n probleem van zeg!
    Laat hem gewoon jong zijn.
    En maak er niet zo'n probleem van om 1 opmerking.
    Pfft.


    To infinity and beyond •

    Teenage schreef:
    Gosh. maak er niet zo'n probleem van zeg!
    Laat hem gewoon jong zijn.
    En maak er niet zo'n probleem van om 1 opmerking.
    Pfft.

    1 opmerking? Hij maakt zo al langer opmerkingen hoor!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 21:15 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hij mag zeggen wat hij wilt, niemand is het er toch mee eens.
    Ik vind hem een enorm arrogant ventje geworden! De roem stijgt hem echt té erg naar zijn bolleke.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Hij mag zeggen wat hij wilt, niemand is het er toch mee eens.
    Ik vind hem een enorm arrogant ventje geworden! De roem stijgt hem echt té erg naar zijn bolleke.


    Tuurlijk, bij welke tiener niet die zo beroemd zou zijn.


    --

    OHMYMECKIE schreef:
    (...)
    1 opmerking? Hij maakt zo al langer opmerkingen hoor!


    Wat maakt het nou uit. Laat hem lekker jong zijn.
    Gosh hé. maak er geen probleem van.


    To infinity and beyond •

    Teenage schreef:
    (...)

    Wat maakt het nou uit. Laat hem lekker jong zijn.
    Gosh hé. maak er geen probleem van.

    zo gaat hij toch nog eens op de verkeerde tenen trappen..


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    OHMYMECKIE schreef:
    (...)
    zo gaat hij toch nog eens op de verkeerde tenen trappen..


    Nou dat ondervind hij dan wel.
    Hoeven jullie je echt geen zorgen om te maken ;)


    To infinity and beyond •

    Magnolia schreef:
    (...)
    Hij heeft geen talent, er zijn tienduizend jongens op dit moment die mooier en beter kunnen zingen, geen ego hebben en geen belachelijke dingen gaat zeggen. Het is gewoon toeval dat het Bieber is geworden, er zijn kinderen in Afrika of andere 3de wereldslanden die zooo veel mooier kunnen zingen als Bieber, veel meisjes zijn gewoon fan om zijn looks. Zijn alle meisjes hier nu echt zo naïef? De enige reden waarom die rijke stinkerds Justin Bieber een platencontract hebben aangeboden is omdat ze direct konden zien dat hij een schattig kopje had en een echt tiener idool kon worden. Geen andere reden, echt niet. Nu gaat hij dus een biografie uitbrengen. Over wat hij heeft 'meegemaakt' in zijn leven. Ik heb niks tegen hem persoonlijk , ik heb gewoon eerder iets tegen de mensen die hem hebben ' gemaakt '. Trouwens, zag je Kurt nog populair op zijn 50? Ja. Zie je Justin Bieber nog populair op zijn 50? Nee. Kijk het is gewoon om even miljoenen mee te verdienen, en hem daarna terug weg te smijten. Dan is die jongen zijn hele leven opeens verknoeit weet je. Ik heb medelijden met hem. Fans mogen er voor mij part zijn , maar fans zijn eerder de moordenaars. Die jongen weet gewoon niet dat hij gebruikt wordt.


    Ten eerste, ik ben geen naïef meisje, ik ben niet ééns fan van Justin. - Oh en komop, die jongen bij zijn achternaam noemen? Dát kan je niet menen, toch?- En hij heeft duidelijk wél talent. Anders zouden zoveel meisjes niet vinden dat hij goed kan zingen en dansen. En dan zouden Usher en Justin Timberlake geen 'ruzie' hebben gehad over wie Justin's platenbaas zou worden. Tsja, en die andere tienduizenden met talent doen blijkbaar geen moeite om 'ontdekt' te worden. En trouwens, ik weet niet eens wie die hele Kurt is, dus voor mij was Kurt niet populair op zijn 50ste, nee. Trouwens, jij noemt fans moordenaars, en zoals ik kan leven ben jij fan van Nirvana en was Kurt daar ook een lid van en heeft Kurt zelfmoord gepleegd? Zo, wat ben jij dan? ;) -Nee, ik noem fans geen moordenaars, dus jou ook niet, maar je noemt jezelf zo, just saying.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oh en mensen komop, Justin bedoelt heus niet dat hij 'even goed' is als Kurt, maar hij zegt dat waarschijnlijk eerder om het feit hoe hij zich nu voel. -.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ten eerste, ik ben geen naïef meisje, ik ben niet ééns fan van Justin. - Oh en komop, die jongen bij zijn achternaam noemen? Dát kan je niet menen, toch?- En hij heeft duidelijk wél talent. Anders zouden zoveel meisjes niet vinden dat hij goed kan zingen en dansen. En dan zouden Usher en Justin Timberlake geen 'ruzie' hebben gehad over wie Justin's platenbaas zou worden. Tsja, en die andere tienduizenden met talent doen blijkbaar geen moeite om 'ontdekt' te worden. En trouwens, ik weet niet eens wie die hele Kurt is, dus voor mij was Kurt niet populair op zijn 50ste, nee. Trouwens, jij noemt fans moordenaars, en zoals ik kan leven ben jij fan van Nirvana en was Kurt daar ook een lid van en heeft Kurt zelfmoord gepleegd? Zo, wat ben jij dan? ;) -Nee, ik noem fans geen moordenaars, dus jou ook niet, maar je noemt jezelf zo, just saying.-


    Ik ben het helemaal met jou eens :Y)


    To infinity and beyond •

    Magnolia schreef:
    (...)
    Hij heeft geen talent, er zijn tienduizend jongens op dit moment die mooier en beter kunnen zingen, geen ego hebben en geen belachelijke dingen gaat zeggen. Het is gewoon toeval dat het Bieber is geworden, er zijn kinderen in Afrika of andere 3de wereldslanden die zooo veel mooier kunnen zingen als Bieber, veel meisjes zijn gewoon fan om zijn looks. Zijn alle meisjes hier nu echt zo naïef? De enige reden waarom die rijke stinkerds Justin Bieber een platencontract hebben aangeboden is omdat ze direct konden zien dat hij een schattig kopje had en een echt tiener idool kon worden. Geen andere reden, echt niet. Nu gaat hij dus een biografie uitbrengen. Over wat hij heeft 'meegemaakt' in zijn leven. Ik heb niks tegen hem persoonlijk , ik heb gewoon eerder iets tegen de mensen die hem hebben ' gemaakt '. Trouwens, zag je Kurt nog populair op zijn 50? Ja. Zie je Justin Bieber nog populair op zijn 50? Nee. Kijk het is gewoon om even miljoenen mee te verdienen, en hem daarna terug weg te smijten. Dan is die jongen zijn hele leven opeens verknoeit weet je. Ik heb medelijden met hem. Fans mogen er voor mij part zijn , maar fans zijn eerder de moordenaars. Die jongen weet gewoon niet dat hij gebruikt wordt.


    Precies! Ik ben het hier zooo mee eens hè. (:

    Tja, ik kan me voorstellen dat je dat irritant vindt, maar je kunt het het beste gewoon negeren. Anders zijn er weer fans van JB die zich aan jou ergeren, en krijg je alleen maar ruzie en oorlog, en dat willen we niet op Q ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan