• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Alleen omdat hij dat over een van je fav. artiesten zei is het nu erg. Als hij een stomme artiest had genoemd waar hij zichzelf mee vergelijk was het waarschijnlijk minder erg


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Alleen omdat hij dat over een van je fav. artiesten zei is het nu erg. Als hij een stomme artiest had genoemd waar hij zichzelf mee vergelijk was het waarschijnlijk minder erg

    Zoals ik al zei, ik ben geen fan van JB :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ik probeer geen ruzie te zoeken, maar dat gaat moeilijk als iemand begint over mijn leven terwijl hij me niet kent.

    Op zulke momenten is het dan misschien beter om je in te houden. :Y) Tot nu toe doen jullie niks verkeerd, maar ik zeg het vast maar even! Even jullie erop attenderen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Volgens mij kan jij de kritiek niet aan. Dan moet je er geen openen.

    Ik kan meer kritiek aan dan je denkt.
    Ik krijg bakken kritiek over me heen, je weet gewoon geen antwoord dus begin je daar over.
    Maar ik hou mijn mond wel tegen jou , voordat er inderdaad een ruzie met schelden komt.
    Ik wijs de vinger naar hem dat hij zich vergelijkt met de grootste musicus ter wereld.
    Dat hij arrogant is kan me niet schelen, want er zijn zoveel mensen arrogant.
    Maar wil je nu alstublieft ophouden? Ik heb geen zin in zo'n stomme discussie over ' jij zegt dat tegen justin bieber en dat klopt niet ' of ' jij zegt dat tegen justin bieber en je bent het zelf ' want dat is gewoon stom.
    Je weet goed genoeg dat er meer mensen zijn zoals ik , en héél veel mensen die Justin Bieber erger haten dan ik.
    En je weet dat er mensen zo'n dingen gaan zeggen bij het openen van een Justin Bieber topic.
    Dus als je zo'n topic niet aan kan open het dan niet.
    Now let there be peace...


    i hate everyone

    Magnolia schreef:
    (...)
    Ik kan meer kritiek aan dan je denkt.
    Ik krijg bakken kritiek over me heen, je weet gewoon geen antwoord dus begin je daar over.
    Maar ik hou mijn mond wel tegen jou , voordat er inderdaad een ruzie met schelden komt.
    Ik wijs de vinger naar hem dat hij zich vergelijkt met de grootste musicus ter wereld.
    Dat hij arrogant is kan me niet schelen, want er zijn zoveel mensen arrogant.
    Maar wil je nu alstublieft ophouden? Ik heb geen zin in zo'n stomme discussie over ' jij zegt dat tegen justin bieber en dat klopt niet ' of ' jij zegt dat tegen justin bieber en je bent het zelf ' want dat is gewoon stom.
    Je weet goed genoeg dat er meer mensen zijn zoals ik , en héél veel mensen die Justin Bieber erger haten dan ik.
    En je weet dat er mensen zo'n dingen gaan zeggen bij het openen van een Justin Bieber topic.
    Dus als je zo'n topic niet aan kan open het dan niet.
    Now let there be peace...

    Ik hou mijn mond wel ja.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik vind, dat niemand zich met legendes (of gewoon andere in je eigen vakgebied) zou moeten vergelijken. Geen enkele artiest en ook geen enkele schrijver. Het kan simpelweg niet, want niemand is als een ander. Als artiest, net als schrijver, moet je iets eigens hebben en dat heb je ook. Ik bedoel, Justin Bieber is niet als Kurt Cobain. De twee verschillen als Michael Jackson en Johnny Cash. Iedereen heeft zijn eigen geluid en in mijn mening is het belachelijk je met een ander te vergelijken, vooral als diegene iemand is als Kurt Cobain.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2010 - 22:39 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lolz, Biebertje is aan het puberen :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wat is het hier weer gezellig >.<
    Najah, sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon heel arrogant. Justin Bieber komt zichzelf nog wel eens tegen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nouja ik kan er ook niet veel aan doen dat ik zo ben hé. Ik werk er aan allesinds :')


    i hate everyone

    Als ie zo gaat denken moet iemand maar gelijk een .50 kogel door zijn kop jagen.

    MrDERP schreef:
    Als ie zo gaat denken moet iemand maar gelijk een .50 kogel door zijn kop jagen.

    Vind ik allesinds een goed idee, ja.


    i hate everyone

    Als hy dat nuu vind; hy mag dat toch zeggen?
    - Daarom moetge hem nii beledigen (;

    Magnolia schreef:
    (...)
    Toch wel hoor.
    Van Tokio Hotel hoor je nu toch ook niet meer?


    Justin is geen Tokio Hotel. Die 2 verschillen heel erg (krul).


    you're my favourite part of the day ~

    Hahaha, die Bieber toch. (': Ik vind hem echt hoogst amusant, weet je. Maar ik vind het nog beter dat mensen zich er zo heerlijk aan ergeren.


    You move me ......... Kurt

    En als over een paar jaar niemand hem meer kent, stort zijn hele leventje in elkaar. Ik geloof namelijk nooit dat hij een blijvende artiest is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen