• Wat hij zei was;

    I feel like the Kurt Cobain of my generation, but nobody understands me.
    Ik voel me als de Kurt Cobain van mijn generatie, maar niemand verstaat me.
    Aangezien ik fan ben van Nirvana en Kurt Cobain ben ik echt zwaar beledigt. ( Kurt Cobain is de zanger van Nirvana ) Dit gaat er echt zwaar over, hij mag stoppen voor mij part. Ik erger me dood aan hem, nu denkt iedereen waarschijnlijk ' weer een justin bieber topic ' maar dat kereltje is gewoon super irritant met zo'n snotneus uitspraken. Die jongen is 16? Die hoort niet eens in Hollywood thuis? Hij verkloot zijn ganse leven daarmee, dat boeit me niet. Leuk voor hem dat hij bekend is enzo, maar ga dan ook niet van die zielige uitspraken doen over Kurt Cobain... :|


    i hate everyone

    Misschien is het een stille hint? (krul)
    Hij had toch zelfmoord gepleegd?
    Neelol, dit meen ik niet.


    Olive

    BIERRI schreef:
    Jongens, als je JB niet mag, en als hij je niet boeit, laat t dan lekker. stop je energie niet in iets waar je een hekel aan hebt (; Justin Bieber moet zich niet vergelijken met kurt, en hoe weet je of ie het heeft gezegt. Staat het op youtube? dat ie het echt heeft gezegt? Zoniet: geloof niet alles wat er word gezegt. mensen maken nu gebruik van de beroemdheid van justin en verzinnen dingen van hem. Hij is jong maar niet dom. Zijn grote voorbeelden zijn grote artiesten als Michael jackson. Daar zal hij zich niet mee vergelijken. Laat hem zijn ding doen, en luister zelf naar wat je leuk vind. Stop er niet zoveel energie in, dat is nergens voor nodig. Op de een of andere manier worden mensen die beroemd worden op jonge leeftijd altijd het pispaaltje van mensen die het zogenaamd beter weten. Hou ermee op, het helpt je niet verder (;
    -dit zeg ik niet als JB fan maar gewoon in het algemeen, ik zou hetzelfde zeggen als het over een andere artiest ging die zoiets heeft gezegt, volgens i'net-


    I agree _O_


    you're my favourite part of the day ~

    Even voor degene die zeggen dat ik eerst bewijs moest hebben;
    het stond zelfs in de krant van Washington enzo. Waarom moet alles slecht over justin bieber altijd direct fake zijn bij de fans?


    i hate everyone

    DECIBELLE schreef:
    Ik besteed geeneens meer aandacht aan die uitspraken waarin hij zichzelf helemaal geweldig vindt.

    Kurt Cobain? Die gast is gestoord!


    wth.

    Eigenlijk vraag ik me af wat van al deze quotes waar is...


    Let the Night embrace you

    Hij heeft een hele hoge dunk van zichzelf. Net als dat hij de hoofdrol wil in Grease, kom op zeg.


    You try so hard not trying to try so hard.

    Blessed schreef:
    Omgod, heeft hij dat écht gezegd.
    Hoe durft hij zichzelf te vergelijken met Kurt Cobain!
    Nu daalt hij nog meer in mijn achting, en hij zat al ver onder nul ...


    that makes two of us -_-


    Change, the only good thing in this world.

    Hoe weet je dat dan? En wanneer heeft hij dat dan gezegd?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wil iemand hem uitleggen dat er grenzen zijn en de definitie van het woord 'bescheidenheid' ?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hij heeft het toch niet gezegd. Mensen roddelen er maar wat op los.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik begrijp hem inderdaad niet, nee (:


    effort never betrays you

    Hij weet vast niet eens waar hij het over heeft! waarschijnlijk weet hij inderdaad niet wie Kurt is =$?


    Everything is worse without music.

    reyon schreef:
    wil iemand hem uitleggen dat er grenzen zijn en de definitie van het woord 'bescheidenheid' ?


    Niks persoonlijk tegen Justin bieber, maar ik denk dat hij zich beter iets bescheidener op kan stellen. Dat maakt zijn muziek niet leuker, maar hem als persoon wel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Affliction schreef:
    (...)

    that makes two of us -_-

    3!


    ars moriendi