• Beste jongetjes en meisjes, om gelijk even het een en ander duidelijk te maken;
    Nou, degene die al in het topic van Jacksessed hebben kunnen meegenieten denken nu vast dat ik ineens berucht ben of dat ik een achterlijk arrogant, irritant en egoïstisch kind ben. Dat mag je zelf weten want ieder heeft zo zijn eigen mening. Nu wil ik er toch even bij zeggen dat als ik aankomende tijd iets kwetsend zeg, neem het níét al te serieus. Al is dat natuurlijk moeilijk als ik je mogelijk gekwetst heb. Anyways, met mij gaat het de laatste tijd ook niet goed máár ik word er al aangeholpen maar voorlopig helpt het nog niet veel. Dus daar kan het ook aan liggen ipv mij ineens als berucht te bestempelen terwijl je me waarschijnlijk ook wel van een andere kant kent. Anyways, ik ga mijn mening niet veranderen van het topic van Jacksessed, want ik heb nog steeds hetzelfde standpunt en dat zal ook wel zo blijven. Dus beter gaat nu niet iedereen op mij afstormen en mij kleineren terwijl ik zelf ook wel weet dat ik niet altijd even vriendelijk ben.

    poseidon heeft geen zin in bijdehante opmerkingen atm, en dit moet je niet vergelijken of het topic van beroemd-berucht-bekend erbij halen. Even voor de duidelijkheid.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:32 ]


    your eyes are like stars in the night.

    oke. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik zei het net al, je kunt aleve feminax tegenwoordig ook bij het kruidvat kopen. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Neem dat topic van Beroemd, Berucht etc niet al te serieus joh (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Turn schreef:
    Ik zei het net al, je kunt aleve feminax tegenwoordig ook bij het kruidvat kopen. :Y)

    Grappig Gaby, nu mag je je mond houden want het is niet grappig en behoorlijk kinderachtig gedrag. Oh, en btw; jij moet al vooral niks zeggen want jij weet niet wat er met me aan de hand is en dat is behoorlijk erg.


    your eyes are like stars in the night.

    Hobbelpaard schreef:
    Neem dat topic van Beroemd, Berucht etc niet al te serieus joh (:

    En daar had ik het niet eens over


    your eyes are like stars in the night.

    Uh.. sterkte? ;$ sorry dat was niet sarcastisch bedoelt ofzo
    Maar ik snap het ^^

    Poseidon schreef:
    (...)
    Grappig Gaby, nu mag je je mond houden want het is niet grappig en behoorlijk kinderachtig gedrag. Oh, en btw; jij moet al vooral niks zeggen want jij weet niet wat er met me aan de hand is en dat is behoorlijk erg.

    nu wil ik niet lullig of aanvallend zijn, maar jij weet ook niet wat er met Jacksessed is, en je weet ook niet wat er met haar aan de hand is,


    Life is a beautiful struggle

    Poseidon schreef:
    (...)
    Grappig Gaby, nu mag je je mond houden want het is niet grappig en behoorlijk kinderachtig gedrag. Oh, en btw; jij moet al vooral niks zeggen want jij weet niet wat er met me aan de hand is en dat is behoorlijk erg.

    Rustig maar hoor. ;o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Poseidon schreef:
    (...)
    En daar had ik het niet eens over

    Waarom zouden mensen je anders als berucht bestempelen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Resume schreef:
    (...)
    nu wil ik niet lullig of aanvallend zijn, maar jij weet ook niet wat er met Jacksessed is, en je weet ook niet wat er met haar aan de hand is,

    Nee, maar ik neem aan dat er met haar niet hetzelfde is als mij.


    your eyes are like stars in the night.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Waarom zouden mensen je anders als berucht bestempelen?

    Als van: 'omg, zij vind dat kim zich aanstelt, ik mag haar niet omdat ze dat denkt.'
    Die mensen leven tegenwoordig nog steeds.


    your eyes are like stars in the night.

    dat je het moeilijkt hebt oke dat is nog te begrijpen maar daarom ag je toch niet iedereen afsnauwen

    Like, zeg dan gewoon niks.

    Ik zou iedereen eens moeten afsnauwen hier op de momenten dat ik me kut voel, dan zou heel q me nu ongeveer haten ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar ik neem aan dat er met haar niet hetzelfde is als mij.

    nee, maar je kan het nooit weten, als zei het niet wil vertellen, jij wil het toch ook niet vertellen ?


    Life is a beautiful struggle

    Minho schreef:
    dat je het moeilijkt hebt oke dat is nog te begrijpen maar daarom ag je toch niet iedereen afsnauwen

    Like, zeg dan gewoon niks.

    Ik zou iedereen eens moeten afsnauwen hier op de momenten dat ik me kut voel, dan zou heel q me nu ongeveer haten ;)

    Aha, en dit noem jij afsnauwen? Nee, ik deel die mening niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Oké, oké, sorry, het was een domme opmerking van me. Ik zal m'n grote bek wel dichthouden en niks meer zeggen. :'D


    *insert philosophical cringe expression here*