• Beste jongetjes en meisjes, om gelijk even het een en ander duidelijk te maken;
    Nou, degene die al in het topic van Jacksessed hebben kunnen meegenieten denken nu vast dat ik ineens berucht ben of dat ik een achterlijk arrogant, irritant en egoïstisch kind ben. Dat mag je zelf weten want ieder heeft zo zijn eigen mening. Nu wil ik er toch even bij zeggen dat als ik aankomende tijd iets kwetsend zeg, neem het níét al te serieus. Al is dat natuurlijk moeilijk als ik je mogelijk gekwetst heb. Anyways, met mij gaat het de laatste tijd ook niet goed máár ik word er al aangeholpen maar voorlopig helpt het nog niet veel. Dus daar kan het ook aan liggen ipv mij ineens als berucht te bestempelen terwijl je me waarschijnlijk ook wel van een andere kant kent. Anyways, ik ga mijn mening niet veranderen van het topic van Jacksessed, want ik heb nog steeds hetzelfde standpunt en dat zal ook wel zo blijven. Dus beter gaat nu niet iedereen op mij afstormen en mij kleineren terwijl ik zelf ook wel weet dat ik niet altijd even vriendelijk ben.

    poseidon heeft geen zin in bijdehante opmerkingen atm, en dit moet je niet vergelijken of het topic van beroemd-berucht-bekend erbij halen. Even voor de duidelijkheid.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 22:32 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Als van: 'omg, zij vind dat kim zich aanstelt, ik mag haar niet omdat ze dat denkt.'
    Die mensen leven tegenwoordig nog steeds.

    Dat maakt jou niet berucht en zulke mensen kun je goed negeren, aangezien het er weinig zijn. En mocht je het niet kunnen negeren, kun jij de wijste zijn en dat topic niet meer bezoeken (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Resume schreef:
    (...)
    nee, maar je kan het nooit weten, als zei het niet wil vertellen, jij wil het toch ook niet vertellen ?

    Ik heb het ook niet doorgedringt dat ze het moest zeggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind je niet arrogant of whatever ik heb je eigenlijk altijd wel gemogen ookal kennen we elkaar niet, jij hebt je mening en ik die van mij thats it ;)

    (flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn gedachten waren toch niet zo gek?
    Hoef je niet gelijk in je beginpost te zetten ofzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het is alleen dat kim zich al kut voelde en dan ga jij haar nog meer afsnauwen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jacksessed schreef:
    Ik vind je niet arrogant of whatever ik heb je eigenlijk altijd wel gemogen ookal kennen we elkaar niet, jij hebt je mening en ik die van mij thats it ;)

    (flower)

    Yep, maar begrijp je ook waarom ik het een aansteltopic vind? Dit moet niet aanvallend aankomen btw.


    your eyes are like stars in the night.

    Hobbelpaard schreef:
    Mijn gedachten waren toch niet zo gek?
    Hoef je niet gelijk in je beginpost te zetten ofzo.

    Nee, maar om verwarring te voorkomen?


    your eyes are like stars in the night.

    Je bent niet arrogant.
    Je hebt gewoon gelijk. (;


    We'll never be as young as we are tonight

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yep, maar begrijp je ook waarom ik het een aansteltopic vind? Dit moet niet aanvallend aankomen btw.

    Vind ik ook hoor, want ze is nog steeds online, maar ik kan niet zo goed tegen alle drama eromheen enzo.
    En om verwarring te voorkomen, ja oké. Al vond ik mijn gedachten niet raar (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Yep, maar begrijp je ook waarom ik het een aansteltopic vind? Dit moet niet aanvallend aankomen btw.


    Ik snap dat sommige dat vinden ja maar ik wil gewoon op die manier afscheid nemen dat jullie allemaal weten dat ik het geweldig hier hed gehad ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Vind ik ook hoor, want ze is nog steeds online, maar ik kan niet zo goed tegen alle drama eromheen enzo.
    En om verwarring te voorkomen, ja oké. Al vond ik mijn gedachten niet raar (:


    Ik heb in mijn topic gezegd over een week ga ik mijn account verwijderen omdat ik namelijk mijn verhalen moet opslaan etc en als mensen zijn msn willen ze nog even de tijd hebben ;)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Ik snap dat sommige dat vinden ja maar ik wil gewoon op die manier afscheid nemen dat jullie allemaal weten dat ik het geweldig hier hed gehad ;)

    Ja oké, maar dit soort topics mogen officieel niet. En dan vond ik het persoonlijk netter om gewoon al je vrienden hier ieder op zich afscheid te zeggen en niet heel dat drama van 'nee blijf!' erom heen.


    your eyes are like stars in the night.

    Jacksessed schreef:
    (...)

    Ik heb in mijn topic gezegd over een week ga ik mijn account verwijderen omdat ik namelijk mijn verhalen moet opslaan etc en als mensen zijn msn willen ze nog even de tijd hebben ;)

    Toch vind ik de drama onmogelijk irritant, net zoals Poseidon zegt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    okeoke klaar gediscuseerd ? (: allemaal weer vriendjes ? klaar ?


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    okeoke klaar gediscuseerd ? (: allemaal weer vriendjes ? klaar ?

    Ja, vriendjes. (baby)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.