• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    je roept de cullens en ze redden je.

    je bent op tv en iedereen zietje plots kun je niks zeggen en heb je grote zweetplekker onder je oksels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De cameraman zoomd uit en je bent niet meer in beeld

    Je rent zosnel mogelijk weg maar opeens komt er een gestoorde baviaan met een mes achter je aan


    I love you Irem

    het blijkt maar een opblaas baviaan te zijn die zweeft, meer niet.

    Toen kwam ineens een zwerver en die stal je tas vol geld.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    je trek je pistool en schiet hem neer

    je rent door maar valt in een diepe kuil

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:28 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Je gebruikt je zak ladder en klimt eruit.

    Je wilt door rennen maar word gevangen door een kooi.

    je ziet dar er geen slot op staat en kan er zo weer uit.

    Maar dan val je in een kuil en breek je je been.

    er is een arts in de buurt en geneest je been

    maar dan barst er een vulkaan uit


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Je neemt een mint kauwgompje en blaast tegen de lava zodat het bevriest.

    Je wilt door lopen maar glijd uit over het ijs en valt in het open stuk water waardoor je bijna bevriest (A)

    een walvis duwt je omhoog zodat je eruit kan

    maar je word zo hoog gelanceerd dat je gaat doodvallen


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Je landt vervolgens op een zacht springkussen waardoor je - je niet pijn doet.

    Ik ben enorme fan van Justin Bieber. A.ls ik meedoe aan een wedstrijd en ik verlies, ben ik enorm verdrietig

    Maar, je won dus een meeting and great met Justin Bieber, waardoor je heel gelukkig en blij werd ;)

    Je doet mee aan een tv programma, lotto weekend milionairs. Je bent 1 vraag verwijderd van het miljoen, alleen de laatste vraag beantwoord je fout!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je bedreigt de presentator met je zwaard en mag toch nog het goede antwoord geven.

    Je loopt rustig door de straat maar dan stort er een vliegtuig boven je hoofd neer

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 20:57 ]

    Maar die vliegtuig bleek een papieren vliegtuigje te zijn. Je opent het en het is een liefdesbrief van de jongen die je al lange tijd leuk vond. Heel wat later zijn jullie getrouwd. Einde.

    Ik eet een appel. Plotseling stik ik door het klokhuisje dat ik m'n keel vastzit! :|


    Ik wil een tuin vol egels

    dan komt de jongen die je al heel lang leuk vind en kust je net zoals in sneewitje


    ik word aan gevallen door een pedo die mijn kleren van mijn lijf rukt

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:31 ]

    Ik gil, dan komt Satan die de pedo laat verbranden.
    Je word verliefd, en gaat mee naar Hell.


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.