• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je vind nog een stuk in de koelkast, een gróót stuk.

    De batterij van je Ipod is op, en je bent in de middle of nowhere


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    er komt net toevallig een helikopter aanvliegen, en je mag mee om naar huis te vliegen (:

    je favo tv-serie is op tv! maar je moet naar een saaie receptie van iemand die je niet eens goed kent. maar toch wil je per se die serie zien, alleen je moet mee naar de receptie! (en nee er is daar geen TV xD)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Brainfreezz schreef:
    er komt net toevallig een helikopter aanvliegen, en je mag mee om naar huis te vliegen (:

    je favo tv-serie is op tv! maar je moet naar een saaie receptie van iemand die je niet eens goed kent. maar toch wil je per se die serie zien, alleen je moet mee naar de receptie! (en nee er is daar geen TV xD)


    Diegene waarvan je mee moet lijdt opeens aan geheugenverlies, en herkent je niet meer, en gaat alleen naar de receptie en jij kan de serie zien

    Je hebt een meet en greet gewonnen met .... [naam idool] je bent helemaal hyper maar ze bellen het af omdat je idool ziek is


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    hij word beter en
    dan zei hij sorry en kuste je

    ik ben verliefd op een jongen maar hij heeft een vriendin

    het blijkt een fake meet en greet te zijn en het echte idool vind me zielig dus krijg ik een echte meet en greet met Justin Bieber(:

    je laat midden in de klas tijdens een SO een harde knetterende scheet en iedereen kijkt je aan


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ze beseffen dat scheten laten totally in is en jij hun nieuwe koningin bent. Bovendien heb je je leraar voorgoed verjaagd met de geur ^^

    Je raakt verslaafd aan de Cocaïne, maar je bent weggelopen van huis en hebt geen geld en geen vrienden bij je.


    Our perspective only changes when we change our position.

    zo'n gast met zo'n vaagheidshorlogeding komt naar je toe en spoelt de tijd terug ^^ dan besluit je toch maar niet weg te lopen.

    je gaat een modeshow lopen (je bent supermodel) en dan zakt opeens je jurk af... (je hebt geen andere klending dr onderaan het was niet de bedoeling dat hij afzakte xD)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Je komt er ineens achter dat je nog niet op de catwalk staat. ;3

    je bent aan het bungeejumpen en dan heeft iemand het elastiekding gesaboteerd: hij knapt o_O


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    je valt uit je bed en schrikt wakker; het was maar een droom

    je zit op de plee maar opeens blijkt het WC-papier op te zijn x']


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    gelukkig is er nog een reserve rol


    je val in slaap tijdens een film die je maar een keer kan zien en nu weet je het einde niet(de film was super spannennd)(en je bent in de bioscoop)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    als de film afgelopen is zegt de directeur van de bioscoop dat iedereen de dvd van de film gratis mee krijgt.

    je moet iets uitprinten voor school, maar de printer is stuk en niemand anders wil hem voor je uitprinten.


    Even a white rose has a black shadow.

    Je hebt een klasgenoot overgehaald om het uit te printen.

    De Lama's zijn gestopt!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 19:27 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ze houden en reunie en vinden dat zo leuk, dat ze besluiten door te gaan.

    Je doet een musical, en valt van het podium omdat je tegenspeler je duwde.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De mensen denken dat het bij de musical hoorde. Ze vonden het een behoorlijk mooie smak en klappen hard voor je.

    Als je naar je vriendinnen fietst val je opeens van de fiets. In de middle of nowhere, en je bent helaas je mobieltje vergeten en er rijden ook nauwelijks auto's


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je loopt over het veld, en ziet niemand of niks.
    Tot er op eens een vaag iets tevoorschijn komt, er komt een paard =]
    En daarmee rijd je naar huis, moet je ff indenken dat je kan paardrijden. x']
    Inspiratieloosheid :X

    Je zit boven op een gebouw, [plat dak], alleen als je weer naar beneden wilt, zie je dat de deur dicht is gevallen, en niet meer openkan, openbeuken lukt niet, en geen mobieltje ofzo..