• Het werk als volgt:

Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Maar dan zien ze dat dat merk op hun planeet helemaal niets waard is en laten ze het liggen.

Ik hack je account...

Felix

Maar dan blijkt dat ik mijn wachtwoord al veranderd heb.
    Dus je komt er niet in, en word aangegeven voor hack pogingen.

Er loopt een grote vogelspin over je bed heen. En die wilt je gaan bijten.

"Don't look back, you're not going that way."

Maar het blijkt maar een boeman dus krijgt hij rolschaatsen onder z'n poten.
    (denk HP3)

Alle electriciteit valt uit in Nederland waardoor je geweldige liefdesbrief verloren gaat.

Felix

Maar gelukkig heb ik er geen last van want ik woon in belgie

Je word gevengen door marsmannetjes en ze willen je hersens uitzuigen

Mijn username is een kopje, geen plaat

maar gelukkig beseffen ze opeens dat ze niet bestaan en ploepen ze weg

je wordt ontvoerd door een psychopaat

walking get's too boring, when you learn how to fly..

gelukkig zijn alienrietjes heel onhandig en krijgen ze die niet in je neus geduwd.

je doet het met je vriendje, condoom scheurt, je hebt geen morning after pil en je word zwanger van een alienbaby (geen abortus mogelijk)

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

de alienbaby sterft in mijn buik door een overdosis aan heroïne ^^

billie joe armstrong is zijn gitaar kwijt, vlak voordat hij jou droomconcert ging spelen. ofiemandandersdiejeleukvindt de wandelmannetjes hebben hem verstopt, niemand kan ze vinden...

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

alienbaby's lossen op als er appeltaart in hun buurt komt, dus eet je een puntje.

je broertje heeft je boeken voor frans in de papierversnipperaar gedaan terwijl niemand anders zo'n boek heeft en je moet een repetitie leren (je hebt ook geen com (:3)

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

het blijkt me frans nie te zijn maar gewoon een stom boek

je broertje probeert zich zelf te versnipperen Ö

Shoganai i ne~

maar je stopt er op tijd een boek in en dan is de versnipperaar stuk.

de appeltaart is op.

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Je vind nog een stuk in de koelkast, een gróót stuk.

De batterij van je Ipod is op, en je bent in de middle of nowhere

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

er komt net toevallig een helikopter aanvliegen, en je mag mee om naar huis te vliegen (:

je favo tv-serie is op tv! maar je moet naar een saaie receptie van iemand die je niet eens goed kent. maar toch wil je per se die serie zien, alleen je moet mee naar de receptie! (en nee er is daar geen TV xD)

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Brainfreezz schreef:
    er komt net toevallig een helikopter aanvliegen, en je mag mee om naar huis te vliegen (:

je favo tv-serie is op tv! maar je moet naar een saaie receptie van iemand die je niet eens goed kent. maar toch wil je per se die serie zien, alleen je moet mee naar de receptie! (en nee er is daar geen TV xD)

Diegene waarvan je mee moet lijdt opeens aan geheugenverlies, en herkent je niet meer, en gaat alleen naar de receptie en jij kan de serie zien

Je hebt een meet en greet gewonnen met .... [naam idool] je bent helemaal hyper maar ze bellen het af omdat je idool ziek is

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

hij word beter en
    dan zei hij sorry en kuste je

ik ben verliefd op een jongen maar hij heeft een vriendin

het blijkt een fake meet en greet te zijn en het echte idool vind me zielig dus krijg ik een echte meet en greet met Justin Bieber(:

je laat midden in de klas tijdens een SO een harde knetterende scheet en iedereen kijkt je aan