• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Totdat de Hulk er staat om je op te vangen.

    Ik heb zo'n honger dat ik bijna dood ga.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @JBhater. Maarals je bijna dood gaat, komen er smartiepoppetjes naar je toe, springen in je mond, en je bent weer zo goed als nieuw :Y)

    Ik word achterna gezeten door schoonmaakspullen. Ze slaan me zowat in elkaar met een bezem. En zuigen mijn ziel eruit ;D net als dementors (nerd)

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 16:58 ]

    Toen kwam er een heks en die riep dat het haar bezem was. Ze pakte de bezem terug en vloog weg. :Y)

    Ik word achternagezeten door zestien zakken chips. ze hebben er één leeggegeten en willen die zak over m'n hoofd heen trekken. :Y)


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    maar toen kwam ik, at de rest op, verfrommelde de zakken en gooide ze in de vuilbak en ze waren dood


    mijn vriendje wil me dumpen! heeeeelllluuuup!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gelukkig realiseerde hij zich, dat jij de enige voor hem best, omdat je zo leuk en lief bent, en leven nog lang en gelukkig! (H)

    Marsmannetjes willen je bh stelen omdat ze denken dat dat veel geld waard is op hun planeet. Maar ze kiezen precies die ene hele dure bh van dat speciale merk!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar dan zien ze dat dat merk op hun planeet helemaal niets waard is en laten ze het liggen.

    Ik hack je account...


    Felix

    Maar dan blijkt dat ik mijn wachtwoord al veranderd heb.
    Dus je komt er niet in, en word aangegeven voor hack pogingen.

    Er loopt een grote vogelspin over je bed heen. En die wilt je gaan bijten.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Maar het blijkt maar een boeman dus krijgt hij rolschaatsen onder z'n poten.
    (denk HP3)

    Alle electriciteit valt uit in Nederland waardoor je geweldige liefdesbrief verloren gaat.


    Felix

    Maar gelukkig heb ik er geen last van want ik woon in belgie


    Je word gevengen door marsmannetjes en ze willen je hersens uitzuigen


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    maar gelukkig beseffen ze opeens dat ze niet bestaan en ploepen ze weg

    je wordt ontvoerd door een psychopaat


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    gelukkig zijn alienrietjes heel onhandig en krijgen ze die niet in je neus geduwd.

    je doet het met je vriendje, condoom scheurt, je hebt geen morning after pil en je word zwanger van een alienbaby (geen abortus mogelijk)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    de alienbaby sterft in mijn buik door een overdosis aan heroïne ^^

    billie joe armstrong is zijn gitaar kwijt, vlak voordat hij jou droomconcert ging spelen. ofiemandandersdiejeleukvindt de wandelmannetjes hebben hem verstopt, niemand kan ze vinden...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    alienbaby's lossen op als er appeltaart in hun buurt komt, dus eet je een puntje.

    je broertje heeft je boeken voor frans in de papierversnipperaar gedaan terwijl niemand anders zo'n boek heeft en je moet een repetitie leren (je hebt ook geen com (:3)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    het blijkt me frans nie te zijn maar gewoon een stom boek

    je broertje probeert zich zelf te versnipperen Ö


    Shoganai i ne~

    maar je stopt er op tijd een boek in en dan is de versnipperaar stuk.

    de appeltaart is op.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.