• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het busje remde, en jij kwam er vanaf met een splinter in de vinger

    Je vader is aan het zingen en het is dodelijk vals (wat nu dus echt gebeurd bij mij xD)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    je stopt hem in de kast met een prop wc papier in zijn mond ^^

    je zit in een helicopter maar valt door het raampje dat toevallig open staat wat doe je...


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    je valt in eens op een spring kussen
    maat er zatten kleine kindeen op


    Shoganai i ne~

    gelukkig miste je ze allemaal.

    je zit een vliegtuig als ze melden dat ze gaan neerstorten in een 5744389,34 meter diepe afgrond


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Jij hebt gelukkig een parachut en bent dus veilig, want hij werkt.

    Je zit opgesloten bij een russisch joch dat de hele tijd vals loopt te zingen en je niet helpt met uit te breken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Door zijn valse gezang breekt het glas van het raam, en kan je via dat ontsnappeen ^^

    Je kijkt in de spiegel en ziet dat je zusje/broertje je terwijl je sliep een tikkeltje KORT heeft geknipt... :)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 19:56 ]


    TINKYWINKY<'3 DIPSY<'3 LALA<'3 POOO<'3333

    Je sneakt naar haar/zijn kamer scheert hem/haar kaal en doet een cuwl hoedje op.op school is iedereen fan van je nieuwe kapsel.

    Je bent op vakantie in Egypte en je word getroffen door een vloek als je in een piramide rond loopt.
    Nu komen er allemaal mummies achter je aan rennen die je willen vermoorden.

    je draait je om en zegt: 'stop of ik ontwikkel je ;u'
    ze rennen schreeuwend weg, en jij kan je piramide uit, en daar staat harry potter en die zegt 'abra cadabra' en je vloek is ook nog weg:O

    je komt bij een tijdmachine en gaat terug naar de tijd, dan kom je midden in de romeinen, en je ziet dat iedereen vecht, je moet ze soms ontwijken, want er komen allemaal gewelddadige wapens op je af ;o wat nuu?:O


    Dance like nobody's watching'

    maar je word net op tijd terug gezept naar de toekomst.

    en dan kom je in de middeleeuwen terecht in de badkamer van eeen vieze rijkeman >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je stopt een banaan in zijn oor en vraag of je ook een bad mag nemen in het vieze bad.
    het mag maar er blijkt een vieze enge ziekte in het water te zitten en je word besmet met de Pest

    Je schrikt wakker en beseft dat het allemaal een droom was
    Dan stap je je bed uit en valt in een gat van 67m diep


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Aan het einde van dat gat staat een levensgrote chocolade taart, die je crush voor je gebakken heeft.

    Je zit in de klas, en opeens gooit de wiskunde leraar een stift tegen je hoofd. Er zit nu een gigantisch grote vlek van die stift en iedereen lacht je uit en roept dat je er "mooi" uitziet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    gelukkig kan je de stift afwassen



    Je gaat naar huis met de bus maar je mist de bus alleen je tas is vol boeken is bunnen op het hand vat na de bus is al laat dus hij rij 80 km/h en je han hangt vast aan het hand vat

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 16:22 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Je komt er achter dat je superwoman/man bent en vliegt er na toe, om je tas te redden.

    De quizlet site is bezig met onderhoud, en je hebt dringend anti-verveling quizzen nodig

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 16:37 ]


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Meteen toen je dat nodig had, was hij klaar met onderhouden en kon jij gewoon je Quizzen doen!

    Je gaat zitten op een stoel, maar die zakt ineen, en dan zak je door de vloer en door nog een vloer en door nog een en het houdt maar niet op.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.