• Het werk als volgt:

    Je verzint een nare/slechte/domme/enge enz. situatie. Dat beschrijf je in maximaal vier zinnen. Dan verzint de persoon onder je hoe je die situatie goed kunt laten aflopen. (ook maximaal vier zinnen) Bijvoorbeeld:

    Pietje: Ik word ontvoert door blauwe aliens met gele stippen. Ze willen mijn hersens eruit zuigen, met een rietje van de McDonalds.
    Klaasje: Maar ze konden die rietjes niet bemachtigen, en ze vonden je er toch niet zo smakelijk uitzien. Dus lieten ze je maar gaan.

    En dan is het Klaasjes beurt om een situatie te verzinnen. Gesnapt?
    Ik zal beginnen:

    Ik loop in een donkere straat. Er zit een moordennaar achter me aan! Hij wil me vermoorden met een pinpasje!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar je hebt net een paraplu bij omdat je een fobie hebt voor regen en doordat er veel wind is kan je die gebruiken als parachute en veilig op de grond landen. ;D

    Je krijgt opeens een toets wiskunde voor je waar je niets van snapt en je buur ook niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je wordt ineens hartstikke misselijk en gaat bijna overgeven (over de leraar heen)

    Je rijdt per ongeluk door rood, omdat je met je hoofd bij "De Lama's" was (echt iets voor mij). Dan komt er ineens een politieagent aan, die zijn boeteboekje al bij de hand heeft.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:53 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    @RESURGAM
    Je stopt je vingers in je oog, en je krijgt tranende ogen.
    Je trekt er een raar gezicht bij, en gaat je adem inhouden zodat je iets bleker bent ofzo, dan lyk je ziek en mag je weg 8D, *nogsteeds inspiratieloos*

    Je komt thuis, en je woont heel erg afgelegen, het dichtsbijzijnde huis is 6 kilometer verder. Het huis staat in brand, omdat de kast van de elektriciteit enzo in de fik staat. De telefoon, internet, tv, etc doen het allemaal niet.

    @Lamaslover ofzo
    Je zegt dat je het niet zag, en je geeft de agent een aaite, hij is zo verliefd dat hij je laat gaan =]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:53 ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 17:53 ]


    When love is that one thing you want the most, but at the same time, it's that one thing you don't believe in...

    eh ahllllllo
    een zin hexd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ...?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 17:27 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    je schreeuwt om hulp en ze horen je. ze hebben mobieltje bij en alles komt goed.

    je ontmoet iemand avn twilight. je bent grote fan en van schrik verslik je je in het eten. niemand weet wat ze meo;ten doen dus je gaat bijna dood. ookgeenmobieltje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    opeens komt jacob aangerend en helpt je:P

    je wordt in de film resident evil gezogen en er komen zombies op je af(sure)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    gelukkig heb je een potlood dus je prikt in hun hersenen



    je staat op uit je bed wast je en als je klaarwakker uit de douche stapt val je in een oneindige put met ramen je bent naakt en achter die ramen staan journalisten en alle mensen die je kent


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Maar ze zijn plotseling allemaal blind geworden :Y)

    Je struikelt midden op de trap en belandt in een hooivork.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    de hooivork blijkt zo'n opblaas-ding te zijn en je blijft leven (dance)

    je loopt door school, opent je kluisje, stoot je hoofd tegen het kluisje van degene boven je, struikelt duizelig door de gang en valt uit het raam. :O

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:44 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Gillend val je naar beneden, ondertussen bedenk je wat er gebeurd is en begint hard te lachen. Dan word je wakker en lig je naast je bed op de grond.

    Je ziet een raar ding in de lucht vliegen je kijkt erna terwijl je op de fiets zit waardoor je niet ziet dat je naast de brug fietst en bijna de sloot inglijdt.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:49 ]


    real girls aren't perfect and perfect girls aren't real.

    Maar dan komt er een reuzen octopus die je opvangt en veilig met fiets en al aan de overkant zet.

    Je danst op een brug die -wateengelukjehebt- boven een ravijn hangt met helemaal op de bodem dansetende-eendjes je wil net een rondje draaien totdat je hondje weg loopt, jij gaat dood van verdriet en flikkerd van de brug..

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 18:09 ]


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Gelukkig kwam de goede fee langs en toverde je samen met je hondje weer veilig aan de kant. Je kon de fee niet genoeg bedanken!

    Je zwemt in het ondiepe gedeelte van de zee, opeens komt er een hele grote en dikke haai aan met hele scherpe dansen. Hij wil je opeten!!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    hij zag een zeekoe ergens onder hem doorzwemmen en ging daarop af en daarna was hij weer weg.

    je word achterna gezeten door een weerwolf. opeens doemt 5 weerwolven voor je op. ze hebben allemaal honger@@@


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.